Maar... ik zou erg graag meerijden of ergens opgepikt worden op een station.
Ik kom dan met Sammie.
Moderator: moderatorteam
Mooi geschreven Gerda, ik ben het er echt helemaal mee eens.gerda__b schreef:Nou kom op mensen het is Jeannette d'r "afscheids wandeling" voordat ze naar Zwitserland vertrekt....
Dat kunnen we toch NIET zomaar voorbij laten gaan....ze reist het hele land door om ook met ons te wandelen dus laten we haar een super wandeling bezorgen...

Ik kan maandag even vragen of ik de auto nog een weekje heb dan kan je met mij meerijden. Denk dat dat wel lukt, hij moet toch nog grondig schoongemaakt wordenRami schreef:Nou, ik wil ook wel weer mee. Al is twee uur wandelen wel mijn absolute max. Maar goed, wellicht kan ik de wandeling wat inkorten, ergens.
Ik kom dan met Sammie.
Oh, dat zou tof zijn! Ik kan natuurlijk een stuk naar je toe treinen.Asta schreef:Ik kan maandag even vragen of ik de auto nog een weekje heb dan kan je met mij meerijden. Denk dat dat wel lukt, hij moet toch nog grondig schoongemaakt wordenRami schreef:Nou, ik wil ook wel weer mee. Al is twee uur wandelen wel mijn absolute max. Maar goed, wellicht kan ik de wandeling wat inkorten, ergens.
Ik kom dan met Sammie.
Rotterdam toch? Daar rij ik doorheen hoor dan.Rami schreef:Oh, dat zou tof zijn! Ik kan natuurlijk een stuk naar je toe treinen.Asta schreef:Ik kan maandag even vragen of ik de auto nog een weekje heb dan kan je met mij meerijden. Denk dat dat wel lukt, hij moet toch nog grondig schoongemaakt wordenRami schreef:Nou, ik wil ook wel weer mee. Al is twee uur wandelen wel mijn absolute max. Maar goed, wellicht kan ik de wandeling wat inkorten, ergens.
Ik kom dan met Sammie.
Is het et handiger als ik haar meeneem, ze woont hier om de hoek, jij zou toch evt Wilma ophalen?Asta schreef:Rotterdam toch? Daar rij ik doorheen hoor dan.Rami schreef:Oh, dat zou tof zijn! Ik kan natuurlijk een stuk naar je toe treinen.Asta schreef:Ik kan maandag even vragen of ik de auto nog een weekje heb dan kan je met mij meerijden. Denk dat dat wel lukt, hij moet toch nog grondig schoongemaakt wordenRami schreef:Nou, ik wil ook wel weer mee. Al is twee uur wandelen wel mijn absolute max. Maar goed, wellicht kan ik de wandeling wat inkorten, ergens.
Ik kom dan met Sammie.
Maar moet maandag even afwachtendenk dat het wel lukt hoor.

Is het et handiger als ik haar meeneem, ze woont hier om de hoek, jij zou toch evt Wilma ophalen?Asta schreef:Rotterdam toch? Daar rij ik doorheen hoor dan.Rami schreef:Oh, dat zou tof zijn! Ik kan natuurlijk een stuk naar je toe treinen.Asta schreef:Ik kan maandag even vragen of ik de auto nog een weekje heb dan kan je met mij meerijden. Denk dat dat wel lukt, hij moet toch nog grondig schoongemaakt wordenRami schreef:Nou, ik wil ook wel weer mee. Al is twee uur wandelen wel mijn absolute max. Maar goed, wellicht kan ik de wandeling wat inkorten, ergens.
Ik kom dan met Sammie.

Yep, Overschie. Dus zo'n beetje naast de snelweg.Asta schreef: Rotterdam toch? Daar rij ik doorheen hoor dan.
Wist niet of jij nog een auto tot je beschikking had, Jeannette. Maar ik woon inderdaad bij je om de hoek, dus wat dat betreft...Jeannettebo schreef: Is het et handiger als ik haar meeneem, ze woont hier om de hoek, jij zou toch evt Wilma ophalen?
Oké! Nou, dan ben ik - hoe dan ookJeannettebo schreef:Auto lever ik de 28e in

Asta schreef:Ik ga er gemakshalve even vanuit dat ik de auto nog heb monique

Frederique schreef:Vooralsnog ziet het er naar uit dat het niet (de hele dag) gaat regenen.
Dus ik ben van de partij

Misschien met Hilly of Gerda? Die komen uit het noorden.linn schreef:Zou ik eventueel met iemand mee kunnen rijden????

Hilly en ik rijden al samen omdat ik het gewoon nog niet red zo'n afstand te moeten rijden...moosje schreef:Misschien met Hilly of Gerda? Die komen uit het noorden.linn schreef:Zou ik eventueel met iemand mee kunnen rijden????