Onze joekels hebben een uurtje plat gelegen en gingen daarna alweer spelen met elkaar
Morgen ben ik er ook weer bij hoor!
Moderator: moderatorteam
Ook hele mooie foto's!Xhrista schreef:http://www.mijnalbum.nl/Album=KX86KOJB
Mijn foto's.
Kan trouwens foto's op facebook niet krijgen.
Gr. Christa
wie nog meer?SannePP schreef:Leuk die foto's!!!!!!!
Onze joekels hebben een uurtje plat gelegen en gingen daarna alweer spelen met elkaarMaar nu liggen ze toch wel te pitten!
Morgen ben ik er ook weer bij hoor!
12.00 uur bij de parkeerplaats!SanBoy schreef:Oh wat leuk!! Hoe laat moeten we er morgen zijn?![]()
Lijkt ons wel gezellig hondjes en natuurlijk ook de baasjes van het HF te ontmoeten!!
We moeten wel even kijken of we ons zoontje alvast bij opa en oma kunnen onderbrengen.. Als dat lukt komen we graag!
Bo is nog maar drie weken geholpen, ik ga niet met een loopse teef lopen met hem.Yukusaki Akitas schreef:Zover het lijstje nu staat komen er alleen geholpen honden (behalve mijn Jitsu, maar das een teef). Dan zou het eventueel wel kunnen, al moet ze dan wel aangelijnd mee, om weglopen te voorkomen?AnneBP schreef:ohh ik hoop dat ik ook mee kan, Yazoo is helaas nog hartstikke loops

Ah, ik ben te snel geweest, had nog niet alles gelezenSannePP schreef:Anne komt niet, Jeannette. Leek me niet handig, voor niemand

Weet ook niet zeker of het hier staat, maar ze heeft het via pb aangegeven. Met oud en nieuw gaat ze wel mee!Jeannettebo schreef:Ah, ik ben te snel geweest, had nog niet alles gelezenSannePP schreef:Anne komt niet, Jeannette. Leek me niet handig, voor niemand

owww oke. Morgen kom je wel toch?Jeannettebo schreef:Met oud en nieuw had ik me al opgegeven voor bussloo
Dat is wel de bedoeling, met een trio btwSannePP schreef:owww oke. Morgen kom je wel toch?Jeannettebo schreef:Met oud en nieuw had ik me al opgegeven voor bussloo

Jammer, maar gelukkig heeft iedereen zo toch nog fijn kunnen wandelen.Jeannettebo schreef:Jammer idd dat het zo gelopen is. Ik moet zeggen dat ik de eerste 50 meter ook al twijfelde of ik niet accuut moest omdraaien,ook al bij het wachten, wegens spanning die ik zag bij honden.
Bij het water ging het niet beter en als we deze beslissing niet genomen hadden, waren er ongelukken van gekomen.
Gelukkig hebben we daarna een heerlijk ontspannen wandeling gehad en is Bo helemaal los gegaan in alles en iedereen uit te dagen tot spelen