Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Forum voor opmerkingen en vragen over de verzorging van de hond. (bv vragen over huid, haar, nagels, etc.)
Tevens een plek voor vragen over riemen, manden, kleding, etc
maart schreef:ik heb er bankirai tegels inliggen. Hier en daar is er al wel een lat losgetrokken en zijn er graafwerken aan de gang op die plaatsen
gewone panelen, rondom rond (met uitz van uitgang en een meter opzij) hangt er van die worteldoek.
Hoe heb je dat worteldoek bevestigd aan de kenneldelen, met trekbandjes? Is het gewoon worteldoek zoals je bij het tuincentrum koopt?
Ik vind het wel een erg goed idee eigenlijk
maart schreef:ik heb er bankirai tegels inliggen. Hier en daar is er al wel een lat losgetrokken en zijn er graafwerken aan de gang op die plaatsen
gewone panelen, rondom rond (met uitz van uitgang en een meter opzij) hangt er van die worteldoek.
Hoe heb je dat worteldoek bevestigd aan de kenneldelen, met trekbandjes? Is het gewoon worteldoek zoals je bij het tuincentrum koopt?
Ik vind het wel een erg goed idee eigenlijk
ja, met zo'n bandjes en gewone standaard worteldoek.
Het werkt prima, er is absoluut niets van tocht in de kennel maar alles is toch mooi verlucht. Ik vind het zo beter dan gewoon dichte wanden.
Maart kun je eens een foto plaatsen van de kennel met dat worteldoek?
ben wel benieuwd, want misschien is dat wel een idee voor onze pup straks.
Wij hebben gewoon kennelpanelen en de kennel van ivan staat vast aan de schuur en aan de schutting. (zal zo even foto opzoeken).
Daar komt nu nog een kennel langs die aan een kant aan de kennel van ivan vast staat en andere deel weer tegen de schutting. Gister kennelpaneel opgehaald bij clubgenoot en een deel van 2 meter hadden we nog.
De kennel van Ivan is 4 bij 2 (maar moet je 1 vierkante meter uittellen omdat we om de regenpijp moesten en dat ging mooi met 2 stukjes van een meter die er bij zaten bij de kennel die overgekocht is, dan een 3 meter deel met deur en daar weer dwars op een 2 meter).
De kennel die er nu bij komt zal ong. 2 bij 2 worden. de pup gaat eerst in deze kennel verblijven en als deze goed zindelijk is dan ruilen we wellicht Ivan en de pup later nog om omdat de pup uiteindelijk in de kennel zal verblijven en Ivan en Diego binnen liggen als we thuis zijn.
Overigens zit om de kennel nu nog kippengaas met ty-rips zodat ivan als pup niet vast kon komen te zitten tussen de spijlen.
alleen op de deur is deze er nu af.
Ik heb in mijn kennel van die grote grindtegels maar dan met het grind naar beneden zodat het beton aan de bovenzijde zit. Goed zwaar dus het verschuift niet en makkelijk schoon te spuiten.
Working kelpie, eigenwijs, sportief en prachtig om te zien!