Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Forum voor opmerkingen en vragen over de verzorging van de hond. (bv vragen over huid, haar, nagels, etc.)
Tevens een plek voor vragen over riemen, manden, kleding, etc
Ik zoek me suf naar een jas/warme trui voor Cujo. Omdat het nu echt koud gaat worden is mij aangeraden om iig haar longen warm te houden. Maar goed, waar vind ik ign zoiets voor een Rottweiler?
Iemand een idee misschien?
Lieve lieve Lila, Calsey, Damien en Donja, ik mis jullie..
Ik heb de ijsbeerjas gekocht van zooplus voor Bruno. Past prima, maat 70. Die heeft alleen geen onderkant, is eigenlijk vooral voor de rug en flanken en heeft een klein kraagje. Truien voor grote honden heb ik nog niet gevonden. Je zou ook een oude sweater van jezelf kunnen vermaken misschien? Knip je de mouwen half af en neem je de omvang wat in.
De Koning is dood, lang leve de Keizer Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
Tara schreef:Ik zou echt even bij Marion informeren, al die hondendekjes zijn heel fijn, maar houden de borst en buik bloot.
En dat is nou net de specifieke vraag volgens mij. Maar misschien is dit ook nog wel iets?
Hurtta overall outdoor jas. Voor Barça heb ik maat 701 nodig al staat in het rijtje dat 601 moet passen. Als je die fleecejas eerst wil aandoen, dan moet de buitenjas (overall outdoor) nog een maat groter. Hangt een stevig prijskaartje aan. Deze jassen gaan eerdaags uit het assortiment. Even goed op Google snuffelen want de kortingen vliegen je om de oren.
Tara schreef:Ik zou echt even bij Marion informeren, al die hondendekjes zijn heel fijn, maar houden de borst en buik bloot.
En dat is nou net de specifieke vraag volgens mij. Maar misschien is dit ook nog wel iets?
Heb deze voor Charlie
Dit zou Enzi ook geweldig vinden als ik hem dat aan zou trekken, hij vindt het nu al koud als hij niet aan het rennen is.
Ik zie mezelf al lopen met meneer helemaal ingepakt
Meghan schreef:
Dit zou Enzi ook geweldig vinden als ik hem dat aan zou trekken, hij vindt het nu al koud als hij niet aan het rennen is.
Ik zie mezelf al lopen met meneer helemaal ingepakt
Ze heeft hem al aan gehad om te passen en van haar mocht hij in huis ook best aan blijven.
Een dekentje dat blijft zitten
dursydog verkoopt aardig wat jassen { ik ben er van de week nog geweest} in verschillende prijsklasse. http://www.dursydog.nl/productgroep/308 ... denjassen/
ik heb er ook eentje van marion voor opa en die bevalt ook goed maar mischien anders een oude fleecetrui
of zo eens proberen? mouwen eraf knippen?