Sinds een klein jaar lees ik vanuit de coulissen regelmatig mee, nadat ik op dit forum gewezen ben door Inge O. Via een op internet rondzwervende foto van Wiedes kwamen we in contact, omdat Inge graag gebruik wilde maken van gigolo Wiedes voor haar Relax. Kan ik me als eigenaar ook prima voorstellen: Wedes is écht een leuke hond, heel (héél) energiek, heel slim, met heel veel will to please (himself) en hij blijkt ook nog eens een uitstekende vertegenwoordiger van zijn ras. Tenminste, dat vertelde Inge ons en dat werd bevestigd op een show, waaraan hij moest meedoen om zijn dekreu-brevet te halen.
Ik heb mijn hele leven honden gehad, maar me nooit zo bezig gehouden met de fokkerijwereld. Een inkijkje aan de hand van fokker Inge O was dan ook een leuke ervaring. Vantevoren hebben we ons erg verheugd op een pup van Wiedes, maar toen puntje bij paaltje kwam bleek paaltje dus niet voldoende geïnteresseerd in puntje....(voor meer details: zie het topic spannend van inge o).
Heel jammer, maar neefje Mack heeft de familie-eer gered en wij gaan gewoon rustig verder met genieten van onze veelzijdige hond. Misschien komt er nog eens een gelegenheid om zijn genen door te geven.
Ik verwacht hier niet veel te posten, maar zeker regelmatig mee te lezen. Overal leert men wat nietwaar!
Ter kennismaking met Wiedes ga ik proberen een foto op te laden, maar ik ben daar niet zo handig in. Dus misschien: wordt vervolgd...