Haha! Het is iniedergeval verre van mijn echte naamRataplan schreef:Wat is jouw relatie met Favo?
Grapje welkom terug
Verder kan ik express nergens anders posten hoor. Het voegt niets toe om terug te komen
Moderator: moderatorteam
Haha! Het is iniedergeval verre van mijn echte naamRataplan schreef:Wat is jouw relatie met Favo?
Grapje welkom terug
dat komt vast omdat ik die ene ben en jij die andereStol schreef:Nou! Is dat eens even bijzonder! Ik post tegelijk! Knap he mensen?
Sorry hoor. Maar ik zag opeens mijn tweede 'ik' hier posten, daar moet je dan wel even op reageren he. Maar jij bent er ook weer heerlijk snel bij thom.. Wilde je ook wat vertellen?thom schreef:Jullie blijven ook maar bezig hè...
Ik weet nog niet eens hoe ik een foto moet uploaden laat staan twee dezelfde account hebben. Maar het maakt mij niets uit hoor! Het houd jullie kinders lekker bezig.Denise. schreef:Tegelijkertijd op 2 accounts ingelogd staan en posten is niet heel ingewikkeld hoorDus dat is een beetje een zwakke manier om beschuldigingen te willen ontkrachten. Niet dat het mij verder allemaal wat uitmaakt hoor, al was je stiekem pipo de clown
Stooktrol, ook altijd als eerste in de rij vooraan staan met je domme opmerkingenthom schreef:Jullie blijven ook maar bezig hè...
Loek schreef:Stooktrol, ook altijd als eerste in de rij vooraan staan met je domme opmerkingenthom schreef:Jullie blijven ook maar bezig hè...

Ik weet het, de waarheid is hard, wel in ieder reltopic verschijnen of als je denkt maar een rel te ruiken maar dan het zoetste braafste maar tevens wel het geniepigste jongetje van de klas uithangenthom schreef:Loek schreef:Stooktrol, ook altijd als eerste in de rij vooraan staan met je domme opmerkingenthom schreef:Jullie blijven ook maar bezig hè...![]()
![]()
Dat begrijp ik ook even niet hoor Thom, als je het echt zo vreselijk vindt inclusief eenthom schreef:Jullie blijven ook maar bezig hè...
En toch ben je terug. Zeker omdat je anders de koffiecorner niet kan lezen. Ik begrijp echt niet waarom mensen zich nog steeds laten verwijderen. Jullie komen toch wel terug, stuk voor stuk. Je kan ook gewoon iemand vragen om je wachtwoord te veranderen zodat je niet meer in kan loggen maar dat is vast niet dramatisch genoeg.Fafo schreef:Haha! Het is iniedergeval verre van mijn echte naamRataplan schreef:Wat is jouw relatie met Favo?
Grapje welkom terug![]()
![]()
Verder kan ik express nergens anders posten hoor. Het voegt niets toe om terug te komen
Welkom PatPat75 schreef:Gezellig hier
Ik heb ergens anders uitgebreid verteld waarom. Misschien eerst dat eens lezen? Overigens log ik bijna nooit in, alleen als ik een mail krijg dat ik een pb heb. De kc interesseert mij namelijk niet. Er is maar 1 ding wat me interesseert en daar ben ik mee bezig. En waarschijnlijk mis je mij wel, je vindt het héérlijk om af en toe even een trapje uit te delen toch?Valerie schreef:En toch ben je terug. Zeker omdat je anders de koffiecorner niet kan lezen. Ik begrijp echt niet waarom mensen zich nog steeds laten verwijderen. Jullie komen toch wel terug, stuk voor stuk. Je kan ook gewoon iemand vragen om je wachtwoord te veranderen zodat je niet meer in kan loggen maar dat is vast niet dramatisch genoeg.Fafo schreef:Haha! Het is iniedergeval verre van mijn echte naamRataplan schreef:Wat is jouw relatie met Favo?
Grapje welkom terug![]()
![]()
Blijkbaar houdt het je toch bezigDenise. schreef:Tegelijkertijd op 2 accounts ingelogd staan en posten is niet heel ingewikkeld hoorDus dat is een beetje een zwakke manier om beschuldigingen te willen ontkrachten. Niet dat het mij verder allemaal wat uitmaakt hoor, al was je stiekem pipo de clown