Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Forum voor opmerkingen en vragen over de verzorging van de hond. (bv vragen over huid, haar, nagels, etc.)
Tevens een plek voor vragen over riemen, manden, kleding, etc
Moet alleen nog even wachten tot die kofferbakdeken weer op voorraad is, die wil m'n buurvrouw hebben namelijk en dan hoeven we geen verzendkosten te betalen
Heb je hem trouwens in moeten korten voor Gijs? Was dat lastig, zoja?
ik gebruik ook gewoon fietslampjes, het probleem is alleen dat Oor nogal een lompe speler is, ook in dr eentje met door bosjes rausen en wat al niet meer. Tot nu toe heb ik nog geen manier kunnen ontdekken om dat lampje speel-proof aan een halsband te bevestigen. Iemand daarvoor ideeen die minder lomp zijn dan de hond met lamp volledig inwikkelen in ducttape?
mijke schreef:ik gebruik ook gewoon fietslampjes, het probleem is alleen dat Oor nogal een lompe speler is, ook in dr eentje met door bosjes rausen en wat al niet meer. Tot nu toe heb ik nog geen manier kunnen ontdekken om dat lampje speel-proof aan een halsband te bevestigen. Iemand daarvoor ideeen die minder lomp zijn dan de hond met lamp volledig inwikkelen in ducttape?
Secondelijm?
Misschien dat die orbicdingen beter blijven zitten maar daar heb ik geen ervaring mee. Wel is de lamp die ik gebruik énorm speel-, kwijl-, modder-,... proof maar dat is dan weer niet voor elke hond mogelijk én je wordt er ook nogal raar mee bekeken
Als je een hond iets leert met geschreeuw, zal hij nooit naar je gefluister luisteren...
Hier ook de lampjes van de hema, of blokker. Hier lopen ze met een tuig om en het lampje heb ik aan het handvat zitten. Zo zijn ze altijd zichtbaar.
De 1 looptmet wit en de ander met het rode lampje, weet ik ook altijd goed wie waar loopt
Groetjes, Tanja
Voor altijd in mijn hart: Bella 18-04-2002 - 25-02-2013 , Simba 26-07-2004 - 10-07-2015
Het is stil in mijn hart, stil in ons huis. Ik mis jullie en troost mij met de gedachten dat jullie nu weer samen zijn. Mijn maffe duo......bedankt voor de mooie jaren. Ik zal jullie nooit vergeten.......
Nawosh schreef:Ik heb twee fietslampjes van de Hema en die schijnen zelfs door Romis zijn dikke vacht heen.
Ze kunnen op 2 verschillende knipperstanden of op continu.
Ik klik ze op de nylon halsband en ze zitten goed stevig vast.
Die had ik ook gekocht, een rode en een witte. Alleen de rode was direct al kapot (knopje werkte niet dus het lampje bleef niet aan).
Ik moet ook iets anders bedenken, Billy hapte de witte van Bob kapot, en de rode die Billy aan zijn tuig had hangen, die bengelt zo dat het knopje steeds ingedrukt wordt (en hij dus erg vaak uit is)
Die Hema en Action lampjes heb ik ook. Maar die verstevig ik wel extra door ze met plakband te omwikkelen. Morris schudt zich nogal kachtig uit en dan hangt er dus alleen nog zo'n lullig half lampje aan zijn halsband. Andere helft en batterij kan ik dan in het donker op gaan zoeken
Denk dat ik maar eens op zoek moet naar die lampjes waar Tara het over heeft!
Badu schreef:Het is weer vroeg donker.... Nieuwe ideeën qua verlichting ?
I rest my case, ik heb nog steeds dezelfde hufterproof lampjes, en ik ben er nog steeds helemaal blij mee.
& waar heb je deze lampjes gescoord dan ? Leuk... verschillende kleurtjes ... praktisch ook
Ik heb maar twee kleuren hoor, blauw en groen.
Alles bij elkaar kostten ze zo rond de 25 euro per stuk.
Ik heb samen met een aantal anderen besteld, om de verzendkosten te kunnen delen.
Helaas viel ik nog een keer in de prijzen, want ik kon ook nog invoerrechten gaan betalen.
Ik zou ook niet adviseren om één zo'n lampje te bestellen, dan kun je dat beter met een paar mensen samen doen.
Die orbiloclampjes weet ik in Nederland wel te koop.
Ik heb deze nu 3 jaar.... http://www.dierinbalans.nl/webshop/hond ... -paws.html
doe er elk jaar een nieuw batterijtje in en klaar,tis net een kermisgeval maar het ding geeft enorm veel licht.
