15 maart hebben we de verdrietige beslissing moeten nemen om ons doggenmeisje Scarlet te laten gaan.

Een tumor in haar rechter voorpoot maakte het haar onmogelijk te genieten van het leven zoals zij het graag wilde, lange wandelingen, spelen met haar kleine rode vriendin Rivka, en vooral lekker gek doen. Toch genoot ze nog wel van het knuffelen en vooral van veel lekker eten. Tot het laatst toe bleef ze vrolijk, dat maakte het heel moeilijk. Maar toen ze aangaf dat zelfs het korte rondje rundum house onder pijnstilling eigenlijk teveel werd, konden we nog maar één ding voor haar doen............ Samen met Rivka hebben we afscheid van haar genomen, ze is heel rustig in haar eigen mand ingeslapen...........
Dank je wel voor je vriendschap, je liefde, al die mooie jaren samen..........
Eerst samen met Does.....
En de laatste 1,5 jaar samen met Rivka.......
Een laatste onderonsje............
Laatste keer samen genieten van het ochtendzonnetje..........
Dag lief doggenmeisje, het ga je goed aan de andere kant van de regenboogbrug, weer zonder pijn kunnen spelen met Does en alle hondenvriendjes die je voorgingen........... We missen je enorm.......
(De dag zelf heb ik een bericht op Facebook geplaatst. Tot nu toe kon ik er niet toe komen om het ook om de forums te plaatsen...)
groetjes van Olga, en een lebbertje van Rivka

In liefdevolle herinnering.... Bo 5 juli 1998 - 11 december 2005.....Does 14 maart 1997 - 27 januari 2011
mijn pleeghondje Toet 10 mei 1996 - 28 februari 2011...Scarlet 3 juli 2004 - 15 maart 2013.....