Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Goedkope poepzakjes
Moderator: moderatorteam
- ellen en de birmanen
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 4 tollers
- Aantal honden: 4
Re: Goedkope poepzakjes
kom in voorburg lopen hier hangen ze gewoon aan de prullenbakken, worden iedere dag na gekeken en eventueel bij gehangen. ideaal, ik pak er een zooi en leg ze in het laatje en ik grijp nooit mis.
ellen
ellen
- Hailfall
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
Wij hebben redelijk stevige zakjes van de Fressnapf (zijn toevallig rood :')) vind ik veel beter dan die standaard dunne zakjes. We kopen om de zoveel tijd een paar nieuwe rollen en kunnen dan weer vooruit.
-
gonnie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Pinschers
- Aantal honden: 2
Ik koop gewoon boterham zakjes bij de zeeman of waar dan ook en ruim daar de poep mee op, en dat ze doorzichtig zijn maakt me niks uit, loop onderweg echt niet met dat zakje voor mijn snufferd en wat anderen mensen er van denken zal me worst zijn, bedoel de mensen die ik tegenkom.
Soms neem ik gebruikte diepvrieszakjes mee.
Soms neem ik gebruikte diepvrieszakjes mee.
Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
-
gonnie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Pinschers
Ik vind die geparfumeerde zakjes al een verschrikking als ik daar de vieze luier van mijn kleindochter in moet doen, ruik geloof ik nog liever poep.Cleva schreef:Geparfumeerd?
Ik verhang me.
Ik gebruik geen poepzakjes.
Dat doen ze hier niet.
Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
-
Canidae
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse mix
Kijk, van zulke klanten baal ik nou...alles voor je neus wegkopenJion schreef:Ik heb zojuist álle geparfumeerde poepzakjes in de Action gekocht (24 pakjes) én nog 5 pakjes roze-met-hartjes poepzakjes bij de Wibra.
Ik kan weer even vooruit.
- Tanja82
- Actief
- Mijn ras(sen): Xena Duitse herder teefje (22-4-2012)
Ik haal altijd bij de Etos van die luier zakjes zit ook een lekker geurtje aan en groot genoeg voor een flinke hoop.
- Sas
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Basset Fauve de bretagne.
Ik gebruik gewoon diepvrieszakjes. Werkt prima. (eh..behalve als je ze nog een tijd in je jaszak mee moet nemen denk ik..hier hebben we gelukkig veel bakken staan)

-
Lizzie.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Poedel
ik koop bij appie eigenmerk diepvrieszakken tig voor een paar dubbeltjes en deze zijn net wat steviger en iets groter als boterhamzakjes 

- luna2906
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising mechelse herder x collie
Zijn er ook dure poepzakjes dan? Ik koop ze gewoon bij de dierenspeciaalzaak, werkt prima en kost amper iets. Had laatst zelfs mooie rozeJion schreef:Weet iemand waar momenteel goedkope poepzakjes te koop zijn? Ik heb ooit de hele Action leeggekocht, maar nu ben ik er bijna doorheen, en ik heb destijds begrepen dat ze die dingen alleen tijdelijk hadden.
- annemick
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Boxer
Meestal diepvries zakjes van de AH maar ze hebben ook van die kleine witte hengsel zakjes op een rol voor een kleine pedaalemmer, die werken nog beter, geen idee wat ik ervoor heb betaald.
- Mekkie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising
blondie schreef:Ben ik dan zo verpest, hier zijn bij veel poepafvaldepots ze weg te trekken. En kun je rollen halen bij het gemeentehuis.
De meeste Rijnsburgers gebruiken ze toch niet

- vosse
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote Poedels
Ik loop echt nooit met poepzakjes.
Maar goed ik woon dan ook tussen de koeienstront, dus een hoopje hond erbij zien ze toch niet
Manga poept ook altijd in hoog gras of in de bosjes. Nou sorry maar dat ga ik echt niet opruimen.
Maar goed ik woon dan ook tussen de koeienstront, dus een hoopje hond erbij zien ze toch niet
Manga poept ook altijd in hoog gras of in de bosjes. Nou sorry maar dat ga ik echt niet opruimen.
- Nicaaa!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): American Staffordshire Terriër
In het Kronenburgerpark wel!Hier staan ook best wel veel bakken overal (helaas niet met gratis zakjes).
Tenminste, nóg wel, hoorde laatst dat de gemeente de palen weg wil halen omdat mensen uit andere wijken hun fietstassen vol komen proppen met die dingen.
Betere oplossing zou natuurlijk zijn om in íeder park gratis zakjes aan te bieden waarom dat niet zo is is mij echt een raadsel

