Via dit topic willen wij ons graag even voorstellen.
Mijn naam is Sandra, 26 jaar oud en ik woon in het prachtige Zuid Oostelijkste puntje van Brabant.
Ik ben werkzaam op een customer contact center gericht op de toeristische wereld.
Eigenlijk kom ik uit het onderwijs/kinderopvang, maar vorig jaar werd ook ik slachtoffer van de bezuinigingen.
Dus gelukkig heb ik wel weer een baan kunnen vinden en daar mogen we tegenwoordig al heel blij mee zijn.
Ik woon nog thuis en heb geen broers en/of zussen.
Ik mijn vrije tijd heb ik twee passie's en dat zijn mijn paarden en honden.
Aangezien dit een hondenforum is, zal ik me vooral op hun richten
Als eerste begin ik met Max.
Hij verdiend een speciaal plekje.
Bijna 12 jaar geleden kreeg ik hem van mijn ouders.
Ik was gevallen voor de West Highland White Terrier en Max heeft die liefde alleen maar vergroot.
In Augustus 2012 kregen we het verschrikkelijke nieuws dat Max kanker had en op 2 Oktober 2012 hebben we dan ook afscheid van hem moeten nemen.
Nog elke dag mis ik hem enorm en brand zijn kaarsje op het tafeltje met zijn urntje.
Omdat hij mijn eerste eigen hondje was, verdiend hij hier toch een plaatsje:
Max op zijn laatste vakantie, wat heeft hij genoten.... En wij ook van hem...

Door mijn grote liefde voor de Westie kwam er 8 jaar geleden een hondje bij.
Dat was Noah.
Helaas werd zij een aantal jaar geleden erg ziek wegens een bacterie die ze opliep tijdens het zwemmen.
Ze zal nooit meer de oude worden, maar ik geniet met volle teugen van de tijd dat ze er nog is.
Noah en ik samen in de Belgische Ardennen in Maart 2013.

3 jaar geleden had een vriendin van mij een 4-5 maanden oude Teckel welke eigenlijk op straat kwam te staan wegens een scheiding. Zijn naam is Dobby.
En dat kun je als hondenliefhebber natuurlijk niet laten gebeuren.
We zouden hem tijdelijk in huis nemen, maar hij is er nog altijd. Je kent het wel haha.
Helaas heeft Dobby wel wat gedragsproblemen, waardoor hij momenteel onder behandeling van een gedragstherapeut staat.
Dobby en ik samen in de Belgische Ardennen in Maart 2013.

En als laatste onze kleine spruit.
Kleine Mecx is erbij gekomen nadat Max overleden was.
De keuze was niet moeilijk, zonder enige twijfel zou het weer een Westie worden.
Zij is ook naar hem vernoemd, vandaar haar naam.
Met Mecx heb ik grote plannen!!
Momenteel is Mecx bijna 9 maanden en ben ik met haar lekker bezig op de hondenclub.
Ik probeer zoveel mogelijk uitstapjes met haar te maken en er staan een hoop leuke dingen op de plannen zoals leuke Workshops, maar ook een outdoorweekend in de Ardennen.
Daarnaast wil ik met Mecx graag een sport gaan beoefenen en ik trek het meeste naar Frisbee of behendigheid. De tijd zal het leren waar haar voorkeur naar uit gaat.
Mini Mecx

Samen met Mecx in de Belgische Ardennen in Maart 2013.

Ik hoop op dit forum een leuke tijd tegemoet te gaan.
Veel leuke verhalen lezen, ideetjes op doen en nog veel meer.
Groetjes
Sandra, Mecx en de beestenbende.