Ik zal mij en mijn hondje Wilson even voorstellen:
Van jongs af aan was er altijd een hondje in mijn leven. Vroeger hadden wij een Maltezer, Plukky, die na bijna 14 jaar helaas is overleden. Ik was erg gehecht aan Plukky en de aanwezigheid van een hondje.
Na Plukky hebben we een nieuw hondje gekregen: Doerak. Zijn naam zegt het al, het was een echte doerak. Volgens degene die Doerak gefokt heeft is hij een Shi Tzu, dat is het uiteindelijk niet geworden. Doerak groeide, groeide, groeide... Hij had enorm lange poten en leek op zijn platte snuit na niet echt op een Shi Tzu. Ondanks vele afgeronde hondencursussen en goed behaalde cijfers was hij bij ons thuis niet hanteerbaar. Volgens de hondentrainer was er sprake van een verstoorde rangorde en wij waren genoodzaakt om Doerak naar een asiel te brengen.
In die tijd ben ik gaan samenwonen en na inmiddels 2 jaar hondloos te zijn vond ik het tijd voor een nieuw maatje in mijn leven. Ik was opzoek naar een klein hondje die vooral veel gezelligheid brengt. Omdat ik geen tijd heb om een puppy op te voeden heb ik ervoor gekozen om een hondje te adopteren uit het asiel. Vanaf 2 november mag ik mij trotse eigenaar noemen van Wilson. Wilson is een door de dierenambulance gevonden hondje en het ras is een Pekingees. Hij wordt geschat op bijna 3 jaar.

Ik hoop dat ik mij voor zo ver genoeg voorgesteld heb.
Groetjes!