Donna is niet echt een druktemaker maar ze zit wel laag bij de grond dus hij word vaak nat en vies maar blijft het doen.
Ik heb van de action lampjes die op de hondenafdeling liggen. 70 cent per stuk geloof ik.
Die haak ik zo aan de ring van de halsband vast. Ze zijn lang genoeg voor Yara met haar lange haren.
Je hebt ze in hart- en botvorm
HillieS schreef:Ik heb van de action lampjes die op de hondenafdeling liggen. 70 cent per stuk geloof ik.
Die haak ik zo aan de ring van de halsband vast. Ze zijn lang genoeg voor Yara met haar lange haren.
Die heb ik ook meegenomen afgelopen zaterdag en ze werken echt super. Daarnaast heeft Sita ook een fluoriserend vestje aan, die zie je echt niet in het donker met haar zwarte vacht. Heb ook halsbanden die lichtgeven, maar ik vind die losse dingetjes toch handiger. Maakt niet uit welke halsband je pakt, altijd bij de hand die dingen. En ook op de jachtlijntjes kun je ze heel makkelijk bevestigen.
HillieS schreef:Ik heb van de action lampjes die op de hondenafdeling liggen. 70 cent per stuk geloof ik.
Die heb ik ook meegenomen afgelopen zaterdag en ze werken echt super. Daarnaast heeft Sita ook een fluoriserend vestje aan, die zie je echt niet in het donker met haar zwarte vacht. Heb ook halsbanden die lichtgeven, maar ik vind die losse dingetjes toch handiger. Maakt niet uit welke halsband je pakt, altijd bij de hand die dingen. En ook op de jachtlijntjes kun je ze heel makkelijk bevestigen.
Inderdaad ja, als ik er weer ben koop ik nog wat op voorraad.
Ik had voor Jamie vorig jaar een mooie lichtgevende halsband, na een paar weken werd het licht al steeds minder en minder.
Dus nu dit. Bevalt inderdaad prima!
vanaf gisteren zijn er halsbanden met ledverlichting in de aanbieding bij de Aldi voor 5,99. Ik heb ze en gisteren geprobeerd, zijn werkelijk top! Zit zelfs een exttra batterij bij. Ze zijn echt top! (wel even kijken, hier lagen drie evrschillende waarvan een enkel kon knipperen, de andere kunnen ook constant branden)
Sas schreef:vanaf gisteren zijn er halsbanden met ledverlichting in de aanbieding bij de Aldi voor 5,99. Ik heb ze en gisteren geprobeerd, zijn werkelijk top! Zit zelfs een exttra batterij bij. Ze zijn echt top! (wel even kijken, hier lagen drie evrschillende waarvan een enkel kon knipperen, de andere kunnen ook constant branden)
Ik ben gisteren ook bij de Aldi geweest, bij ons lagen alleen de knipperende en slechts 3 stuks, 1 maat S, 1 maat M en 1 maat L. Heb voor Nozem en Tapas dus maar 2 verschillende maten genomen. Per verpakking zaten 2 extra batterijen en er zat ook al een batterij in de halsband zelf, dus dat is wel netjes. Er zit ook 3 jaar garantie op.
Heb jij die met die aparte lampjes zeg maar? Ik heb een fluor gele en oranje (met kliksluiting, ze jhadeen ook met een gesp), die branden in 3 standen. die ebdoel ik, bij ons lag ook alleen S terwijl ern wat betreft de cm aanduiding veel verschil zat. Die voor mijn dames passen iig perfect, ik heb er ook twee gekocht om cadeau te geven aan vrienden, hoop maar dat die ook goed zijn.
Ach, 6 euro, waar hebben we het over?! Ze geven iig goed veel licht!
Sas schreef:Heb jij die met die aparte lampjes zeg maar? Ik heb een fluor gele en oranje (met kliksluiting, ze jhadeen ook met een gesp), die branden in 3 standen. die ebdoel ik, bij ons lag ook alleen S terwijl ern wat betreft de cm aanduiding veel verschil zat. Die voor mijn dames passen iig perfect, ik heb er ook twee gekocht om cadeau te geven aan vrienden, hoop maar dat die ook goed zijn.
Ach, 6 euro, waar hebben we het over?! Ze geven iig goed veel licht!
Ik heb zwarte met reflecterend stikwerk en 7 aparte ledlampjes, met gesp. Ga denk ik vandaag nog een keer kijken of ze ook andere hebben liggen nu. Misschien waren ze nog niet allemaal binnen.