Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Arte Perro meldt zich!
Moderator: moderatorteam
-
Arte Perro
Arte Perro meldt zich!
Hoi allemaal,
Mijn vriendin maakt als éen mans(vrouws)bedrijf hondenhalsbanden en door mij te registreren op dit forum hoop ik wat extra aandacht voor haar bedrijvigheid te genereren. Zodoende!
Mijn vriendin maakt als éen mans(vrouws)bedrijf hondenhalsbanden en door mij te registreren op dit forum hoop ik wat extra aandacht voor haar bedrijvigheid te genereren. Zodoende!
- twinkeltje
- moderator
- Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
- Aantal honden: 2
Re: Arte Perro meldt zich!
Kijk leuk dat je vriendin banden maakt maar het is de bedoeling dat je je voorsteltArte Perro schreef:Hoi allemaal,
Heb je ook honden of zo
-
Arte Perro
Oke, bij deze wat meer info dan: ik ben 28, geschiedenisstudent, muzikaal en filosofisch. Ik en mijn vriendin wonen in Groningen en hebben een half jaar geleden een uit Spanje geadopteerde windhond (Galgo) in huis gehad. Helaas ging dat niet goed, want we wonen in een klein flatje en de hond was erg bang voor mij. Vermoedelijk is ze dus mishandeld door mannen voordat ze geadopteerd werd. :/
Het plan om de hond te adopteren kwam van mijn vriendin, die dus hondenhalsbanden verkoopt en zelf ooit een kruising tussen een labrador en een dalmatiër heeft gehad. We hopen dit jaar kunnen te verhuizen zodat we wel de ruimte te hebben voor een hond. Wat voor hond dat zal zijn weten we nog niet.
Éen ding is zeker: ooit in mijn leven wil ik een Newfoundlander want dat is echt de liefste hond die ik ooit heb meegemaakt. De Newfoundlander van mijn ouders is overleden in 2001 maar ik had vannacht nog een droom over hem. Dat zegt wel wat over hoe lief ik hem vind!
Het plan om de hond te adopteren kwam van mijn vriendin, die dus hondenhalsbanden verkoopt en zelf ooit een kruising tussen een labrador en een dalmatiër heeft gehad. We hopen dit jaar kunnen te verhuizen zodat we wel de ruimte te hebben voor een hond. Wat voor hond dat zal zijn weten we nog niet.
Éen ding is zeker: ooit in mijn leven wil ik een Newfoundlander want dat is echt de liefste hond die ik ooit heb meegemaakt. De Newfoundlander van mijn ouders is overleden in 2001 maar ik had vannacht nog een droom over hem. Dat zegt wel wat over hoe lief ik hem vind!
-
Lizzie.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Poedel
- Marlieke met Boris
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): engelse cocker spaniel
- Aantal honden: 1
-
Arte Perro
Ah, altijd leuk om een tevreden klant tegen te komen! 
- dekruijff-kynologie
- Actief
- Mijn ras(sen): Siberische husky
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
hey,, wat leuk... doe je vriendinnetje maar de groeten van mij :p
"U wilt toch dat uw hond gehoorzaamt vanuit respect, en niet vanuit angst?!"
Hondenschool & Gedragsbegeleiding, Hulphonden en Webshop
Auteur van: "Bewust Leiderschap"
http://www.dekruijff-kynologie.nl
Hondenschool & Gedragsbegeleiding, Hulphonden en Webshop