Nee, ik kon niets lezen, Muk, nu wel, met een nieuwe naam !
Ik heb ook NIETS van ze gehoord, ze weigeren antwoord te geven op mijn vraag.. waarom ?
Permanent verbannen is , dat je NIETS kan lezen , ook geen leuke foto's kan zien, niets .
je bent in de isoleercel gezet !.
Ik ben verbaasd over jullie leuke reacties , dank allen !
Alleen moet het modteam nog om, Ik heb ze geen leuke mails gestuurd , daar ben ik ook eerlijk in ,
maar jee, hoe kinderachtig kan je zijn , om iemand , die haar hond heeft verloren gelijk weer te verbannen ??
Ik was daarom ook behoorlijk kwaad .. !
Ik ga nu niet smeken, om lid te mogen mogen , dat is mijn eer te na , maar ik wil wel gerechtigheid
Want zo is het ook gegaan, zoals jullie schrijven in dat topic:
1... ik werd te vaak uitgedaagd .
2....ik moest vaak mij verdedigen ( over Bauke , de zogenaamde " verkeerde opvoeding " )
3....als ik wat schreef , werd dat als onzin bestempeld , maar van jullie vriendinnen nooit ( was dan hetzelfde )
4....als je een eigen mening hebt , moet dat gerespecteerd worden , dat gebeurde vaak niet !
5....mijn honden-ervaringen werden niet gaccepteerd, omdat ik maar 1 hond had ( mijn eerste )
6....er heerst hier een enorme " vriendinnen-politiek " , en hoor je er niet bij ?.. dan oprotten .
7....kortom , soms voelde ik mij echt beroerd !
Dan denk je, ( en dat zeggen mijn vrienden, ook ) , waarom doe je het dan ?
Maar ik deed en doe het, omdat ik honden lief en eerlijk vind , en wil bespreken wat anderen dwars zit .
Ik heb een observerende blik, altijd al gehad .
Als je niet voor vol wordt aangezien, is dat moeilijk , ik ben geen " vriendin " , in deze " vriendinnen-politiek "
maar laten we met z'n allen nu eens gewoon " door 1 deur kunnen gaan , aub " .. !!
En ik wilde gerechtigheid , laten we hierover praten , maar WEL met mij er bij !
en niet , dat ik niets kan schrijven , wat over mij gaat !
Ik ga vandaag weg, dus modteam, verban mij niet, als ik thuis kom .. de andere leden hebben gesproken !