Mijn naam is Joyce, ik woon in Zeist, samen met mijn vriend Joost en onze poezen Zoey en Smirnoff (5 jr). Zoey en Smirnoff zijn zusjes, hun moeder was mijn (onze, ik woonde toen nog thuis bij mijn ouders en broertje) poes, maar zij werd doodgereden toen haar kittens 12 dagen jong waren. We hebben toen 5 kittens met de hand groot gebracht, flesjes geven, heel intensief. Gelukkig hadden wij onze hond Roxy (terriër vuilnisbakkie) die ons flink kwam helpen om het plassen en poepen te stimuleren
Zelf hebben wij toen 2 kittens gehouden en zij zijn met mij meeverhuisd toen ik het huis uit ging. Roxy is 3 jaar geleden op 15 jarige leeftijd overleden.
Ik ben gaan samenwonen met mijn vriend en wij waren het al lange tijd over eens dat we ons "gezin" graag wilden uitbreiden met een hond, wat voor ras was nog niet echt duidelijk, tot we op de hond van vrienden gingen passen. Een grote forse Rottweiler, de liefste hond ooit! Hij ging terug naar zijn baasjes en we misten hem direct. Na ons flink te hebben ingelezen en goed nagedacht te hebben of een Rottweiler wel echt bij ons past, gingen we overstag. Sinds afgelopen zaterdag hebben we een Rottweiler pup, een teefje van inmiddels 14 weken en zij heeft de naam Akira.
Momenteel zijn we druk bezig met het trainen om stil in de bench te zijn en natuurlijk om elkaar goed te leren kennen. Ze leert snel! Maar is ook wel een brutale dame, dus we moeten ontzettend consequent zijn, maar dat is geen probleem
Op het forum hoop ik veel over het opvoeden van pups te lezen en te praten, maar natuurlijk ook over al het andere waar we nog mee te maken krijgen
Ik zit nu op de iPad te tikken, maar zal morgen even een foto van onze grote kleine meid in dit topic plaatsen, dan weten jullie ook hoe onze prinses op de erwt eruit ziet
Groetjes, Joyce