Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Hai

We vinden het leuk als iedereen zich even voorstelt.
Dat kan in dit forumonderdeel

Moderator: moderatorteam

duitse herder
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Herder en Border Collie
Aantal honden: 2

Re: Hai

Ongelezen bericht door duitse herder »

Sta je niet achter de dingen die je gezegd hebt? :hmmm: Dat had je dan eerder moeten bedenken hoor :blauwoog:
Perry en Noah

Afbeelding
Daisy@
Zeer actief
Mijn ras(sen): Herders
Aantal honden: 3
Locatie: Dreischor Baasje van Indy en een klein beetje van Mike en Remy

Ongelezen bericht door Daisy@ »

Kit schreef:Dat jullie er intrappen zeg.. Jody wil als vanouds gewoon aaaaaaaaaaandachtttttttttttttt
Precies.
Nou, hier heb je een beetje aandacht hoor, welkom hoor :LOL:

Wat een gedoe zeg :ugh:
Vitalia
Zeer actief
Mijn ras(sen): Dogo Argentino
Lagotto Romagnolo
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door Vitalia »

Ariane, die foto van jou vind ik fantastisch!
Afbeelding
Afbeelding
Ήυs

Ongelezen bericht door Ήυs »

duitse herder schreef:Sta je niet achter de dingen die je gezegd hebt? :hmmm: Dat had je dan eerder moeten bedenken hoor :blauwoog:
Ohw jazeker wel. Maar het feit dat hier wekelijks mijn naam nog voorbij komt omdat ik ervan verdacht word om onder account te forummen vind ik niet echt nodig. Daarbij ben ik 'weg' en hoeft mijn echte naam niet meer gebruikt te worden. ;) ténzij het echt nodig is in een discussie, maar dan kan ook fafo gebruikt worden omdat iedereen dan ook weet wat bedoelt wordt. Dus zolang het niet nodig is heb ik gewoon het recht te vragen of mijn gebruikersnaam gebruikt kan worden en niet mijn echte naam. Daar zijn zelfs wetten voor. Het gaat dus niet om oude gesprekken. Wat is het voor moeite om mijn gebruikersnaam (ja ik had er 80) te gebruiken? Fafo dus. Wie ze niet wil verwijderen of wil veranderen in Fafo puur om mij te sarren, prima hoor. En wie er nog steeds expres hier mijn echte naam roept ook prima hoor. Ik vind het erg kinderachtig. En dat ik aandacht vraag omdat ik mij weer aanmeld, het zijn nogsteeds de standaard zinnen die geroepen worden. Ik wilde mij liever ook niet aanmelden maar om twinkel hierover steeds lastig te vallen op haar FB vind ik ook niet nodig. Ik ben hier weer weg als het opgelost is :ok: Kunnen jullie in die tijd je in dit topic nog even mooi vermaken.
Pepie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Europese korthaar
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Pepie »

Kleine moeite,voortaan alleen maar fafo :ok:
Afbeelding
Asta

Ongelezen bericht door Asta »

Welke wetten dan Jody?
Pepie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Europese korthaar

Ongelezen bericht door Pepie »

Nanna schreef:Moet ik serieus alle berichten waarin ik Jody heb gezegd ipv Fafo op gaan snorren en dat gaan veranderen? :scratch:
Dat doe ik ook niet hoor,maar vanaf nu zeg ik Fafo ipv,de naam die niet genoemd mag worden de tweede :LOL:
Afbeelding
renee-uk
Zeer actief
Mijn ras(sen): duitse herder
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door renee-uk »

Nanna schreef:Moet ik serieus alle berichten waarin ik Jody heb gezegd ipv Fafo op gaan snorren en dat gaan veranderen? :scratch:
je zou wel gek zijn :piew:
Afbeelding

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
thom
Zeer actief
Mijn ras(sen): Portugees 'straatschoffie'.
Contacteer:

Ongelezen bericht door thom »

Nanna schreef:
Pepie schreef:
Dat doe ik ook niet hoor,maar vanaf nu zeg ik Fafo ipv,de naam die niet genoemd mag worden de tweede :LOL:
Add i deux :engel:

Of gewoon, Stol ;-)
Mogen we Stol ook al niet meer noemen.. :denken:
Afbeelding
renee-uk
Zeer actief
Mijn ras(sen): duitse herder

Ongelezen bericht door renee-uk »

we noemen gewoon niemand meer en doeken het forum op :idea:
Afbeelding

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
Gon
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising boomer. mopshond

Ongelezen bericht door Gon »

Fafo dus. Prima hoor.
Groetjes van Gon, Famke, en poezebeest Ayla, een kleine doerak...
Afbeelding
Branka
moderator
Mijn ras(sen): Golden Retriever

Ongelezen bericht door Branka »

