Hier zijn de voorstel topics en dan zullen er minder mensen zijn die dit lezen en
je eventueel verder kunnen helpen met tips
Moderator: moderatorteam
Begin in ieder geval om ze direct na elke activiteit (eten, drinken, spelen, slapen) naar buiten te doen om ze daar te laten plassen en poepen. Uiteraard uitbundig prijzen als ze buiten poepen en plassen. En als ze binnen wat doen, gewoon direct optillen en naar buuten gaan zodat ze daar verder kunnen plassen/poepen. Niet straffen, want het zijn nog babies die alles moeten leren.Yuva schreef:Ga ik lezen en eventueel een onderwerp beginnen.
Eigenlijk is dat ook wel gemeen nu ik zo nadenk.
Ja, het zijn lieve honden kindjes haha maar dit kan zo toch ook niet?
Ik wil het ze dolgraag leren.. en gewoon niet de hele dag door poetsen.

Angelique. schreef:Dat is niet waar marc, een husky kan over het algemeen ook prima los lopen alleen kost het meer tijd, moeite en energie....
En uiteraard ga je niet naast een kinderboerderij wandelen.
Hier lopen ze allemaal los, ook de honden die ik niet van pup af aan heb, maar daar zit wel bergen tijd, knakworst en kaas in![]()
Hier krijg ik het gevoel dat het allemaal veel te snel moet, kijk alleen al maar naar de wanhoop van puppy's van 4 ? maand die nog niet zindelijk zijn.
Alleen thuis blijven word idd een hell, zeker als ze gewend zijn samen te zijn.

laeken schreef:Toch verbaas ik me. Toets eens in google husky en loslopen in. Vrijwel elke kennel zegt dat het niet kan. Jij kan het wel. Maar waar wandel je dan? Op het strand? Of altijd met andere honden?

Nanna schreef: Ik heb vroeger ook lang twee Husky's uitgelaten; moeder en dochter.
Goed, je kon er eentje loslaten en dat ging dan wel maar samen was geheid: zoefff, weg.
Die dames hebben ooit voor 6000 gulden ganzen opgevreten in Barneveld
Nanna schreef:Daar heb je het al. Dat wéten de meesten die aan een Husky beginnen niet eens. Die denken dat het een Golden Retriever in een mooier jasje is.Angelique. schreef: Je moet niet van ze verwachtten dat als je ze roept ze in 1 sec naast je staan, en je moet er bergen meer tijd in steken als met elk ander gemiddeld ras
Ik wandel overal met Akira, bos, strand of gewoon op een speelwei. Forumwandelingen doe ik ook aan mee en iedereen kan beamen dat Akira gewoon los gaat. Luisteren doet ze perfect, ook als er paarden of koeien in de buurt zijn. Ik heb haar met zeven maanden gekregen en vanaf het eerste moment geoefend en geoefend.laeken schreef:Toch verbaas ik me. Toets eens in google husky en loslopen in. Vrijwel elke kennel zegt dat het niet kan. Jij kan het wel. Maar waar wandel je dan? Op het strand? Of altijd met andere honden?
Ondanks dat Kier een huishond is ben ik het met je eens. Maar doe je er genoeg mee, lichamelijk en geestelijk heb je in huis totaal geen last van. Zij is makkelijker dan de twee kleintje bij elkaar waren.Nanna schreef: Ik vind een Husky sowieso maar een erbarmelijke keuze als huishond. Ze zien er attractief uit en zijn wel hondsociaal maar verder heb je er alleen maar last van.
Die honden horen thuis bij iemand als Angelique, die er ook mee werkt.