ik ben opzoek naar ervaringen positief en negatief van de workshops van Geertje Schijf, ik overweeg er eentje te gaan volgen. Dus brand maar los ...
plus punten en min punten
Moderator: moderatorteam
Waarom?janinca2002 schreef:Ik ben halverwege weg gegaan
inderdaad, graag waarom?? Mag eventueel ook per PBDeDiana schreef:Waarom?janinca2002 schreef:Ik ben halverwege weg gegaan
InderdaadInge O schreef:ik vind tegenwoordig weinig woorden zo misbruikt als dit - als je de peuten (en ook soms forummers) moest geloven lopen er geen niet-overprikkelde honden meer rond. alles wat alerter is dan diepe slaap noemt men tegenwoordig al overprikkeldPerle schreef: en wat zij een "overprikkelde hond" noemde,. zelfs in hevig dromen durft men al overprikkeldheid zien
.
Normaal moest je wachten tot de hond zelf naar je keek, maar bij Kai bij les nr1 kon dat wel uren duren en zolang duurt de cursus nietDinah schreef:Het moet idd sneller en daarom zal de uitvoering wat anders gaan. Aan de leiband begeleiden ben ik ook niet ook voor maar dat terzijde. Ik had me ingeschreven omdat het programma controled unleased erg goed vind.
gelukkig hoefde ik ook niet te rukken, mijn cavalier had een ander probleem, nl alleen maar op mij gericht terwijl de wereld groter is.