Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

19 of 20 januari wandeling Lage Vuursche/Baarn

Wilt u graag eens gezamenlijk wandelen met de honden, zoekt of kent u een leuke wandelroute ? Vermeld het hier !

Moderator: moderatorteam

MJ
Zeer actief
Aantal honden: 3

Re: 19 of 20 januari wandeling Lage Vuursche/Baarn

Ongelezen bericht door MJ »

Oh...en suzan 25....dank je wel voor de vaseline ! Gijsje was je zeer dankbaar. :flower:
dancingdaydream
Zeer actief
Mijn ras(sen): Outdoor Chihuahua - Yuna, Perro Peruano Peludo - Chell
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door dancingdaydream »

Was een super middag!
Afbeelding
Jeannettebo
Zeer actief

Ongelezen bericht door Jeannettebo »

:cheer: :cheer: ik ben ook weer thuis, dank voor de heerlijke gezellige wandeling, en ook voor de cadeautjes :engel: ik ben er erg blij mee, zit te twijfelen of ik de theepot al ga inwijden of dat ik dat in het Zwitserse ga doen.
Het was echt een hele leuke dag, als de software is geïnstalleerd op m'n laptop kan ik de foto's gaan uitzoeken en nog eens nagenieten. En eigenlijk moet dat nu onder het genot van een mok thee natuurlijk.

:J: voor jullie allemaal
Afbeelding
Frederique
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bouvier des Flandres
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door Frederique »

luna2906 schreef:
Frederique schreef:
moosje schreef:Het was gezellig! Hoewel, die MJ had iets teveel gezopen volgens mij. :engel:
Hahahaa ze was goed op dreef :mrgreen:
En ik moet nog lachen om die snoet van Sam van Irmelin die bij MJ op schoot van een massage genoot :LOL:
Ik las je opmerking verkeerd en las dat Irmelin bij MJ opschoot zat. Dacht al: dat was wel errrg gezellig dus :lol1:
:LOL:
Groetjes, Fréderique en mijn Floddertje Babbe
In liefdevolle herinnering: Dayka, Devlin en Vinou, mijn Bouviermeiden. Mis jullie en hou van jullie :I:
Rami
Zeer actief
Mijn ras(sen): Ik ben een allesvreter!

Ongelezen bericht door Rami »

Jeannettebo schreef:
En voor jou! Je bent een super leuk mens en ik weet zeker dat het je gaat lukken in Zwitserland. :ok:
Afbeelding
MJ
Zeer actief

Frederique schreef:
luna2906 schreef:
Frederique schreef:
moosje schreef:Het was gezellig! Hoewel, die MJ had iets teveel gezopen volgens mij. :engel:
Hahahaa ze was goed op dreef :mrgreen:
En ik moet nog lachen om die snoet van Sam van Irmelin die bij MJ op schoot van een massage genoot :LOL:
Ik las je opmerking verkeerd en las dat Irmelin bij MJ opschoot zat. Dacht al: dat was wel errrg gezellig dus :lol1:
:LOL:

Niks mis met mijn schoot. :pffff:

:smile2:
Tiny
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Tiny »

Ook ik wil iedereen bedanken voor de gezellige middag. Kiertje heeft zich uitzonderlijk goed vermaakt met al die knappe reuen om haar heen. En als Irmelin Sam ooit zat is.... :I: :I: En wat een geweldige hond is Bo, het wat voor mij de eerste keer dat ik hem zag maar het is echt een kanjer :I:

Jeannette, heel veel geluk en plezier op je nieuwe stek en heel erg bedankt voor de wandeling.
In lieve herinnering
Jeda x ehh.. leuk zwart mormeltje,
Beau, Lhasa Apso
&
Akira, Siberian Husky

voor altijd in ons hart
Jeda 14-12-2004 - 23-07-2010

Beau 08-11-2001 - 30-07-2011

&
Akira 16-08-2021
Frederique
Zeer actief
Contacteer:

