Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Forum voor opmerkingen en vragen over de verzorging van de hond. (bv vragen over huid, haar, nagels, etc.)
Tevens een plek voor vragen over riemen, manden, kleding, etc
hoi, de vraag komt van een kennis die niet meer weet wat ze haar hond te spelen kan geven. het gaat om een puberende duitse dog die alles sloopt.
alles is al zo'n beetje in huis gehaald en kapot gegaan. de altijd zo sterke nylabones krijgt ze binnen no time stuk, grote flos dingen gaan binnen uren dan wel dagen helemaal 'op'.
moet wel iets zijn wat ze in de bek kan houden anders word er niet mee gespeeld.
autoband , nee ik ben bang dat je je er op in zult moeten stellen dat je hond voorlopig nog even alles uit elkaar haalt, en tot snippers maakt, t gaat wel ooit beter worden..
De Dog van mijn zus sloopt alles. Behalve zijn kong.
Hoop voor je vrienden dat het minder wordt maar als je kijkt naar de Dog van mijn zus gaat dat dus niet op.
&nicole schreef:een pijp van een oude spijkerbroek met een knoop er in?
dat is wel een goede, nog niet geprobeerd.
S@ndr@ schreef:autoband , nee ik ben bang dat je je er op in zult moeten stellen dat je hond voorlopig nog even alles uit elkaar haalt, en tot snippers maakt, t gaat wel ooit beter worden..
haha lekker praktisch in huis zo'n band , we weten ook wel dat het een fase is, maar ze wil zo graag spelen dat ze het een beetje zielig vind om haar alles weg te nemen. de bank is namelijk ookal een keer geprobeerd mee te nemen naar de mand
Lin-C schreef:De Dog van mijn zus sloopt alles. Behalve zijn kong.
Hoop voor je vrienden dat het minder wordt maar als je kijkt naar de Dog van mijn zus gaat dat dus niet op.
ja klopt die blijft hier ook heel, alleen is niet boeiend als er niks in zit.. en de hele dag dat ding vullen gaat ook niet lukken.
gewoon niet opruimen of weggooien als het stuk is, er ligt hier ook van alles met happen eruit, kan die verder slopen , er is weinig meer heel alleen deze nog
die bal in nog steeds heel
maar die is dan ook wel knetterhard hoor
Jolly Ball, maar dan de paardenvariant. Die hebben ze hier nog niet stuk gekregen.
Zit een handvat aan waar ze hem aan vast kunnen houden.
Heb gehoord dat de hondenvariant een stuk zachter is, dus ook eerder stuk. Die voor paarden is echt ideaal! Hier 4 Ridgebacks en hij leeft al 6 maanden.
running egg en de grote ballen vind ze niet zo boeiend helaas
nog een vraag, wat kan ze haar te kauwen geven aan een bot? grote bullelhuid botten zijn in paar uur weg. de grote botten met nog vlees eraan blijven nog enigzins heel en heeft ze een tijdje wat aan. weet iemand een variant hierop?
wiebel schreef:running egg en de grote ballen vind ze niet zo boeiend helaas
nog een vraag, wat kan ze haar te kauwen geven aan een bot? grote bullelhuid botten zijn in paar uur weg. de grote botten met nog vlees eraan blijven nog enigzins heel en heeft ze een tijdje wat aan. weet iemand een variant hierop?
hebben we naar zitten kijken idd. zijn ze echt zo hard dat ze hem niet door midden kan bijten? want dat krijgt ze bij de 'onverwoestbare' nylabones wel voor elkaar.
hebben we naar zitten kijken idd. zijn ze echt zo hard dat ze hem niet door midden kan bijten? want dat krijgt ze bij de 'onverwoestbare' nylabones wel voor elkaar.
verkadej schreef: meteen goed voor de nog niet getrainde kaakspieren die hert geweien
Al eens zo'n safe stick van kong geprobeerd? (wel alles van tafel en de vloer halen als je hem binnen wil gebruiken)
heb hem even opgezocht en ben bang dat die het ook niet overleefd, het doel is echt om alles kapot te maken en hier zitten van die makkelijke uiteinde aan waar je heel hard je kaken op kan zetten.
auto band ga ik dan maar voorleggen aan de baas en de antler.
weet iemand hoe dik en groot de grootste antler is? ze geven het aan in grammen maar dat verkijkt zo denk ik.
verkadej schreef: meteen goed voor de nog niet getrainde kaakspieren die hert geweien
Al eens zo'n safe stick van kong geprobeerd? (wel alles van tafel en de vloer halen als je hem binnen wil gebruiken)
heb hem even opgezocht en ben bang dat die het ook niet overleefd, het doel is echt om alles kapot te maken en hier zitten van die makkelijke uiteinde aan waar je heel hard je kaken op kan zetten.
auto band ga ik dan maar voorleggen aan de baas en de antler.
weet iemand hoe dik en groot de grootste antler is? ze geven het aan in grammen maar dat verkijkt zo denk ik.
Nou mijn berner sloopt ook alles qua speelgoed maar met die grootste antler doet ze echt een paar weken
Ik had nog een nieuwe liggen en die is 23 cm , maar ze verschillen wel van grote en dikte
heb hier ook de XXL antler, is 22cm lang en het dikste stuk is 8 cm in doorsnede...
Leeft hier al een week of twee, is niet kapot te krijgen volgens de ladies
Een dag niet gewandeld met de doggies, is een dag niet geleefd !
Lin-C schreef:De Dog van mijn zus sloopt alles. Behalve zijn kong.
Ik heb een Dog die nu ruim 10 jaar is en nog af en toe wat sloopt.
Autobanden gingen hier idd het langste mee.
Goughnut van staffs exclusives. Gaat hier al heel lang mee. En ze vinden hem geweldig! Er zijn inmiddels meerdere steeltjes van dat materiaal te krijgen zoals ballen. Verder kan je misschien een scooterband proberen. Is wat kleiner haha.