Dit bestaat echt al heel erg lang.Ik had vroeger 2 Perzische katten.(Dat is toch al bijna 20 jaar geleden)Eentje had ik opgevangen en die was gewoon kaal van de vlooien allergie,na een goede verzorging en gebruik makende van dit flesje,wat
vaseline op de korstjes,en de omgeving ook een paar keer te hebben behandeld voor de zekerheid,knapte ze heel mooi op.De mensen waar ze vandaan kwam hadden allemaal smoesjes waarom ze er zo uit zag.Ze stonk gewoon naar varkensstal.Maar ze is later zoooo mooi geworden.En ik ben Exil blijven gebruiken en ze heeft nooit meer een vlo gehad.En door de jaren heen heb ik meerdere honden en katten gehad.Altijd dit gebruikt.Ik kocht een flesje Velcote en deed wat druppels door het voer.Haar haren waren weer mooi,ze was een choclate Pers.
Ach misschien heeft iemand hier iets aan.
Ik gaf het ook aan mijn Duitse Staander en die glom zoooo mooi.
Velcote
Voor een prachtige vacht en gezonde huid.
VELCOTE is een uiterst doelmatig middel tegen hardnekkige huid- en vachtproblemen.
Doffe vacht (blinkende vacht na 3 à 4 dagen)
Hardnekkige haaruitval
Kale plekken
Geïrriteerde of droge schilferende huid
Constante jeuk
Verkort de ruiperiode (snel ingroeien van nieuwe vacht)
Belet het afbreken of splijten van de haarpunten
Geeft de vacht een diepere kleur (pigmentverbeterend)
Geeft een grotere vitaliteit en weerstand
Geeft sneller herstel na het werpen van een nest
Dagelijkse toevoeging van VELCOTE in de voeding zal de vacht en huid, winter en zomer in optimale conditie houden.
Velcote is een natuurlijk voedingssupplement.
Velcote is een mengsel van plantaardige oliën (meervoudige onverzadigde vetzuren).
Velcote bevat M.O.V. van het omega 3 en omega 6 gamma, die koud geperst werden.
Velcote bevat geen genetisch gemanipuleerde producten.
VELCOTE bevat o.a lecithine, polysorbaat 80, palmatic (C16:0), steriek (C18:0), oleic(C18:1), linoleic(C18:2), linolenic(C18:3), arachidiek-glicerides, tarwekiemolie, lLijnzaadolie,... Omega 3 + Omega 6, gamma linolenic acid, E.P.O.
Elke 100 ml bevat vit. A: 22000 I.E., vit. D3: 2500 I.E, vit. E: 150 I.E.
Dagelijkse dosis:
Katten en kleine honden:1 tot 2 ml.
Middelgrote honden:3 tot 5 ml.
Grote honden:5 tot 10 ml.
Paarden:10 tot 15 ml.
(1 koffielepel is ± 5 ml.)
VELCOTE is verkrijgbaar in 100 ml/250 ml/500 ml/1 l/2,5 l.