Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Welke fietsbeugel?
Moderator: moderatorteam
-
Floortje
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
Welke fietsbeugel?
Welke is nou de beste?
Mijn hond loopt in principe netjes naast, hij hangt dus niet constant in de riem. Maar hij is wel vrij sterk, dus de beugel moet wel een eventuele ruk aan de riem goed op kunnen vangen.
Mij spreekt de Walkydog aan, deze is makkelijk los te koppelen van de fiets. Maar nu had ik gelezen dat de Springer rukken beter opvangt.
En is de imitatie-springer van Karlie van goede kwaliteit?
Ik hoor graag ervaringen.
Mijn hond loopt in principe netjes naast, hij hangt dus niet constant in de riem. Maar hij is wel vrij sterk, dus de beugel moet wel een eventuele ruk aan de riem goed op kunnen vangen.
Mij spreekt de Walkydog aan, deze is makkelijk los te koppelen van de fiets. Maar nu had ik gelezen dat de Springer rukken beter opvangt.
En is de imitatie-springer van Karlie van goede kwaliteit?
Ik hoor graag ervaringen.
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Re: Welke fietsbeugel?
Het moet niet gekker worden ,fietsen met een beugel.
Wat je zegt ben je zelfffff 

- dagmar88
- Zeer actief
Ja hoor. Heb voor mijn krachtpatsers wel het lijntje vervangen door een sterke elastische.Floortje schreef: En is de imitatie-springer van Karlie van goede kwaliteit?
-
Floortje
- Zeer actief
Dank je. Dan ga ik die eens proberen (is veel goedkoper). Nu fiets ik altijd gewoon met de riem in de hand, maar wil toch eens zo'n beugel proberen. Maar de kans bestaat dat ik het toch niet handig vind en dan zit ik met zo'n duur ding, had ik ook met de flexlijn: duur ding gekocht en maar 1x gebruiktdagmar88 schreef:Ja hoor. Heb voor mijn krachtpatsers wel het lijntje vervangen door een sterke elastische.Floortje schreef: En is de imitatie-springer van Karlie van goede kwaliteit?
- Esther12
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Lagotto Romagnolo
- Aantal honden: 1
Ik heb deze:

Die bevalt erg goed, ik fiets heel stabiel en mijn vriendin die een grote en sterke hond heeft fietst ook heel stabiel. Een ruk wordt goed opgevangen door de stevige veer.
Nadeel is dat hij bij ons allebei niet zonder slag of stoot gemonteerd kon worden, dat heeft heel wat improvisatie gevraagd maar het ding zit er uiteindelijk wel goed op. Eenmaal gemonteerd is de beugel wel heel makkelijk en snel te bevestigen of te verwijderen.

Die bevalt erg goed, ik fiets heel stabiel en mijn vriendin die een grote en sterke hond heeft fietst ook heel stabiel. Een ruk wordt goed opgevangen door de stevige veer.
Nadeel is dat hij bij ons allebei niet zonder slag of stoot gemonteerd kon worden, dat heeft heel wat improvisatie gevraagd maar het ding zit er uiteindelijk wel goed op. Eenmaal gemonteerd is de beugel wel heel makkelijk en snel te bevestigen of te verwijderen.
-
Corneliana
- Zeer actief
2dehandsje? op mp staan ze niet zie ik netFloortje schreef:Dank je. Dan ga ik die eens proberen (is veel goedkoper). Nu fiets ik altijd gewoon met de riem in de hand, maar wil toch eens zo'n beugel proberen. Maar de kans bestaat dat ik het toch niet handig vind en dan zit ik met zo'n duur ding, had ik ook met de flexlijn: duur ding gekocht en maar 1x gebruiktdagmar88 schreef:Ja hoor. Heb voor mijn krachtpatsers wel het lijntje vervangen door een sterke elastische.Floortje schreef: En is de imitatie-springer van Karlie van goede kwaliteit?
-
Floortje
- Zeer actief
@Esther:
Dat is de originele Springer toch?
- Esther12
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Lagotto Romagnolo
- Aantal honden: 1
Nou, ik heb vast geen originele want die zijn best duur en ik heb er ongeveer 30 euro voor betaald.Floortje schreef:@Esther:
Ik heb meteen maar even gekeken. Kleinmetall staat er op.
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Ik heb de originele Springer, 15 euro via MP.
Bevalt uitstekend.
Bevalt uitstekend.

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi