Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Winner 2012

Voor de evenementen die niet in de andere rubrieken passen.
Ook geschikt voor aankondigingen met betrekking tot workshops en lezingen.

Moderator: moderatorteam

Frederique
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bouvier des Flandres
Aantal honden: 1
Contacteer:

Re: Winner 2012

Ongelezen bericht door Frederique »

LongFields schreef:
Judith-Diesel schreef:
LongFields schreef:Morgen. :wink:
Maar ik heb vandaag toch echt zeker weten Laekense herders zien lopen :denken:
Ze worden morgen in ieder geval gekeurd, volgens de site van de Winnershow: http://www.winnershow.nl/alfabetische%2 ... 202012.pdf

Wat niet wegneemt dat het natuurlijk prima kan dat er toeschouwers zijn geweest die hun Laekense Herder(s) bij zich hadden vandaag. :wink:
En niet 1 of 2, ik heb er minstens 5 gezien :wink: Ik meen dat ik een aantal baasjes Belgisch hoorde praten.
Verder heb ik Atie uiteraard gezien en gesproken, Judith en Dana van een afstandje zien lopen, helaas te ver weg om aan te spreken.
Wel heb ik even kort met Dorien gesproken. Wat een ontzettende mooie meisjes heeft ze toch :I:
Verder heb ik wel veel bekenden gezien maar dan vooral uit het Hovawart-wereldje :wink:
Mijn vriendin bracht haar 14 maanden jonge Hovawart-teefje uit in de jeugdklasse en werd Jeugdwinster :cheer:
Ook bracht zij voor een kennis zijn reu uit in de kampioensklasse en hij werd Winner :cheer:
Helaas kon hij het van het beste teefje niet winnen maar dat teefje was dan ook prachtig met een vloeiend gangwerk.
Atie bracht Amber voor in de Tussenklasse en zij werd 2e met een U :cheer:

Het was een prima dagje dus :ok:
Groetjes, Fréderique en mijn Floddertje Babbe
In liefdevolle herinnering: Dayka, Devlin en Vinou, mijn Bouviermeiden. Mis jullie en hou van jullie :I:
Judith
Zeer actief
Mijn ras(sen): Grote poedels
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Judith »

Frederique schreef:
LongFields schreef:
Judith-Diesel schreef:
Maar ik heb vandaag toch echt zeker weten Laekense herders zien lopen :denken:
Ze worden morgen in ieder geval gekeurd, volgens de site van de Winnershow: http://www.winnershow.nl/alfabetische%2 ... 202012.pdf

Wat niet wegneemt dat het natuurlijk prima kan dat er toeschouwers zijn geweest die hun Laekense Herder(s) bij zich hadden vandaag. :wink:
En niet 1 of 2, ik heb er minstens 5 gezien :wink: Ik meen dat ik een aantal baasjes Belgisch hoorde praten.
Verder heb ik Atie uiteraard gezien en gesproken, Judith en Dana van een afstandje zien lopen, helaas te ver weg om aan te spreken.
Wel heb ik even kort met Dorien gesproken. Wat een ontzettende mooie meisjes heeft ze toch :I:
Verder heb ik wel veel bekenden gezien maar dan vooral uit het Hovawart-wereldje :wink:
Mijn vriendin bracht haar 14 maanden jonge Hovawart-teefje uit in de jeugdklasse en werd Jeugdwinster :cheer:
Ook bracht zij voor een kennis zijn reu uit in de kampioensklasse en hij werd Winner :cheer:
Helaas kon hij het van het beste teefje niet winnen maar dat teefje was dan ook prachtig met een vloeiend gangwerk.

Oh ik heb je echt niet gezien. Volgens mij heb ik helemaal geen boefjes gezien (of werden die niet geshowd vandaag? :oeps: )
Afbeelding
LongFields
Zeer actief
Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door LongFields »

Judith-Diesel schreef: Volgens mij heb ik helemaal geen boefjes gezien (of werden die niet geshowd vandaag? :oeps: )
De Bouviers horen ook bij rasgroep 1 (herdershonden en veedrijvers behalve Zwitserse Sennenhonden), dus die zijn ook morgen aan de beurt. :wink:
LongFields
Zeer actief
Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos

Ongelezen bericht door LongFields »

Frederique schreef: En niet 1 of 2, ik heb er minstens 5 gezien :wink: Ik meen dat ik een aantal baasjes Belgisch hoorde praten.
Ik denk dat het (deels) deelnemers waren aan de dogdance. Ik ken een Vlaamse die met haar Laekense die sport beoefent en zag net volgens mij een foto van de prijsuitreiking van de dogdance waar ook een Laekense in beeld was.
*Edit: het klopt, ik zag op haar eigen FB-pagina dat ze inderdaad aanwezig was bij de dogdance met haar Laekense.
Frederique
Zeer actief
Contacteer:

Judith-Diesel schreef:
Frederique schreef:
LongFields schreef:
Judith-Diesel schreef: Maar ik heb vandaag toch echt zeker weten Laekense herders zien lopen :denken:

Oh ik heb je echt niet gezien. Volgens mij heb ik helemaal geen boefjes gezien (of werden die niet geshowd vandaag? :oeps: )
Ik zag jou ook alleen maar in de verte, anders had ik je zeker even aangesproken om kennis met Dana te maken :ok:
De Bouviers zijn inderdaad morgen, zoals Suzanne al aangaf. :wink:
In liefdevolle herinnering: Dayka, Devlin en Vinou, mijn Bouviermeiden. Mis jullie en hou van jullie :I:
Frederique
Zeer actief
Contacteer:

