kooi schreef:Dit bericht is geplaatst door dagmar88, deze gebruiker zit momenteel in je vijandenlijst. Toon dit bericht.
Gaat goed daar
Moderator: moderatorteam
kooi schreef:Dit bericht is geplaatst door dagmar88, deze gebruiker zit momenteel in je vijandenlijst. Toon dit bericht.
Slaat toch helemaal nergens opsmoekie schreef:kooi schreef:Dit bericht is geplaatst door dagmar88, deze gebruiker zit momenteel in je vijandenlijst. Toon dit bericht.
Gaat goed daar

Gollum schreef:Omdat je toch niet reageert?
Omdat ik ze toch niet lees.Dit bericht is geplaatst door smoekie, deze gebruiker zit momenteel in je vijandenlijst. Toon dit bericht.
kooi schreef:Gollum schreef:Omdat je toch niet reageert?
Omdat ik ze toch niet lees.Dit bericht is geplaatst door smoekie, deze gebruiker zit momenteel in je vijandenlijst. Toon dit bericht.![]()
Wel heel voorspelbaar dat ze zich alledrie melden vlak onder reacties van mij.
Ze hebben het wel over Berners, ik zou het lezen hoor als ik jou was.kooi schreef:Gollum schreef:Omdat je toch niet reageert?
Omdat ik ze toch niet lees.Dit bericht is geplaatst door smoekie, deze gebruiker zit momenteel in je vijandenlijst. Toon dit bericht.![]()
Wel heel voorspelbaar dat ze zich alledrie melden vlak onder reacties van mij.
Je bent niet de enige. Maar ik heb het wel eens bonter meegemaakt.Nanna schreef:Ik begrijp dan weer niet dat je zo'n stel krokodillen wilt houden bij je kind met maar één muurtje ertussen. Waar nog een kattenluik in zit ook.Tara schreef:ik vind het heel erg dat mensen blijkbaar zo slecht op hun kinderen passen dat ze zich via het kattenluik toegang kunnen verschaffen tot plekken waar ze niks te zoeken hebben.
Dat zou dan het enige zinnige woord in hun teksten zijn, naast, laat me raden: tientallen onnodige icoontjes?Gollum schreef:Ze hebben het wel over Berners, ik zou het lezen hoor als ik jou was.
wat zijn klapkapen?Tara schreef:Honden Kooi, hónden!kooi schreef:Wat ik me wel afvraag is hoe zo'n kattenluik bij mensen met 7 klapkapen komt?
Kan me niet voorstellen dat die een kat hebben die doodleuk bij hen in de tuin speelt?
Misschien was het wel een hondenluikje, die heb je ook in grotere maten.

Waarom vind je dat nodig om dat hiet te vermelden. Even gewoon interesse. Kan dat niet per pb naar die persoon ?kooi schreef:Wat ik wil zeggen is dat voor sommige mensen reageren op mijn berichten geen zin heeft...fenneke schreef:kooi schreef:Dit bericht is geplaatst door renee-uk, deze gebruiker zit momenteel in je vijandenlijst. Toon dit bericht.
En wat wil je nu zeggen dan?
Dat Renée in je vijanden lijst staat![]()
Erg goed voor ons om te weten hoor , dank je wel![]()
Maar je wilt het uiteindelijk wel lezen?
Want de gemiddelde lezer kan niet zelf nadenken? wat een rare aanname, en dit soort dingen meedelen lijkt ook mij volledig overbodig. Het staat enorm kinderachtig, wie heeft er nu iets mee te maken wie jij zo nodig in de negeer moet zetten omdat jij jezelf anders niet kan beheersen?kooi schreef:@ Toots,
Dat zou een idee zijn, ware het niet dat zij hun ( hatelijke) reacties wel hier in het openbaar plaatsen en niet via p.b.
Dat heeft ook zo zijn invloed op de gemiddelde lezer.
Heb je dat nooit ervaren hier?
Dat als maar genoeg reaguurders bepaalde uitspraken over je doen, dat er dan lezers zijn die dat voor waar aannemen?

