Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

wie heeft een idee wat voor ras dit is ?

We vinden het leuk als iedereen zich even voorstelt.
Dat kan in dit forumonderdeel

Moderator: moderatorteam

Gesloten
stefano

wie heeft een idee wat voor ras dit is ?

Ongelezen bericht door stefano »

heb ooit een hondje gehad maar helaas was dat niet in Nederland, maar in venezuela. Ik heb mijn hond na paar maandjes achter moeten laten en dat heeft me best wel pijn gedaan
(wilde hem graag naar Nederland halen), Maar helaas na paar maandjes werd me hondje ziek en overleed. vind jammer dat ik heel kort met zo slim maatje aan me zijde heb gehad, en dat er niet meerdere en vele jaren achteraan zijn gekomen. Mis het heel erg vandaar dat ik toch een vraag heb Wie weet wat voor ras dit zou kunnen zijn ? ik heb al paar namen gehoord en opgezocht hier zijn der een paar maar geen van alen heeft de zelfde dingen als Dikki !! hier is een foto van hem, enige foto die ik van hem heb trouwens...

Afbeelding

oww dat je het weet hij heeft een pluisje op zijn neus dus die is gewoon zwart :P niet dat men denkt dat hij wit is. de namen die ik achtervolg zijn......> markies hondje misschien een mix van iets anders. Tibetaanse terriër, een kooiker, en de nova scotia ducktolling retriever, al lijken ze er heel erg op heb nog geen fotos of een ducktolling gezien met 3 kleuren meestal hebben ze er maar 2 bruin en wit (Dikki) niet ? wat was hij dan wel wie kan me helpen om nog eens een x zo leuk en hartig maatje te vinden hier in nederland. (Wat je niet ziet) Zijn staart is vol en dik beetje krom omhoog dus heel pluizig lang harige staart ? misschien helpt het een beetje ow en hij was klein

iemand een idee ???
laeken
Zeer actief
Aantal honden: 0

Re: wie heeft een idee wat voor ras dit is ?

Ongelezen bericht door laeken »

Om je even op weg te helpen, markiesjes lopen daar niet rond. Ik denk ook geen tollers. Wat je dus moet bedenken is, welke rassen had je daar en zagen niet veel meer hondjes er zo uit? Honden zijn een product van twee hondjes uit de buurt. Maw woorden, misschien is je hond geen kruising maar een streekproduct.

Ik zie bv geen logisch ras in je hondje. Ik zie gewoon een leuk rasloos hondje. Volgens mij waren de ouders dat ook en moet je niet aan een kruising zoals wij dat in Nederland hebben denken.
Afbeelding
anne_lies
Zeer actief
Mijn ras(sen): Border collie, Labrador
Aantal honden: 2
Contacteer:

Re: wie heeft een idee wat voor ras dit is ?

Ongelezen bericht door anne_lies »

Dit topic is dubbel dus heb deze gesloten.

http://www.hondenforum.nl/plaza/viewtop ... 5&t=255550
Afbeelding
Gesloten

Terug naar “Voorsteltopics”