Jaron, geboren op 25 maart 2000. Ik heb je voor het eerst mogen bewonderen toen je twee weken oud was, al wist ik toen nog niet welke van de pups voor mij zou zijn. Met 8 weken kwam je bij ons wonen en samen hebben we met veel plezier getraind bij bij KC Hoogeveen. We begonnen met de puppycursus natuurlijk, daarna de gevorderden, toen de clickertraining want vrouwtje wilde dat ook wel graag leren. Vervolgens doggydance en behendigheid tot je lijfje teveel moeite kreeg om je geest bij te houden. Toen hebben we alles op een laag pitje gezet en genoten we samen thuis van de dingen die we geleerd hadden.
Nooit ben jij uitgevallen naar of heb je lelijk gedaan tegen een andere hond. Nooit ben je bang geweest van andere honden. Mensen waren op de wereld gezet om van jou te houden vond jij. Kinderen waren helemaal leuk! Vooral de kleintjes, die smaakten altijd zo lekker naar koek, snoep of ranja.

Onze laatste Bouvier en de Shilohs hebben jou altijd met respect behandeld en jij liep er tussendoor alsof je hun koning was.
Nu is je lijfje op, je kreeg teveel klachten om het leven nog leuk te vinden.
Het is tijd, je mag gaan....dag vent, we zullen je nooit vergeten.
Klik op het plaatje voor meer foto's.