Wat een rare aanname!!wie heeft er nu iets mee te maken wie jij zo nodig in de negeer moet zetten omdat jij jezelf anders niet kan beheersen?
Kennelijk niet?Want de gemiddelde lezer kan niet zelf nadenken?
Ohhhh, vertel? wat is anders de reden om iemand in de negeer te zetten? iemand ergert je blijkbaar zo dat je het liever niet leest om zinloze discussies te voorkomen? of iets anders?kooi schreef:Wat een rare aanname!!wie heeft er nu iets mee te maken wie jij zo nodig in de negeer moet zetten omdat jij jezelf anders niet kan beheersen?

Tara schreef:vr 29 mrt 2013, 10:11
Honden verscheuren meisje (1)
Zeven honden hebben een meisje van nog geen twee jaar in de tuin van haar ouderlijk huis doodgebeten.
Het meisje is woensdagavond waarschijnlijk door hetkattenluikje naar de achtertuin gekropen, waar de zeven huisdieren van de familie speelden.
De oma van de dreumes hoorde de honden blaffen en keek uit het raam. Daar zag ze dat de honden het meisje door de tuin sleepten. Het kleine meisje kon niet meer worden gered.
De honden zijn afgemaakt.
Bron
Filmpje
Triest, ontzettend triest.
Bron: telegraaf.nlkooi schreef:Tara schreef:vr 29 mrt 2013, 10:11
Honden verscheuren meisje (1)
Zeven honden hebben een meisje van nog geen twee jaar in de tuin van haar ouderlijk huis doodgebeten.
Het meisje is woensdagavond waarschijnlijk door hetkattenluikje naar de achtertuin gekropen, waar de zeven huisdieren van de familie speelden.
De oma van de dreumes hoorde de honden blaffen en keek uit het raam. Daar zag ze dat de honden het meisje door de tuin sleepten. Het kleine meisje kon niet meer worden gered.
De honden zijn afgemaakt.
Bron
Filmpje
Triest, ontzettend triest.

Jawel hoor. Echter heb ik er ook iets van geleerd.kooi schreef:@ Toots,
Dat zou een idee zijn, ware het niet dat zij hun ( hatelijke) reacties wel hier in het openbaar plaatsen en niet via p.b.
Dat heeft ook zo zijn invloed op de gemiddelde lezer.
Heb je dat nooit ervaren hier?
Dat als maar genoeg reaguurders bepaalde uitspraken over je doen, dat er dan lezers zijn die dat voor waar aannemen?

kooi schreef:@ Toots,
Je maakt het veel te belangrijk...
die lading heeft het voor mij helemaal niet.
Ik 'haat' helemaal niemand hier.
Overigens, waarom val je erover dat ik aangeef dat ik iemand in de negeer heb en verwijt je dat dit off topic is, terwijl je degenen die sneren niet aanspreekt op dit gedrag en over de relevantie dáárvan?
Dat vind ik dan wel weer boeiend.
Een fijne avond gewenst.
Ik ben niet heilig hoor kooi dat zeg ik nergens al doende leert men.kooi schreef:Na bijna een jaar op dit forum vind ik ook wel dingen van jou Toots,
maar ik vind het niet nodig om dat hier neer te zetten....
Evengoed bedankt voor de feedback!
kooi schreef:Was een serieuze vraag hoor, want als je de bron leest, zie je dat toch meteen?Tara schreef:Yup, fijn ook dat je dat even aanstipt.kooi schreef:Het veranderen van het woord pitbulls in honden is een diplomatische actie van jou, Tara?
Om het bericht wat te neutraliseren?
En de waarheid laat zich niet neutraliseren.
Niet???? Dat is toch wat men tegenwoordig wilkooi schreef:Niet als het Marokkaanse jongeren zijn, dan kun je er geen Nederlandse jongeren van maken.
(icoon,icoon, icoon!)

Wat wil je hier nou toch mee zeggen joh, beetje dom van mij om toch je reactie te lezen.smoekie schreef:Niet???? Dat is toch wat men tegenwoordig wilkooi schreef:Niet als het Marokkaanse jongeren zijn, dan kun je er geen Nederlandse jongeren van maken.
(icoon,icoon, icoon!)![]()
Gewoon de "nationaliteit" (afkomst) vanwege diplomatieke redenen achterwege laten zoals hier nu het geval is betreffende de afkomst (ras) van de honden in kwestie