Ik ben Lianne en ik lees hier al een tijdje mee, maar heb me toch besloten om me eens aan te melden. Ik woon alweer (bijna) 2 jaar met mijn vriend samen ergens in Noord Groningen en we hopen dat we binnenkort onze eerste hond mogen verwelkomen! We hebben beide van huis uit altijd honden gehad en het jeukte zo erg om weer een hondje in huis te hebben om lekker mee te wandelen. Nu lijkt deze droom eindelijk uit te komen!
Onze keus is gevallen op de Shetland Sheepdog. We willen graag een baasgericht (relatief makkelijk) hondje dat lekker energiek is, wel een stuk wil wandelen maar aan het eind van de dag ook lekker bij ons op de bank ploft. Het lijkt ons erg leuk om uiteindelijk agility te gaan doen, tot die tijd zullen we veel gaan wandelen en mentaal moe maken mbv truucjes.
We staan momenteel op de wachtrij voor een pup van Silwick Shelties, het teefje is eind januari gedekt en nu is het duimen geblazen dat ze drachtig is. Wordt voor zowel het teefje als voor de fokker het eerste nestje, spannend dus!
Tot die tijd zal ik het moeten doen met jullie verhalen.