Rami schreef:
Jeannettebo schreef:
En voor jou! Je bent een super leuk mens en ik weet zeker dat het je gaat lukken in Zwitserland. :ok:
Hier sluit ik me volledig bij aan :ok:
In liefdevolle herinnering: Dayka, Devlin en Vinou, mijn Bouviermeiden. Mis jullie en hou van jullie :I:
moosje
Zeer actief
Mijn ras(sen): ISSR Shiloh Shepherd, Cão Lixeira Português, en een aantal part-time Chinese Cresteds
Contacteer:

Ongelezen bericht door moosje »

Frederique schreef:
Rami schreef:
Jeannettebo schreef:
En ik ook!
Afbeelding
In loving memory: Tara, Cheeco, Rinty, Kazan, Zarah, Shendor & Bleza

Dierenvoedselbank Amersfoort
Facebookpagina Dierenvoedselbank Amersfoort
moosje
Zeer actief
Mijn ras(sen): ISSR Shiloh Shepherd, Cão Lixeira Português, en een aantal part-time Chinese Cresteds
Contacteer:

Tiny schreef:Ook ik wil iedereen bedanken voor de gezellige middag. Kiertje heeft zich uitzonderlijk goed vermaakt met al die knappe reuen om haar heen. En als Irmelin Sam ooit zat is.... :I: :I: En wat een geweldige hond is Bo, het wat voor mij de eerste keer dat ik hem zag maar het is echt een kanjer :I:

Jeannette, heel veel geluk en plezier op je nieuwe stek en heel erg bedankt voor de wandeling.
Ik ken Kier alleen van de Doedag, en toen was ze wat minder vriendelijk naar andere honden.
Afbeelding

suzan25
Zeer actief
Mijn ras(sen): Shetland Sheepdog

Ongelezen bericht door suzan25 »

moosje schreef:
Frederique schreef:
Rami schreef:
Jeannettebo schreef:
En ik ook!
Hier nog eentje :ok:

Vond het ook een zeer geslaagde wandeling. Leuk om de honden eens in het echt te zien, en dat het allemaal zo goed ging onderling. Voor mijn dames ook weer eens goed om in een grote groep te wandelen met veel grote honden. Moest nog wel lachen toen ik thuis kwam, Fenja moest eerst 5 min als een dolle rondjes rennen over het gras voor mijn huis. Alle opgekropte energie moest er even uit :lol1: , nu liggen ze heerlijk in een coma tegen me aan te slapen.

MJ: geen dank hoor :W:
Rami
Zeer actief

suzan25 schreef:Moest nog wel lachen toen ik thuis kwam, Fenja moest eerst 5 min als een dolle rondjes rennen over het gras voor mijn huis. Alle opgekropte energie moest er even uit :lol1: , nu liggen ze heerlijk in een coma tegen me aan te slapen.
Aaahh.... :I:
Hier is de energie wel echt op hoor. Sam lag in de auto al helemaal voor pampus. :wink:
Afbeelding
Wilm@

Ongelezen bericht door Wilm@ »

moosje schreef:
Tiny schreef:Ook ik wil iedereen bedanken voor de gezellige middag. Kiertje heeft zich uitzonderlijk goed vermaakt met al die knappe reuen om haar heen. En als Irmelin Sam ooit zat is.... :I: :I: En wat een geweldige hond is Bo, het wat voor mij de eerste keer dat ik hem zag maar het is echt een kanjer :I:

Ik ken Kier alleen van de Doedag, en toen was ze wat minder vriendelijk naar andere honden.
Vreemd, ik ken Kier ook alleen van de Doedag en ik heb nog met haar gewandeld, niks minder vriendelijk gedrag naar andere honden waargenomen.

