Wij hebben deze voor onze 3 dalmaten: http://www.marengosoutfit.nl/a-26668944 ... js-geruit/
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hondentuig - Hunter of Julius K9?
Moderator: moderatorteam
- Leonieke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dalmatische honden
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Re: Hondentuig - Hunter of Julius K9?
Wij zweren bij de Equest hondentuigen. Dit is hetzelfde model als K9 alleen dan een geweldige uitvoering met onder andere een speciale voering. Echt ideaal
.
Wij hebben deze voor onze 3 dalmaten: http://www.marengosoutfit.nl/a-26668944 ... js-geruit/
www.marengosoutfit.nl
"Exclusief voor hond en paard"
"Exclusief voor hond en paard"
-
Sookie
Ik heb zelf voor beide honden de julius k9 IDC tuigje.
Ik heb via janvandriel.nl naamlabels besteld,
Dus dan loop je met ze op straat en zeggen vreemde mensen 'hey dribbel en sookie'
En dan zie je de honden kijken, hoe weet jij mijn naam?
Dus dan loop je met ze op straat en zeggen vreemde mensen 'hey dribbel en sookie'
-
Sookie
Ik heb zelf voor beide honden de julius k9 IDC tuigje.
-
inge10
- geregistreerd lid
- Mijn ras(sen): Chow Chow
Sinds deze week loopt ze met een tuig om. We hebben ook gelijk een 8 meter rollijn gekocht ipv de 5 meter die ze had. En ik vind het echt ideaal!!!!! Ze trekt helemaal niet meer, loopt veel rustiger en ontspannen. Staart vrolijk omhoog. De 1e keer liep ze wel heel erg braaf mee, toen was het nog wat eng. Maar vanmiddag ruim 2 uur gewandeld en met de bal gegooid en ze vind het prima. Al gaat ze niet zo hard achter de bal aan als voorheen, maar ze rent wel.
Het lijkt er dan toch op dat ze juist zo ging trekken vanwege de slipketting. Of juich ik te vroeg en hangt ze over een paar weken, als ze helemaal gewend is aan het tuig, weer als vanouds aan de lijn?
En hoe strak moet een tuig zitten. Vandaag heb ik het een paar keer recht moeten trekken omdat het wat scheefgezakt was. Wil het natuurlijk niet te strak doen.
Het lijkt er dan toch op dat ze juist zo ging trekken vanwege de slipketting. Of juich ik te vroeg en hangt ze over een paar weken, als ze helemaal gewend is aan het tuig, weer als vanouds aan de lijn?
En hoe strak moet een tuig zitten. Vandaag heb ik het een paar keer recht moeten trekken omdat het wat scheefgezakt was. Wil het natuurlijk niet te strak doen.