http://zwerfdierinnood.nl/
https://www.facebook.com/straydogschaamenglish/?fref=ts
A little help goes a long way
- Pepie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Europese korthaar
- Aantal honden: 0
- dretje
- Zeer actief
Takkii poept meestal in het bos met zijn kont helemaal in de brandnetels (dat laat ik natuurlijk lekker liggen)
mocht hij per ongeluk echt niet op kunnen houden in de bebouwde kom ofzo dan heb ik altijd een zakje in mijn jas of broekzak (gewoon net wat ik heb poep/diepvries of boterhamzakje)
mocht hij per ongeluk echt niet op kunnen houden in de bebouwde kom ofzo dan heb ik altijd een zakje in mijn jas of broekzak (gewoon net wat ik heb poep/diepvries of boterhamzakje)
- P-tt
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kaninchen Teckel
Die gebruiken wij nu ook. Veel fijner dan die dunne boterhamzakjes van bv. de JumboAnja schreef:De boterhamzakjes van de Lidl.
Zitten op een rol, zijn heel stevig en er past een drol in van een duitse herder. En kosten maar €0.69 per 120 stuks.
- P-tt
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kaninchen Teckel
Jion schreef:Jij gaat gewoon mee in Goof's grootheidswaanzin.P-tt schreef:Die gebruiken wij nu ook. Veel fijner dan die dunne boterhamzakjes van bv. de JumboAnja schreef:De boterhamzakjes van de Lidl.
Zitten op een rol, zijn heel stevig en er past een drol in van een duitse herder. En kosten maar €0.69 per 120 stuks.
-
duitse herder
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Herder en Border Collie
Ik haal altijd luierzakken van de action, geloof 1,89 voor 100 zakjes. Ze zijn lekker stevig en groot 
- Mekkie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising
Wist je dat honden Neospora uit kunnen scheiden? Als dat in het gras rondom de hondenstront komt (en dat blijft ook als de drol al lang weg geregend is) en koeien dat gras binnen krijgen ze besmet raken en de dracht vroegtijdig af kunnen breken?vosse schreef:Ik loop echt nooit met poepzakjes.
Hoopje erbij heeft dus wel gevolgen

- annemick
- Zeer actief
Ik moet toch eens een Action zien te vinden klinkt alsof ze veel handige dingen hebben, vandaag bij de Appie ook luierzakjes (ook 100) gekocht en lette niet op de prijs, ruiken wel lekker trouwens, keek net naar de bon 3,09. Nogal een verschilduitse herder schreef:Ik haal altijd luierzakken van de action, geloof 1,89 voor 100 zakjes. Ze zijn lekker stevig en groot
- sas&Billy
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Langharige dwergteckel
luierzakjes... dat lijkt me idd ook wel wat. Zijn die groot?hebben ze handvaten? want dat vind ik wel handig ik heb maar een klein hondje.... ze hoeven niet groter te zijn dan die van de action...
-
monicake
- Actief
- Mijn ras(sen): Australische Labradoodle
- Aantal honden: 0
Ook bij de action hebben ze luierzakjes met handvatten. kosten rond de 2 euro voor ik meen 150 zakjes
ook al is er slecht weer, ik heb 3 zonnetjes in huis
- Wolf77
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Husky/Malamute
die dusannemick schreef:Meestal diepvries zakjes van de AH maar ze hebben ook van die kleine witte hengsel zakjes op een rol voor een kleine pedaalemmer, die werken nog beter, geen idee wat ik ervoor heb betaald.
- annemick
- Zeer actief
Die van de Action ken ik niet, van de AH hebben inderdaad handvaten maar het zijn niet echt heel kleine zakjes, even gemeten 25x15 cm, daar passen vast wel meerdere teckel drolletjes insas&Billy schreef:luierzakjes... dat lijkt me idd ook wel wat. Zijn die groot?hebben ze handvaten? want dat vind ik wel handig ik heb maar een klein hondje.... ze hoeven niet groter te zijn dan die van de action...
Deze witte zijn ietsje groter en niet geparfumeerd.Wolf77 schreef:die dusannemick schreef:Meestal diepvries zakjes van de AH maar ze hebben ook van die kleine witte hengsel zakjes op een rol voor een kleine pedaalemmer, die werken nog beter, geen idee wat ik ervoor heb betaald.
- Wolf77
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Husky/Malamute
Ah, maar ik hoef ook geen geparfumeerd..zou niet weten waarom eigenlijk.annemick schreef:Deze witte zijn ietsje groter en niet geparfumeerd.Wolf77 schreef:die dusannemick schreef:Meestal diepvries zakjes van de AH maar ze hebben ook van die kleine witte hengsel zakjes op een rol voor een kleine pedaalemmer, die werken nog beter, geen idee wat ik ervoor heb betaald.
Ik loop en woon hier in het bos, dus daar laat ik het liggen, tenminste, als het op een plek ligt waar niemand wandelt dan, en dat is eigenlijk altijd wel. En op de club staan bakken, dus kan t meteen de kliko in.
Ik zocht trouwens laatst weer naar een nieuwe rol, maar ik vond ze bij ons ineens niet meer..wel de gewonen maar die zijn doorzichtig, en ik wil toch echt de witte/ niet doorzichtige.
- Mama Sanneke
- Zeer actief
En die kan je heel goed afscheuren, sta je niet te pleuris te werken als je moet gaan wandelen in de kouElmo/maureen schreef:wibra
Sanneke, Bazinneke van Luka Poedelmans

