Ik ben Lisette en woon samen met mijn man, 2 kinderen en 2 honden in Veenendaal.
Ons oudste hondje Lizzy hebben wij vlak voor haar 1e jaar in huis genomen omdat de vorige eigenaar allergisch bleek te zijn. Lizzy is wordt in augustus van dit jaar 3. Lizzy is een kruising tussen een Wehls Corgi Cardigan en een Jack Russel. Ze is ontzettend lief, speels, knuffelig... ze wijkt sinds we haar hebben geen moment van mijn zijde (wat soms ook irritant kan zijn
Mijn man wilde altijd erg graag een 2e hondje en in augustus 2012 ben ik overstag gegaan en hebben we er een pup bijgenomen. Een vriend van mijn man had een nestje met pups en wij kregen er daar 1tje van. Ze heet Luna, Luna haar vader is een Amerikaanse Bulldog en haar moeder is een Amerikaanse Stafford. Inmiddels is Luna ruim 7,5 maand en het is een ontzettende lieve knuffelkont, ze is wel overenthousiast en kan af en toe nogal lomp uit de hoek komen.
Ik ben op dit forum terecht gekomen via google omdat ik daar informatie zocht over een dilemma waar ik sinds 1,5 maand mee te maken heb met mijn honden, ik heb me hier aangemeld in de hoop dat er mensen zijn die mij advies kunnen geven.
Verder vind ik het ook altijd leuk om verhalen en ervaringen van andere hondenbezitters te lezen, kan ook nog eens heel leerzaam zijn.
Ik zal even op het forum rondkijken om te zien waar ik mijn probleem kan neerzetten...
Groetjes Lisette, Lizzy & Luna