Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Forum voor opmerkingen en vragen over de verzorging van de hond. (bv vragen over huid, haar, nagels, etc.)
Tevens een plek voor vragen over riemen, manden, kleding, etc
Dit zelfde bedrijf biedt op Ebay.de deze blazers aan voor € 59,95 en hij heeft er deze week elke dag eentje in een veiling gezet.
Ik had hem voor € 43,50, inclusief verzending naar Zweden. Zoek even op hundefön en verkoper wouter.bakker.
Ik heb hem nog niet binnen, dus ik kan er verder nog niks over zeggen. Het scheelt wel de helft met die andere site in mijn geval.
Heb 'm vanmorgen binnen gehad.
Gloedjenieuw en blaast als een tierelier.
Ik wilde al tijden zo'n ding maar had er geen + € 100,00 voor over. Nou heb ik 'm voor een prikkie.
De honden vinden het doodeng, maar dat gaat wel wennen.
Hoe doen jullie dit met kleine honden? Ik heb er een en als ik binnen kom moet ik zo ongeveer op de grond liggen om de vacht aan de poten en onderkant buik droog te blazen....
Nu heb ik het in de gang gedaan, buiten zou beter werken denk ik. Heb je alle rommel ook niet binnen. Ik vind het trouwens nog best een tijd duren. Maar je kunt idd mooi het zand en alles wegblazen voordat ze binnenkomen.
Ik heb een Aeolus Cyclone traploos regelbaar en een knop om lucht te verwarmen. Twee opzetstukken. Prima stevig dingetje.
Hoe doen jullie dit met kleine honden? Ik heb er een en als ik binnen kom moet ik zo ongeveer op de grond liggen om de vacht aan de poten en onderkant buik droog te blazen....
Nu heb ik het in de gang gedaan, buiten zou beter werken denk ik. Heb je alle rommel ook niet binnen. Ik vind het trouwens nog best een tijd duren. Maar je kunt idd mooi het zand en alles wegblazen voordat ze binnenkomen.
Ik heb een Aeolus Cyclone traploos regelbaar en een knop om lucht te verwarmen. Twee opzetstukken. Prima stevig dingetje.
AnneMarie schreef:Hoe doen jullie dit met kleine honden? Ik heb er een en als ik binnen kom moet ik zo ongeveer op de grond liggen om de vacht aan de poten en onderkant buik droog te blazen
De hond op een tafel zetten?
Of met 2 oren aan de waslijn en die blower erop.
Kun je zelf koffiepauze hopuden.
AnneMarie schreef:Hoe doen jullie dit met kleine honden? Ik heb er een en als ik binnen kom moet ik zo ongeveer op de grond liggen om de vacht aan de poten en onderkant buik droog te blazen
AnneMarie schreef:Hoe doen jullie dit met kleine honden? Ik heb er een en als ik binnen kom moet ik zo ongeveer op de grond liggen om de vacht aan de poten en onderkant buik droog te blazen....
De twee voorpoten in/met een hand pakken en de hond rechtop(staand) zetten en dan met de andere hand de blazer op zijn buik en poten richten.
Patricia jij gebruikt zelf ook een waterblazer? Ik denk dat ik deze dichter op zijn huid moet zetten want nu vind ik het niet echt snel gaan. Optillen is idd een goed idee anders krijg je nooit poten en buik droog.
Je zou eigenlijk een trimtafel in een bijkeuken moeten hebben maar ja zo ver ben ik nog niet.
De hond op een tafel zetten?
Das hogeschool ,hep ze voor geleerd.
Ik moet even mijn excuus aanbieden voor mij niet zo mooie uitlatingen naar annemarie toe en mijn lachen was ook niet op zijn plaats. sorry
Dus nu jullie nog ,want ik wil niet alleen de boeman zijn die iemand heel verdrietig maakt en helemaal verdrietig is.
.
AnneMarie schreef:Patricia jij gebruikt zelf ook een waterblazer? Ik denk dat ik deze dichter op zijn huid moet zetten want nu vind ik het niet echt snel gaan. Optillen is idd een goed idee anders krijg je nooit poten en buik droog.
Je zou eigenlijk een trimtafel in een bijkeuken moeten hebben maar ja zo ver ben ik nog niet.
Ja ik gebruik zelf ook een waterblazer, maar alleen als ze in bad geweest zijn.
Als ze erg vies en onder de bagger zitten van een wandeling spoel ik ze met water af en droog ik ze met een handdoek (droogknijpen niet wrijven anders krijg je een klittenbaal) de rest droogt vanzelf wel.
De platte tuit vind ik beter werken dan de ronde.
AnneMarie schreef:Patricia jij gebruikt zelf ook een waterblazer? Ik denk dat ik deze dichter op zijn huid moet zetten want nu vind ik het niet echt snel gaan. Optillen is idd een goed idee anders krijg je nooit poten en buik droog.
Gewoon een andere tafel die je kunt opvouwen? Ik weet niet hoe zwaar je hond is, maar het is toch handiger als hij op tafel staat. En ja, het föhnen kan best lang duren. Bij Yentle was ik zeker zo'n 45 min aan het föhnen om haar enigszins droog te krijgen.
Hier maak ik ze ook niet droog na een wandeling. Gewoon naar binnen als ze erg nat zijn de handdoek er over.
Ook na het in bad gaan blaas ik ze vaak niet meer droog. Ik leg een paar handdoeken op de plekken waar ze graag liggen en ze zijn eigenlijk binnen het uur behoorlijk droog. Ik heb gemerkt dat het hier met de föhn niet veel sneller gaat.
Nu heb ik plavuizen en dus makkelijk kletsen denk ik en een goede stofzuiger