Ik ben gewoon mezelf

Ik ben gewoon mezelf
- Mama Sanneke
- Zeer actief
Die roze en witte zijn leuk, alleen vind zoonlief dat niet zo (die roze dan)Jion schreef:Ik heb zojuist álle geparfumeerde poepzakjes in de Action gekocht (24 pakjes) én nog 5 pakjes roze-met-hartjes poepzakjes bij de Wibra.
Ik kan weer even vooruit.
Sanneke, Bazinneke van Luka Poedelmans

Ik ben gewoon mezelf

Ik ben gewoon mezelf
- sas&Billy
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Langharige dwergteckel
Ik ben vandaag een doos luierzakjes van de action rijker geworden. ruiken zelfs iets fijner naar mijn mening, model zakje is exact hetzelfde als die rode maar echt exact alleen de kwaliteit is ietsjes dunner maar da s net goed want dan passen er meer in het tasje ne moetik minder snel bijvullen, wat dan weer minder vergeten als gevolg heeft.
Ze zijn abrikoosoranje ipv bordeauxrood 150 voor 1,99 euro tegen de poepzakjes 30 voor 99 cent. Veel meer voor minder geld dus.
Wat een tip van hier zeg!!!
Ze zijn abrikoosoranje ipv bordeauxrood 150 voor 1,99 euro tegen de poepzakjes 30 voor 99 cent. Veel meer voor minder geld dus.
Wat een tip van hier zeg!!!
- Podenji
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco, Basenji
- Aantal honden: 8
- Contacteer:
ik neem altijd een doos zakjes mee van de zaak, ik verkoop verpakkingsmaterialen dus zakjes hebben we ook
1000 stuks voor een euro of 15-25 afhankelijk van de maat en dikte
zijn erg stevig en je kan er ook supergoed je vlees voor de honden in verpakken en invriezen
1000 stuks voor een euro of 15-25 afhankelijk van de maat en dikte
zijn erg stevig en je kan er ook supergoed je vlees voor de honden in verpakken en invriezen
My dogs are very distinguished and sophisticated, they dont play with balls they play with edgeless cubes.
- *joy*
- Actief
- Mijn ras(sen): Lakeland Terriër (en Franse Bulldog)
Nee hoor. Hier kun je ze niet ophalen bij de gemeente, maar wel bij de meeste 'hondenpoepafvalbakken' uit het dispensertje trekken.Maeve schreef:Wij kunnen gratis poepzakjes ophalen bij de gemeente? Is dat zo uitzonderlijk?
En als dat eens leeg is en ik door mijn voorraad heen ben, gebruik ik gewoon goedkope plastic boterhamzakjes. Dat werkt ook. En het kan me niet schelen dat ze doorzichtig zijn.
Geen beter leven dan een hondenleven!

Muppet 23-9-2002 / 17-9-2012 . Dag lieverd.
Bailey 17-5-2002 / 6-7-2015 . Dag lieverd.
( http://www.nedlakelandterrierclub.nl/)
HELP DIERENTHUIS: http://www.dierenthuis.nl/

Muppet 23-9-2002 / 17-9-2012 . Dag lieverd.
Bailey 17-5-2002 / 6-7-2015 . Dag lieverd.
( http://www.nedlakelandterrierclub.nl/)
HELP DIERENTHUIS: http://www.dierenthuis.nl/