mijn profiel heb ik nooit verwijderd, maar ben een flink aantal jaren niet actief geweest op het forum wegens tijdgebrek enzo. Mede door de geweldige actie voor Jes en de leuke reacties op Bas toch af en toe weer zin om te reageren. Maar wel zo netjes me dan even opnieuw voor te stellen voor de mensen die geen idee hebben wie dat mens is die er ineens tussen door komt piepen
Ik ben dus Ireen, inmiddels woon ik in Duitsland op een boerderij met bijna 2 ha grond samen met mijn dochter van 7 jaar, 3 honden (Bas de cocker bij velen inmiddels bekend, Daika mijn golden en last but not least Flootje), 3 paarden, 2 met pensioen, een KWPN er van 22 en een Engels Volbloed van 17 met kissing spines, en daarnaast een Friese merrie van net 9, op dit moment 8 ouessantschapen (Waarvan 1 lam en binnenkort verwacht ik er nog eentje), kippen en een haan, 6 katten en wat konijnen. het is hard werken aangezien ik ook nog een volledige baan heb, maar ik geniet elke dag van mijn stulpje. Had nooit verwacht dit nog eens te zullen bereiken, maar in dit geval heeft niet zeiken en hard werken zijn vruchten afgeworpen