Jeannette, en ik wens alle goeds in Zwitserland en het gaat je daar vast en zeker lukken. :ok: Enne veel foto's graag. :cheer:
Dee
Zeer actief
Mijn ras(sen): Zwitserse witte herder en een Roemeens meisje

Ongelezen bericht door Dee »

Wat leuk dat het zo goed ging tussen alle honden en dat het voor iedereen zo leuk was :ok:
Hilly45
Zeer actief
Mijn ras(sen): Schapendoes

Ongelezen bericht door Hilly45 »

suzan25 schreef:
moosje schreef:
Frederique schreef:
Rami schreef: En voor jou! Je bent een super leuk mens en ik weet zeker dat het je gaat lukken in Zwitserland. :ok:
En ik ook!
Hier nog eentje :ok:

Vond het ook een zeer geslaagde wandeling. Leuk om de honden eens in het echt te zien, en dat het allemaal zo goed ging onderling. Voor mijn dames ook weer eens goed om in een grote groep te wandelen met veel grote honden. Moest nog wel lachen toen ik thuis kwam, Fenja moest eerst 5 min als een dolle rondjes rennen over het gras voor mijn huis. Alle opgekropte energie moest er even uit :lol1: , nu liggen ze heerlijk in een coma tegen me aan te slapen.

MJ: geen dank hoor :W:
Oh jij had ook al van die droppies, mjammie zeg...
Afbeelding
Hilly45
Zeer actief

Rami schreef:
suzan25 schreef:Moest nog wel lachen toen ik thuis kwam, Fenja moest eerst 5 min als een dolle rondjes rennen over het gras voor mijn huis. Alle opgekropte energie moest er even uit :lol1: , nu liggen ze heerlijk in een coma tegen me aan te slapen.
Aaahh.... :I:
Hier is de energie wel echt op hoor. Sam lag in de auto al helemaal voor pampus. :wink:
Goudmijntje, wat een prachtige Sam... :I:
Afbeelding
moosje
Zeer actief
Contacteer:

Hier liggen ze ook heerlijk te pitten. Bleza lag de wandeling in haar slaap te verwerken daarstraks.
Of de aanvaring met de auto. :schrik: Ow, wat hebben we mazzel gehad dat dat goed ging!
Afbeelding

dancingdaydream
Zeer actief

Dit was het resultaat van de wandeling na thuiskomst:

Afbeelding

:engel:
Afbeelding
dancingdaydream
Zeer actief

moosje schreef:Hier liggen ze ook heerlijk te pitten. Bleza lag de wandeling in haar slaap te verwerken daarstraks.
Of de aanvaring met de auto. :schrik: Ow, wat hebben we mazzel gehad dat dat goed ging!
Ja inderdaad! En die idioot die met zn auto die herder aan het uitlaten was :piew:
Afbeelding
Asta

Ongelezen bericht door Asta »

Het was onwijs leuk :cheer:

Monique asta stond er niet ver vandaan, te vreten :ugh: tussen de bomen jeetje zeg

Mijn foto;s komen nog hoor. Ik ben niet zo;n snelle jelle, en even kijken of MJ ook echt fotos gemaakt heeft of alleen de flitser leeggetrokken :engel:
gerda__b
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bouvier des Flandres of te wel de prutschuivers...:)
Contacteer:

Ongelezen bericht door gerda__b »

Aankomst Lage Vuursche....12.35 uur :)

Hilly, ik en de hondjes waren er als eerste...en dan moet je natuurlijk ff de plek markeren wat we dus achter die keet hebben gedaan.... :F:
De rest kwam er ook al snel aan en toen zag ik ineens bloed in het sneeuw.....nu al we moeten nog vertrekken...????
Iedereen de honden nagekeken maar nergens iets te zien....hmmmm raar... :19:

Nog ff wachten op Denise die heel stoer op haar fiets eraan kwam met haar geweldig poedeltje Nova voorop in een krat :ok:
Daarna gingen we van start 1 gezellige bende met kakelende vrouwen en uitgelaten hondjes...
Niks geen geouwehoer of onmin tussen de honden laat staan tussen al die kakelende vrouwen :F:
Oke dat zeg ik verkeerd er was 1 "groot" incident waarvan IK de persoon nog een dikke rekening ga sturen mijn boef is er nog van onder de indruk... :boos: :boos:
Er ging namelijk ook een hele valse gremlin mee die deed zo lelijk tegen mijn schattige boeffies dat ze er alle twee vandoor gingen... :80:
Met dat bloeddorstige monster happend achter hun weelderige billetjes aan :schrik: :schrik: :schrik:

