Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Jeetje wat een bizar nieuws Zazou was zo'n hond waarvan je er eigenlijk niet bij nadacht dat hij ook weleens kon doodgaan. Met al die leuke kunstjes en die lekkere toet.
Ik weet niet wat ik zeggen moet, behalve sterkte. En bedankt dat je het HF altijd hebt laten meegenieten van de kunstjes!
Jeetje Sanne! Ik zie de titel Zazoe en open het topic en dacht te gaan kijken naar foto's/filmpjes van je prachtige vent. Had niet gezien dat het bij in memoriam stond Hoe kan dat nou, Zazoe had er nog jaren moeten zijn! Die prachtige hond! Een van mijn forumfavorieten.
In liefdevolle herinnering.... Bo 5 juli 1998 - 11 december 2005.....Does 14 maart 1997 - 27 januari 2011 mijn pleeghondje Toet 10 mei 1996 - 28 februari 2011...Scarlet 3 juli 2004 - 15 maart 2013.....
Oh wat erg en wat onverwachts genoot ook altijd zo van die mooie Zazoe en de kunstjes die jullie samen deden, en Zazoe met de parkiet.
Heel veel sterkte
Een van mijn favorietjes, dat is wel schrikken zeg! Wat verdrietig, en zo snel. Ik weet nog een van je filmpjes van Zazoe dat hij met je meerende op het fietspad, wat een vrolijke fluiter zeg. Sterkte.
Jeetje, nogmaals hier. Jullie waren een ontzettend sterk superteam samen, zo van filmpjes en foto's af te zien.
Helaas heb ik jullie maar 1 keer mogen ontmoeten een hele tijd terug.
Heel erg veel sterkte met dit immens grote verlies.