Fafo schreef:
duitse herder schreef:Sta je niet achter de dingen die je gezegd hebt? :hmmm: Dat had je dan eerder moeten bedenken hoor :blauwoog:
Ohw jazeker wel. Maar het feit dat hier wekelijks mijn naam nog voorbij komt omdat ik ervan verdacht word om onder account te forummen vind ik niet echt nodig. Daarbij ben ik 'weg' en hoeft mijn echte naam niet meer gebruikt te worden. ;) ténzij het echt nodig is in een discussie, maar dan kan ook fafo gebruikt worden omdat iedereen dan ook weet wat bedoelt wordt. Dus zolang het niet nodig is heb ik gewoon het recht te vragen of mijn gebruikersnaam gebruikt kan worden en niet mijn echte naam. Daar zijn zelfs wetten voor. Het gaat dus niet om oude gesprekken. Wat is het voor moeite om mijn gebruikersnaam (ja ik had er 80) te gebruiken? Fafo dus. Wie ze niet wil verwijderen of wil veranderen in Fafo puur om mij te sarren, prima hoor. En wie er nog steeds expres hier mijn echte naam roept ook prima hoor. Ik vind het erg kinderachtig. En dat ik aandacht vraag omdat ik mij weer aanmeld, het zijn nogsteeds de standaard zinnen die geroepen worden. Ik wilde mij liever ook niet aanmelden maar om twinkel hierover steeds lastig te vallen op haar FB vind ik ook niet nodig. Ik ben hier weer weg als het opgelost is :ok: Kunnen jullie in die tijd je in dit topic nog even mooi vermaken.
Nogal apart dat je daarvoor weer een account aan moet maken om je punt te maken.
En blijkbaar hou je het forum erg goed bij, dat je wekelijks jouw naam voorbij ziet komen. Ik ben hier gewoon lid en zie jouw naam niet zo vaak langs komen. Gelukkig maar.
Mijn eigen naam zie ik ook niet zo vaak langs komen. Maar goed, ik doe daar ook mijn best niet voor.

Ondanks dat en ondanks het onduidelijk is of je wel of geen lid meer wilt zijn: welkom (terug).
Afbeelding
fes/lou
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door fes/lou »

Ik praat nooit over jou, niet interessant genoeg....dus ik hoef ook niks aan te passen....
heb het wel eens over Jody en het hertenjong gehad, ken ook Jody foster en nog zo wat ongein. je moet jezelf niet belangrijker voordoen als je bent, want waar ben jij nou bekend van behalve van wwat gestook en gedraai op het HF. Heb je nooit op de voorpagina van de Telegraaf gezien.....
"All animals are equal, but some are more equal than others." George Orwell
Ήυs

Ongelezen bericht door Ήυs »

Voor de mensen die er rekening mee willen houden, dank je! Erg fijn :flower:

En nee, niet alle berichten hoeven aangepast te worden en niets móet Nanna. En stol kunnen jullie blijven gebruiken, dat ben ik namelijk niet. En ik weet dat mijn naam genoemd wordt omdat ik ook gewoon mensen heb leren kennen hier en daar dus nogsteeds contact mee heb.
Wilm@

Ongelezen bericht door Wilm@ »

Vermoeiend!
Asta

Ongelezen bericht door Asta »

Nogmaals welke wetten Jody, als je ergens mee gaat schermen wil ik persoonlijk wel weten waarmee.
SannePP
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herder-x-Border Collie en een Kretenzer Worsthond
Contacteer:

Ongelezen bericht door SannePP »

Tis toch niet te geloven he! :O:

Escuchame mi amor
Tu sabes lo que quiero
Me dices que no entiendes
Se que estas mintiendo
Te pido por favor
Me trates como un tonto
Decides de una vez
Me estas volviendo loco

Que si, que no
Que nunca te decides
Tu sabes lo que quieres
Y aun no se lo dices
RIP Cena :roos:
    smoekie
    Zeer actief
    Mijn ras(sen): JH

Ongelezen bericht door smoekie »

Asta schreef:Nogmaals welke wetten Jody, als je ergens mee gaat schermen wil ik persoonlijk wel weten waarmee.

