Al genoeg meegemaakt hebbende .... al zó vaak afscheid hebben moeten nemend van mens en dier ... dan denk je dat je geen tranen meer hebt ..
Maar het tegendeel is waar ... er komt nu juist geen einde meer aan mijn tranenvloed, aan mijn wanhopige gevoel van groot gemis.
Ik wil hier graag jouw volledige verhaal vertellen Bonnie ... maar ik zit nog te verstrikt in mijn emoties Bon, ik zit nog te verstrikt in alle gedachtes en vooral ook vragen ...
Vrolijk meegegaan in de auto, met de voor jou zo kenmerkende vreugde en onverwoestbare enthousiasme ....
Levendig ging je mee naar de dierenarts ... levenloos kwam ik 4 uur later met je thuis ....
Kan nog steeds alleen maar wanhopig huilen, voel me zo enorm radeloos leeg terwijl de emoties me volledig in beslag nemen ...
Ik wil jouw foto, jouw naam, ons verdriet hier delen ... delen met mensen die begrijpen wat ik bedoel, mensen die voelen wat ik voel ..
We missen je zo enorm Bonte Bonnebons ... onze steun, onze toeverlaat, onze onmisbare troosthond voor mens én dier ... je wordt door al het leven hier zó gemist, wie moet ons juist nú troosten ??
Dikke kus van ons allemaal, bedankt dat je er altijd voor ons was Meis .. Bedankt ..
Zolang wij er zijn zal ook jij voortleven Bonnie ..

On our minds ~ In our hearts ~ Under our skin ~Always nearby ..