Ik zal mij even voorstellen. Ik ben Vishal, woon al een behoorlijke tijd samen met mijn vriendin waar ik ook de honden en onze kids mee deel. We hebben een ietwat druk gezin, al waren we altijd al druk, dus zoveel is er niet veranderd. We hebben 2 Ridgebacks genaamd Pumba (4 jaar oud) en Jasiri (nu 8 maanden oud). Hiervoor hadden we Stitch ook, maar die is helaas overleden op veel te jonge leeftijd (6,5 jaar) en daar zijn we beide nog lang niet overheen. Was voor mij mijn beste vriend met wie ik kon lezen en schrijven. Onze meiden zijn een tweeling, die zijn nu 15 maanden oud, beginnen nu met lopen en het is supergezellig met ze, ze laten ons altijd lachen en als ze janken, tja dat gebeurd nou ook. Gelukkig lachen ze meer. Ze hebben in uiterlijk veel van mij mee gekregen, behalve de ogen, die hebben ze van Sab (mama) mee gekregen, dus dat wordt later nog een probleem voor mij denk ik, als je hun ogen ziet begrijp je misschien wat ik bedoel. Ze zijn getint, maar niet zo donker als wat we hadden verwacht.
Ehm ja verder, we lopen veel met de honden, waarbij de meiden vaak ook meegaan, houden van lange wandelingen. Vakanties zijn altijd met de honden, we laten ze niet zo makkelijk bij andere achter. Maar verwacht dat dat toch een keer gaat gebeuren als we naar Afrika willen of Amerika.
Verder nog een foto, dan weten jullie over wie ik het heb.
Van links naar rechts van de honden: Stitch, Jasiri en Pumba
De meiden van links naar rechts: Romy en Jada.