Maar oke Frederique werd tot navigator gebombardeerd....en dat ging vrij goed... :engel:
Ach en mochten we verdwalen hadden we altijd een kansje om de weg terug te vinden via de bloeddruppeltjes die er af en toe lagen..... :denken:

Soms stonden de routes "verkeerd" in het boekje waardoor we wel es mis liepen.... :mrgreen:
Kon onze navigator NIETS aan doen hoor staat fout in het boekje :mann:

Op een gegeven moment moesten we ff wachten op de rest...we liepen iets te snel...gaat Brandy bij me zitten staat op en hoppa bloed....
Ik HUH ben jij het....dus kijken (wat ik al meerdere keren gedaan had) was 1 van haar nageltjes ingescheurd...maar zoals een echte boef betaamd
kunnen we wel tegen een stootje en gaan we niet miepen he :ok:
Niets aan de hand verder... :mann:

Tijdens de wandeling hoorde je af en toe iemand gillen van het lachen ja dat kan er maar 1 zijn he...MJ :F:
Zo was er ook een Asta die je wilde tackelen met een hele grote stok...was d'r bijna gelukt :F:

Af en toe kwamen we ook andere wandelaars tegen die het wel heel gezellig vonden zo'n grote groep met mensen/honden.
Tot we door een poortje moesten en 1 iemand haar hond vast pakte want er stond een meneer te wachten en haar hond had het niet zo op mannen.....
Meneer zegt ben niet bang voor honden hoor nee zegt ze zij/hij vindt mannen niet leuk....zegt die man nou leuk krijg je ff te horen dat je niet leuk bent..... :ugh:
Yep daar kun je het verder weer mee doen....Hilly heeft hem nog bemoedigend toe gesproken maar het leed was al geschiet... :LOL: :LOL: :LOL:

Toen kwamen we op een stuk daar reed een mountainbiker...en in koor zal dat Nico zijn.... :mann:
Er waren een aantal dames die gelijk die arme jongen gingen aanmoedigen met geschreeuw en geklap....zal hier GEEN namen noemen :pffff:

Maar hilariteit alom zeg maar...daarna kwamen er nog meer Nico's welke allemaal heel netjes bedankten dan we onze honden zo netjes aan de kant zetten zodat ze vrijbaan hadden.....
was 1 Nico bij die zei sjonge..jonge..jonge....dus dat was de ECHTE Nico onder de mountainbikers :Q:

Pippa weet nu ook hoe het voelt om door een lichtvoetige boef onderste boven gelopen te worden.... :schrik:
Had ik al sorry gezegd :F: Oh en die voetafdruk op haar beeldig jasje wil er vast wel weer uit :mann:

Terug bij de auto's gaan we op weg naar een pannekoekenrestaurant waar we door Jeannette werden getrakteerd op drinken...lekker hoor die warme chocolade melk met slagroom :ok:
De meesten bestelden ook nog wat te smullen....lekkere broodjes kroket...en pannekoeken :ok:

Uiteraard hadden we ook kadootjes voor Jeannette gekocht/gemaakt dus na een korte speech...mocht ze die uit gaan pakken....welke ze hier vast nog wel gaat showen...HINT :F:
MJ kon zich daar natuurlijk weer NIET gedragen...tis wat hoor zo'n modje :LOL: :LOL: :LOL:
Ze liet zelfs Sam van Irmelin op tafel staan...dat doe je toch NIET jeetje wat slecht zeg.... :schrik:
Ook wou diezelfde MJ wel ff foto's maken...volgens mij flitste ze zich zelf meer dan de personen...tot ze een klein lesje van Elly kreeg... :pffff:
Toen viel de 25 euro.... :lol1:

