Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Even voorstellen

We vinden het leuk als iedereen zich even voorstelt.
Dat kan in dit forumonderdeel

Moderator: moderatorteam

Gesloten
lovewinnie

Even voorstellen

Ongelezen bericht door lovewinnie »

Hoi. Mijn naam is Sandra, verloofd met Ferdi en moeder van 2 jonge kinderen. wij zijn trotse eigenaar van een puppy genaamd Luna. Een Amerikaanse stafford geboren op 2 januari 2013. Vanaf 3 maart komt ze bij ons wonen en alles staat klaar. We wilde al erg lang een puppy en na het krijgen van 2 kinderen en die wat groter zijn ( worden dit jaar 4 en 6) en mijn zusje een mooi nestje had zijn we er voor gegaan.

Iemand tips ? Heb al veel informatie opgezocht maar wellicht iemand met ervaring kan me beter informeren :) en wellicht opvoedtips geven
yodi
Zeer actief
Mijn ras(sen): rottweiler
Aantal honden: 1

Re: Even voorstellen

Ongelezen bericht door yodi »

Welkom hier!!!!
Wat heel erg belangrijk is voor pups is rust en slaap, net als bij baby's, leer je kinderen als je pup slaapt, dat ze haar met rust moeten laten!!!
Afbeelding
lovewinnie

Ongelezen bericht door lovewinnie »

We hebben speciaal voor de hond een hoekje met haar bench en haar eten. We hebben alles neergezet en bereiden de kinderen wat voor. We hebben ze verteld dat dit het hoekje van de hond is en de bench haar slaapkamer. Als Luna daar gaat liggen mogen ze daar niet komen en moeten ze haar met rust laten. Ik wil echt voor de Hond een plekje maken waar ze zich kan terug trekken als ze moe is of gewoon zomaar even net als wij naar onze slaapkamer gaan als we rust willen. Snachts zal het wel weer slapeloos worden maar na 2 kinderen die niet doorsliepen voor hun 2e jaar kan ik dat wel hebben. Verder hebben we een zeer grote tuin voor een tussenwoning midden in de stad namelijk 100m2. We willen hem 4 x per dag uitlaten waarvan 2 lange wandelingen en 2 kleintjes van 15 minuten. We zijn wel actieve mensen en met en droog weer veel in de bossen. Als pup zullen het mini wandelingen zijn maar we kijken vooruit. Net als kinderen zullen we vast momenten krijgen dat we denken waar zijn we aan begonnen :) maar liefde maakt veel goed.
sonj@
Zeer actief
Mijn ras(sen): kruising
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door sonj@ »

Welkom hier.
Veel plezier met de kleine pup.
kayleigh*
Zeer actief
Mijn ras(sen): X Duitse Herder / Schotse Collie
Oudduitse herder
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door kayleigh* »

Welkom.
Afbeelding
RIP Bonny 10-03-1999? - 06-04-2011
samantha!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labrador retriever
Aantal honden: 6

Ongelezen bericht door samantha! »

Welkom! en veel plezier met jullie pup :ok:
Afbeelding
In liefdevolle herinnering: Max 09-04-2000/07-11-2011 en Babs 20-12-2005/18-10-2012
S@ndr@
Zeer actief

Ongelezen bericht door S@ndr@ »

geniet van je pup, weet dat alle pupjes scherpe tandjes hebben, en soms happen ( zo ontdekken ze de wereld, geen paniek) t gaat altijd weer over :wink: . :engel:
Gesloten

Terug naar “Voorsteltopics”