Auto zit vol..........moosje schreef:Misschien met Hilly of Gerda? Die komen uit het noorden.linn schreef:Zou ik eventueel met iemand mee kunnen rijden????
helaas....
Moderator: moderatorteam
Auto zit vol..........moosje schreef:Misschien met Hilly of Gerda? Die komen uit het noorden.linn schreef:Zou ik eventueel met iemand mee kunnen rijden????

Jeannettebo schreef:MJ gaat als het goed is ook mee en neemt Elly mee

LeukJeannettebo schreef:MJ gaat als het goed is ook mee en neemt Elly mee

Gezellig!moosje schreef:Jeannettebo schreef:MJ gaat als het goed is ook mee en neemt Elly mee![]()
Wat jammer, was best leuk geweest dat je er bij was, hoe meer zielen, hoe meer vreugd._Inge_ schreef:Mij kan je van de lijst afhalen, ik ga niet mee!

gerda__b schreef:LeukJeannettebo schreef:MJ gaat als het goed is ook mee en neemt Elly mee![]()
![]()
![]()
Dan maar hopen dat we GEEN strobalen tegen komen
neem ook maar zo'n cardio ding voor mij mee dan.Jeannettebo schreef:Wel genoeg ander spring materiaal...
Melanie 74 schreef:Ik wens jullie heel veel plezier en geef lieve Jeannette een spetterende wandeling, eentje om niet te vergeten! Ik kan er niet bij zijn, ook ben ik nu in NL maar dat heeft een andere reden, de planning is om donderdag weer naar huis te rijden.
Jeannette, ik kom je gewoon opzoeken in Zwitserland, doen we een welkomstwandeling

Nogmaals, als het weer voor mij goed is. Met ijzel en/of een dik pak sneeuw blijf ik thuis.moosje schreef:Wie gaan er mee:
Jeannettebo
Asta
gerda__b
Hilly45
Rami
Supernova
Tiny
Frederique
moosje
Safari
_rosita_
MJ
Elly
Misschien:
Kiran
Icecold81
_Inge_
Gerrie
ingevdw
nathalie
Wilm@, mits het weer meezit. Via Hilversum en de bus is het goed te doen. Vanaf de bushalte is het maar 9 minuten lopen.
Er ligt nu sneeuw in Baarn inderdaad. Maar denk dat het in het bos wel te doen is qua sneeuwFrederique schreef:Ligt er eigenlijk sneeuw in Baarn?
Vinou kan in sneeuw nog geen 10 minuten lopen, daarna heeft ze veel last van sneeuwballen
aan haar pootjes en gaat ze iedere 50 meter liggen.
Pootjes insmeren helpt niet en babysokjes verliest ze.
Dus als er sneeuw ligt moet ik helaas afhaken
Oke genoeg gedacht...tot zaterdag tochhhhhhhhhhhhhhhhhFrederique schreef:Ships, ik ga er even goed over nadenken.