Jeannette was ondertussen druk bezig om de kado's uit te pakken en zo te zien waren die wel geslaagd ;)
Nog heel ff zitten kletsen daarna zijn Hilly en ik naar huis gegaan dus hoe het restaurant verder is afgebroken ik zou het niet weten.... :19:
Maar las al ergens van: zullen we er terug mogen komen :F:

Al met al vond ik het een SUPER leuke dag met leuke mensen/honden... :E:

En als laatste wil ik je dan ook HEEL VEEL SUCCES in Zwitserland toe wensen....
Dat je er maar heel snel je eigen plekje mag vinden/maken.
Lieve Jeannette je bent een SUPER lieve meid die altijd en overal voor IEDEREEN klaar staat.... :ok:
En ik hoop dan ook dat we je een beetje een leuke "afscheidswandeling" hebben bezorgt waar je nog vaak aan terug zult denken...
We zullen je missen.... :cry:
Maarre reken er maar op dat WIJ sowieso bij je in Zwitserland komen hoor

Liefs Gerda

Zo deze speech was ietsjes langer he ;)
Afbeelding

Those who know don't speak....and those who speak don't know ;)

06-06-2003 - 29-04-2015 Branca.
06-01-2007 - 24-02-2016 Cayuse.
09-08-2005 - 01-03-2016 Brandy.
05-07-2005 - 04-07-2017 Sita.
26-03-2008 - 06-08-2018 Centho.
26-03-2008 - 13-06-2025 Dyani
MJ
Zeer actief

gerda__b schreef: Zo deze speech was ietsjes langer he ;)

Die had korter gekund als mijn naam er wat minder in voorkwam. :hmmm: :tong:

Maar verder :mrgreen: : wat heb je er een ontzettend leuk verslag van gemaakt, heel erg leuk om te lezen ! :E:

Oh en Antoinette...ik heb echt volgens mij alleen maar lopen flitsen. :oeps: :mrgreen:
Hilly45
Zeer actief

Dat heb je echt ontzettend mooi geschreven Gerda en oh zo waar. Het was echt super en voor Jeannette denk ik een fijne herinnering. Super!
Afbeelding
Frederique
Zeer actief
Contacteer:

Ik ben best een goede navigator hoor :pffff:
Er was alleen veel te veel afleiding door al die mooie, lieve en gehoorzame hondjes en het aangename gezelschap :mann:

Geweldig verslag Gerda :mrgreen:
Rami
Zeer actief

Haha, erg leuk verslag van een leuke middag, Gerda! :ok:
Afbeelding
Supernova
Zeer actief

Ongelezen bericht door Supernova »

Geweldig verslag Gerda :mrgreen:
SannePP
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herder-x-Border Collie en een Kretenzer Worsthond
Contacteer:

Ongelezen bericht door SannePP »

leuk verslag! :D Moet een gezellige boel zijn geweest haha
RIP Cena :roos:
    moosje
    Zeer actief
    Contacteer:

Wat leuk geschreven Gerda!
    Afbeelding

Supernova
    Zeer actief

Ongelezen bericht door Supernova »

Leonie. schreef:Jammer, als het de 20e was konden jullie een bende met 50 Markiesjes tegenkomen ;)
    Aha! Dat waren jullie dus vanmorgen. Wat een herrie maken die Markiesjes zeg :LOL:
    Tiny
    Zeer actief
    Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Tiny »

moosje schreef: Ik ken Kier alleen van de Doedag, en toen was ze wat minder vriendelijk naar andere honden.
    Zoals ze vandaag was is de echt Kier, een ontzettende sociale hond die alleen maar plezier wilt maken. Op de doedag was er eten in het spel en met haar voernijd gaat dat niet zo goed :wink:
    In lieve herinnering
    Jeda x ehh.. leuk zwart mormeltje,
    Beau, Lhasa Apso
    &
    Akira, Siberian Husky

voor altijd in ons hart
    Jeda 14-12-2004 - 23-07-2010

Beau 08-11-2001 - 30-07-2011

&
    Akira 16-08-2021
    Plaats reactie

Terug naar “Wandelen met de hond”