Mijn naam is Pauline, ik woon in Tilburg, in een flatje, met "mijn" drie hondjes. Goed, eigenlijk zijn er maar twee van mij! Ik word binnenkort 26 jaar oud.
Ik deel mijn woning en leven, zoals ik al schreef, met, momenteel, drie dames!
Dame nummer één is Punk. Punk is een 13,5 jarige kruising Mechelse Herder. Toen zij 6 jaar was kwam ze in het asiel terecht, en na een aantal maanden daar gezeten te hebben mocht ze met mij mee. Uiteindelijk bleek ze toch een eigenaar te hebben, is allemaal erg moeilijk geweest, maar uiteindelijk is alles goed gekomen. In november hoopt ze 14 jaar te worden. Punk heeft een hartruis en artrose, en is daarmee een wandelend (en DUUR) medicijnkastje!

Dame nummer twee is Cosmic. Cosmic is een 1,5 - 2 jaar oude Podenco Andaluz. Ze heeft zich eind januari van dit jaar aan onze roedel toegevoegd! Cosmic komt uit Spanje, en heeft daar vermoedelijk gezworven. Ze eet ALLES op wat ze tegenkomt. In het begin heb ik veel moeite met haar gehad, vooral met haar onzindelijkheid die 2 maanden geduurd heeft. Maar sinds een maandje is ze droog, héél af en toe nog een ongelukje, maar dat kan gebeuren!

Dame nummer drie is Winnie. Winnie is een 6 jarige Grippet (Whippet x Greyhound). Ze is hier maar tijdelijk, en staat ook hier op het forum onder Asielhond van de Week! Winnie zat een aantal jaar geleden al in het asiel. We hebben toen enorm gevochten om een huisje voor haar te vinden. Helaas moest ze daar na 15 maanden weer weg, en nu zit ze weer in het asiel. Winnie heeft suikerziekte en kan daarom niet in het asiel verblijven. Ze kwijnt weg, wordt ziek, en heeft iedere 12 uur een insuline injectie nodig. Verder is ze de makkelijkste, rustigste hond die ik ooit gezien heb, ik ben stiekem een beetje heel veel verliefd op haar!

Dus ja.. Hier zijn we!