Mij noemen ze Mike. Ik ben momenteel 21 jaar, 14 April 22. Ik heb in de maand Mei alweer 7 jaar een relatie met Jennifer. Samen woonde we in 's-Hertogenbosch met 2 'fl'uppies genaamd Bailey en Muffin. Dit zijn 2 labradors. Ze komen uit één nest en zijn sinds dag 1 niet meer gescheiden geweest.
Een beetje uitleg over de, door ons genoemde, terroristen.
Muffin
Bailey
De naam 'terrorist' krijgen ze omdat ze altijd, maar dan ook altijd, wel wat vinden om kapot te maken. Is het niet hun 100ste speeltje, dan is het een speeltje van de kat
Ook al zijn het broer- en zus, ze lijken niet op elkaar, qua uiterlijk. Muffin is een mooie stevige labrador en Bailey is een schatig knuffelbeesie wat maar al te graag aandacht wilt!
De laatste tijd merken we dat Muffin dominanter is. Dit met aandacht dwingen, Bailey afzonderen, etc. Dit laten we toe, met mate
Dit kijken we nog af, en wilt hier geen verandering in komen dan gaan we langzamerhand ingrijpen.
----
Onze toekomstplannen:
Eerlijk moet ik wel zijn, als we hadden geweten wat we van plan zijn om te gaan doen, hadden we nog gewacht met de aanschaf van een hond, of twee
Zoals eerder vermeld woonde we in 's-Hertogenbosch. Omdat ik bijna klaar ben met mijn studie en geen zekerheid heb of ik werk heb gevonden, hebben we besloten om terug te gaan bij mijn moeder. Dit was een bijzaak, maar een goede 'cover-up' om terug te komen. Onze toekomstdoel is namelijk emigreren naar Curacao.
Volgend jaar Mei ( 2014 ) willen we voor een half jaar naar Curacao gaan om te kijken hoe het leven daar is. Ervaring opdoen, contacten maken en informatie verzamelen. In deze periode laten we de honden in Nederland bij mijn broer, hij woont samen met zijn vriendin en 3 honden. Een Bullmastif, extreem drukke bordercolli en een demente, blinde, dove opgepofte chihuaha ( dacht ik ). Oftewel, XL - M - XS
Gelukkig
We nemen de honden niet mee naar Curacao, omdat ze dan nog, vinden wij, te jong zijn om 9 uur in een vliegtuig te zitten zonder iets of iemand.
We willen ze in één keer meenemen, wanneer we daarheen gaan verhuizen.
Nou, dit was eigenlijk wel het verhaaltje!
Veel leesplezier,
Groeten,
Mike