Met dat jackje gaat het stukken beter!
Hier ligt 15 cm.
Moderator: moderatorteam
Marie-Josée schreef:Sancho had sneeuw gegeten denk ik en moest vannacht hoognodig naar buiten.Iemand een tip hoe ik midden in de nacht een broek vol ontlasting schoon krijg zonder het hondje onder de douche te zetten?![]()
En hoe ik nu mijn ogen open moet houden?
ik zet die van mij op het aanrecht met de achterpoten in de wasbak met hun kont onder de keukenkraan. We hebben altijd zo'n handzeep pompje staan en dat gebruik ik dan voor zijn broek.Marie-Josée schreef:Bedankt voor de tipBabypoeder heb ik altijd wel in huis. Ik had nu de ergste stukken er maar uitgeknipt
Zijn broek is toch nog vol genoeg dus dat zie je niet.
Sancho staat ook netjes met de voorpootjes op de rand tijdens douchen maar dat zag ik niet zitten midden in de nacht, wilde Martin ook niet wakker maken. En voor een wasbak is hij te groot.
Ik bedenk onder het typen dat ik nog ergens droogshampoo moet hebben, dat zal ook wel wat helpen?
Ik heb hem nu maar niet meer op bed gelaten maar hij gaat dan gillen op de krantenbezorger dus ik was er toch weer om 6.00 uur uit. Niet erg voor een keertje, wat kun je dan veel doen op een dag

Toch mooi die sneeuwsnoetjesMarjoleine schreef:Fien

Grandioos.Linsey schreef:Daar heb ik hier geen problemen mee![]()

Wat kun je zijn kleur mooi zien in de sneeuw. Hier zijn ze ook het liefst buiten nu. Hier ligt geen sneeuw maar ze vinden het heerlijk in de kouMarie-Josée schreef:Lief gezicht, die sneeuwbekkies![]()
Wij hebbben een sneeuwschuiver;
(slechte foto door glas)
En dan krijg je ook dit;

Daarom noem ik het wit al heel tactisch crèmewitpatricia schreef:In de sneeuw blijken die van mij toch niet zo schoon als ik dacht, het wit is vergeleken met de sneeuw dan toch niet zo erg wit zeg maar.
Als Spikey nat is en dan bedoel ik echt nat zaols in ingezeept dan is hij net een jackrusselMarie-Josée schreef:Door de flits lijkt Sancho inderdaad spierwit maar hij is in het echt crèmewit met sable.
Ik vind het altijd zo leuk om op de foto's die ronde bolletjes te zien terwijl het eigenlijk hondjes zijn met een lang smal hoofdje. Dat zie je dus pas als ze doornat zijn
Sancho ligt altijd graag buiten, ook 's avonds. Zo dun is die vacht dan toch niet.
Mijn bonte honden zijn in de sneeuw ronduit goorMarie-Josée schreef:Daarom noem ik het wit al heel tactisch crèmewitpatricia schreef:In de sneeuw blijken die van mij toch niet zo schoon als ik dacht, het wit is vergeleken met de sneeuw dan toch niet zo erg wit zeg maar.

Wat een leuke fotoserieMarjoleine schreef:Even spammen, Fien en haar 'zus' Willemijn.
http://www.hondenforum.nl/plaza/viewtop ... 6&t=259713

Geweldig om te zien, en heel herkenbaar. Zo gaat dat hier met Tomas die niet warm of koud wordt van Sancho's onaflaatbare pogingen hem uit te dagen.Hij gaat er wel vaak in mee, maar alleen in de tuin; in het bos zijn er serieuzer zaken om je als jachthond pur sang mee bezig te houdenMarjoleine schreef:Even spammen, Fien en haar 'zus' Willemijn.
http://www.hondenforum.nl/plaza/viewtop ... 6&t=259713
Nee, is de tan aftekening die heel licht is. Wolfke heeft een zadelpatroon en dat begint nu verder te gaanMarjoleine schreef:Tis echt een enig ding, Fien
We zitten nu op Terschelling en ze holt met haar jas aan net zo hard mee als de rest
Wolfke grijst al, he?
Wolfke wordt mooiLinsey schreef:Nee, is de tan aftekening die heel licht is. Wolfke heeft een zadelpatroon en dat begint nu verder te gaanMarjoleine schreef:Tis echt een enig ding, Fien
We zitten nu op Terschelling en ze holt met haar jas aan net zo hard mee als de rest
Wolfke grijst al, he?Het grijs worden begint bij leeuwhondjes pas als er harde dekharen komen, dus met de vachtwissel rond 6-12 maand.
wat een prachtig kopje heeft hij zo. Heerlijk ventjeLinsey schreef:Nee, is de tan aftekening die heel licht is. Wolfke heeft een zadelpatroon en dat begint nu verder te gaanMarjoleine schreef:Tis echt een enig ding, Fien
Wolfke grijst al, he?Het grijs worden begint bij leeuwhondjes pas als er harde dekharen komen, dus met de vachtwissel rond 6-12 maand.
Heb daar (gelukkig maar heel weinig) ook wel eens last van bij Hazel en het lijkt wel of het altijd 's nachts is. Heb standaard "billendoekjes voor kinderen" bij de voordeur liggen. Krijg ik meestal wel het ergste mee weg. Van die babypoeder klinkt ook handig, zet daar ook maar een bus van bij m'n deur.Marie-Josée schreef:Sancho had sneeuw gegeten denk ik en moest vannacht hoognodig naar buiten.Iemand een tip hoe ik midden in de nacht een broek vol ontlasting schoon krijg zonder het hondje onder de douche te zetten?![]()
En hoe ik nu mijn ogen open moet houden?