ElleBelle schreef:Duurt het eigenlijk lang voor zo'n kleine pup doorslaapt 's nachts?
Kwestie van me mentaal te kunnen voorbereiden op slapeloze nachten

Joey jankte 2 dagen dag en nacht, toen werd steeds minder...daarna snachts piepen als ie moet plassen of poepen, want pups bevuilen hun eigen nest niet, wij hebben en Bench daar ligt ie in als ie slaapt. Ook overdags als ie moe is leggen wij hem erin.
Na verloop van dagen werd het bij mij minder, na 10 uur geven we geen water meer en laatste voeding ook 10 uur, je moet ze 4x per dag nog eten geven namelijk.
Nu slaapt joey door snachts tot we wakker worden, ik slaap nog wel op de bank, Joey beneden in de bench.
aanstaande zondag hebben we hem 2 weken...dus reken erop ongeveer 10 dagen...
Ik ga morgen of overmorgen eens proberen om weer boven te slapen kijken wat ie doet.
Als je vanaf begin dat je hem hebt telkens na het slapen eten of drinken steeds buiten zet bij jou in de buurt, ( niet te ver lopen), dwz bij deur oppakken en buiten op plasplekje zetten, als ie wat doet heel hoge stem goedsowww roepen dan weet ie heel snel dat je van hem daar iets verwacht....dan gaat het snachts ook beter..anders piepen en janken omdat ie nodig moet in de nacht....
1ste week is het voor het hondje echt wennen, en zal zowel op de dag en of snachts piepen en janken om zijn moeder en zusjes broertjes....daarnaast als je een bench- mand of dergelijks, hebt zal ie eruit willen om zijn behoefte te doen, want hij doet het niet graag op zijn slaapplekje.