LongFields schreef:
Frederique schreef: En niet 1 of 2, ik heb er minstens 5 gezien :wink: Ik meen dat ik een aantal baasjes Belgisch hoorde praten.
Ik denk dat het (deels) deelnemers waren aan de dogdance. Ik ken een Vlaamse die met haar Laekense die sport beoefent en zag net volgens mij een foto van de prijsuitreiking van de dogdance waar ook een Laekense in beeld was.
*Edit: het klopt, ik zag op haar eigen FB-pagina dat ze inderdaad aanwezig was bij de dogdance met haar Laekense.
Kijk, dat verklaart het :ok:
malinois
Zeer actief
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Contacteer:

Ongelezen bericht door malinois »

Jeannettebo schreef:
malinois schreef:
Ah dank je!
Kom je ook ? :cheer:
WEet ik nog niet, denk het niet heb nog wat anders te doen maar ligt ook een beetje aan het weer etc.
Mocht ik tijd hebben kom ik wel eventjes.
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
sbientje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labrador Retriever
Contacteer:

Ongelezen bericht door sbientje »

ik arriveer om 10.36 op station RAI, vind ik wel vroeg genoeg :) Als iemand me ziet, trek gerust aan mijn jas/shirt/weet ik het. Ik heb een grijs shirt aan met een kat verkleed als Batman erop, dat moet dus lukken ;)
moosje
Zeer actief
Mijn ras(sen): ISSR Shiloh Shepherd, Cão Lixeira Português, en een aantal part-time Chinese Cresteds
Contacteer:

Ongelezen bericht door moosje »

Ik ben ook ergens tussen 10 en half 11 op station Rai.
Afbeelding
In loving memory: Tara, Cheeco, Rinty, Kazan, Zarah, Shendor & Bleza

Dierenvoedselbank Amersfoort
Facebookpagina Dierenvoedselbank Amersfoort
*Esther
Zeer actief

Ongelezen bericht door *Esther »

Leuke Winnerdag gehad, Boyd voor het eerst in de open klasse met een 2U, zijn zus deed hetzelfde bij de teven.Mooi resultaat voor de Yanthe-kids :ok:
Veel mooie honden gezien en wat forumhonden geknuffeld, Sadie van Inge :I: en zelfs een zoen van Jade gehad! Ook Brat van Rosita even ontvoerd, Madelief moet daar nog een mooie foto van hebben....Hele leuke dag, wel minder stands dan we gewend zijn en zo'n dag vliegt altijd om, hoewel we heeeel vroeg zijn opgestaan :wink:

Afbeelding
:I:

*foto toegevoegd
Laatst gewijzigd door *Esther op 25 nov 2012 20:37, 1 keer totaal gewijzigd.
moosje
Zeer actief
Mijn ras(sen): ISSR Shiloh Shepherd, Cão Lixeira Português, en een aantal part-time Chinese Cresteds
Contacteer:

Jade heeft zich van haar beste kant laten zien. Ze was nog steeds heel verlegen, maar al een stuk opener dan voorheen.
Ben zo trots op mijn meisje! :I:

Heb veel HF-ers gezien. Niet allemaal gesproken, maar wel gespot haha.
Inge, Josée, Nathalie, Manon, Peter, Esther, Rosita, Kruimel (euhm, wat is je echte naam?), Nel, Madelief, Sieneke, Jeannette, Judith, Kristina, Tara, Marjolein, Lisette, Marije. Dat waren ze wel geloof ik. :mrgreen:
Afbeelding

_Jules_
Zeer actief
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door _Jules_ »

zo Esther, dat is een grote foto :LOL:
Afbeelding
Asta

Ongelezen bericht door Asta »

ik had tegen een paar mensen gezegd te komen maar is er niet van gekomen. Jammer volgende keer beter en leuke foto's
sbientje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labrador Retriever
Contacteer:

Ongelezen bericht door sbientje »

moosje schreef:Jade heeft zich van haar beste kant laten zien. Ze was nog steeds heel verlegen, maar al een stuk opener dan voorheen.

Inge, Josée, Nathalie, Manon, Peter, Esther, Rosita, Kruimel (euhm, wat is je echte naam?), Nel, Madelief, Sieneke, Jeannette, Judith, Kristina, Tara, Marjolein, Lisette, Marije. Dat waren ze wel geloof ik. :mrgreen:
:hmmm:
moosje
Zeer actief
Contacteer:

sbientje schreef:
moosje schreef:Jade heeft zich van haar beste kant laten zien. Ze was nog steeds heel verlegen, maar al een stuk opener dan voorheen.

:hmmm:
En jou. :engel:
Afbeelding

*Esther
Zeer actief

Ongelezen bericht door *Esther »

_Inge_ schreef:zo Esther, dat is een grote foto :LOL:
:oeps:
Rosita Compagner
Zeer actief
Mijn ras(sen): waterhonden
Contacteer:

Ongelezen bericht door Rosita Compagner »

:pffff: Die Brat is een grote foto waard hoor

En met een beetje geluk heeft hij toch iemand om zijn pootje gewonden op de Winner. Donderdagavond gaan we serieus om de tafel.

versvoeren > check
(clicker)trainen > check
gepast vaccineren > check
meerdere honden > check
niet alleen thuis > check

mijn eisenlijstje past ze wel ;-)
ChantalBos
Zeer actief
Mijn ras(sen): Lagotto Romagnolo, Barbet & Whippet
Aantal honden: 5

Ongelezen bericht door ChantalBos »

Vindt hem zo onwijs leuk! Het is een heerlijke pup. :I:
Elke grote liefde eindigt met een groot verdriet.
Plaats reactie

Terug naar “Evenementen”