Kolere zeg, kan jou het schelen :LOL: Als zij dat nu niet meer wil (wat ik me ergens kan voorstellen) dan is het toch een godvergeten kleine moeite om dat te doen :denken: Ik zou niet weten wanneer ik voor het laatst jody/fafo heb weggetikt, maar goed, dat zal ook wel komen doordat het me allerminsst boeit of zij nu Stol is of niet :19:

Mensen sporen hier af en toe gewoon niet, nou ja so what, dat is niet alleen maar voorbestemd voor jou en mij hoor :cool2:
    Ik heb meer vertrouwen in vier poten en een staart dan in twee benen en een uitgestoken hand.
    Hutsje
    Zeer actief
    Mijn ras(sen): moddercockers

Ongelezen bericht door Hutsje »

Fafo schreef: Wat is het voor moeite om mijn gebruikersnaam (ja ik had er 80) te gebruiken? Fafo dus. Wie ze niet wil verwijderen of wil veranderen in Fafo puur om mij te sarren, prima hoor. En wie er nog steeds expres hier mijn echte naam roept ook prima hoor. Ik vind het erg kinderachtig. En dat ik aandacht vraag omdat ik mij weer aanmeld, het zijn nogsteeds de standaard zinnen die geroepen worden. Ik wilde mij liever ook niet aanmelden maar om twinkel hierover steeds lastig te vallen op haar FB vind ik ook niet nodig. Ik ben hier weer weg als het opgelost is :ok: Kunnen jullie in die tijd je in dit topic nog even mooi vermaken.
    dus je blijft hier tot je voornaam nergens meer vermeld staat en veranderd is in één van je nicknames?
    welkom terug dan maar :engel: .
    Afbeelding
    _Jules_
    Zeer actief
    Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door _Jules_ »

SannePP schreef:Tis toch niet te geloven he! :O:

Escuchame mi amor
    Tu sabes lo que quiero
    Se que estas mintiendo
    Te pido por favor
    Me trates como un tonto
    Decides de una vez
    Me estas volviendo loco

Que si, que no
    Que nunca te decides
    Tu sabes lo que quieres
    Y aun no se lo dices
    Leuk he, die Jody :cheer:
    Afbeelding
    Punzel
    Zeer actief

Ongelezen bericht door Punzel »

Kells schreef:
    SannePP schreef:Tis toch niet te geloven he! :O:

Escuchame mi amor
    Tu sabes lo que quiero
    Se que estas mintiendo
    Te pido por favor
    Me trates como un tonto
    Decides de una vez
    Me estas volviendo loco

Que si, que no
    Que nunca te decides
    Tu sabes lo que quieres
    Y aun no se lo dices
    Kan iemand dit vertalen? :denken:
    Er staat:
    Luister naar mijn liefde
    Je weet wat ik wil
    Je zegt dat je het niet begrijpt
    Ik weet dat je liegt
    Ik vraag je alsjeblieft
    Behandel me als een dwaas
    Beslist een keer
    Je maakt me gek

Dat, indien niet
    Wat je ook beslist
    Je weet wat je wilt
    En zelfs als je niet vertelt
    Lang leve Google Translate. De meest duidelijkste vertaler van allemaal :cheer:
    mercedes2803
    Zeer actief
    Mijn ras(sen): Stiefhond Hummer - Franse Bull

Ongelezen bericht door mercedes2803 »

Fafo schreef:
    twinkeltje schreef:Staat ergens je achternaam dan volgens mij niet,als ik op je voornaam zou google zie je er wel heel veel
    Ik heb eigenlijk niet zoveel zin om het hier in dit topic er over te hebben en daar een discussie over aan te gaan. Ik wil gewoon graag dat Fafo gebruikt wordt. Veel zal in de koffiecorner besproken worden en die was inderdaad niet meer zichtbaar. Maar er melden zich genoeg nieuwe mensen aan en er zitten genoeg mensen op het forum. Ik zou het gewoon heel erg fijn vinden als mijn voornaam niet meer gebruikt wordt. Het is niet heel veel gevraagd om gewoon mijn Huidige gebruikersnaam te gebruiken toch? Ik zou dat wel echt erg op prijs stellen. Die keuze kan best gerespecteerd worden toch?

Geen zin om dat hier te bespreken maar wel weer aandachtsgeil een topicje openen in plaats van het "" op te lossen"" per mail...
    Ja ja....

Ik wil
    Ik zou het fijn vinden
    Het is niet veel gevraagd
    Ik zou het op prijs stellen

Je kan wel meer willen zou ik zo zeggen..
    Ik wil ook weleens wat..

En kom op zeg...jij wilt graag dat mensen je voornaam niet meer noemen? :LOL: :roll:
    Is een hele normaal voorkomende naam toch of niet soms?
    Ga lekker ergens anders de koningin uithangen met je verkapte gecommandeer over wat een ander wel of niet mag en kan zeggen..
    Vrij land, internet, keuzes en billen branden voor wat je zelf allemaal in de hand gewerkt hebt mevrouw
    :ok:
    moderatorteam
    Zeer actief

Ongelezen bericht door moderatorteam »

Topic gesloten voor overleg

edit: Topic blijft gesloten. net zoals alle voorsteltopics na een tijdje gesloten worden, deze alleen iets eerder.

het topic is nu opgeschoond
    Met vriendelijke groet
    Moderators hondenforum.nl

Niemand is incognito
    Gesloten

Terug naar “Voorsteltopics”