Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Oren schoonmaken.

Forum voor opmerkingen en vragen over de verzorging van de hond. (bv vragen over huid, haar, nagels, etc.)
Tevens een plek voor vragen over riemen, manden, kleding, etc

Moderator: moderatorteam

Branka
moderator
Mijn ras(sen): Golden Retriever
Aantal honden: 1

Re: Oren schoonmaken.

Ongelezen bericht door Branka »

labje schreef:Indien nodig Otoclean :wink:
Dit dus. Eigenlijk als de boel stinkt. Anders het smeer dat uit de gehoorgang komt met een babydoekje wegvegen.
Tip: gebruik Otoclean buiten! :F:
Afbeelding
Prul
Zeer actief
Mijn ras(sen): Berner Sennen (2021) en Franse Bulldog (2015). Trouwens gek op heel veel andere rassen en zogenaamde bastaardjes.
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Prul »

dekruijff-kynologie schreef:Okay, dat is wel mooi spul,,, goor, heel goor, maar je kunt via apotheek toch een 3% oplossing halen?!
Ja hoor, de 3% oplossing is nog gewoon te krijgen, o.a. bij de apotheek. Kost bij mijn apotheek nog geen 1,50 voor flesje van 100ml.

Ik heb trouwens altijd een nieuw flesje van 100ml in huis die ik gereserveerd houd voor het geval ik een van de honden wil laten braken. Dat schijnt veiliger te zijn dan het geven van zout. Heb ik ook hier geleerd. Maar omdat het dan zeker moet werken wil ik niet riskeren dat ik een reeds geopend flesje gebruik waar de kracht al van af is (waarvan de moleculen al uiteen gevallen zijn) want dan doet het niks.Vandaar dus altijd een nieuw, ongeopend flesje in de noodkast.
“Je zult nooit nieuwe continenten ontdekken, als je niet de moed hebt de bekende kust uit het oog te verliezen.”
Neeltje

Ongelezen bericht door Neeltje »

[Sandra] schreef:Gatverdamme Jaap :LOL:

Jet heeft wel eens snotjes bij haar ogen, die sabbelt ze ook altijd op als ik ze weghaal :mrgreen:
De fokker (van Yentle) heeft me verteld dat zo te doen, want ze vinden het natuurlijk niet leuk, maar met zo'n beloning in het vooruitzicht.........
Plaats reactie

Terug naar “Verzorging en toebehoren”