Ben de baas van Dior en nu heet hij Max. In de 1,5 maand dat wij hem hebben is het een andere hond geworden.
En nu, dit is MAX

Moderator: moderatorteam

Aardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeiteooh, wat leuk !noekie schreef:Joepie dior; bedankt voor de mooie foto's die u per mail heeft verstuurd naar ons.(kerbert dierentehuis)
Dior stond bij de asieldier van de week en zat eerst maanden in asiel alkmaar en toen hebben wij van IJmuiden hem overgenomen en nu heeft hij zijn eigen baasje.
Wat leuk om meer over hem te horen.
Ja hij heeft heel lang in alkmaar gezeten; die vroegen of wij hem over wilde nemen omdat ze hem niet kwijtraakte.Emma schreef:ooh, wat leuk !noekie schreef:Joepie dior; bedankt voor de mooie foto's die u per mail heeft verstuurd naar ons.(kerbert dierentehuis)
Dior stond bij de asieldier van de week en zat eerst maanden in asiel alkmaar en toen hebben wij van IJmuiden hem overgenomen en nu heeft hij zijn eigen baasje.
dan is het denk ik, toch de Dior die ik bedoel.
ik heb hem een beetje gevolgd op de site van dierentehuis alkmaar. en als ik niet al twee honden had, leek het mij ook een leukerd.
had wat dominantie issues, volgens die site, maar leek mij zelf iets waar wel aan gewerkt kan worden. (vond het wel een heel negatief stukje).
wat leuk!
ik zou best eens willen weten hoe het nu gaat !
en foto`s zien
leuk hoor, vond het echt een geinig hondje, zo op de foto.noekie schreef:Ja hij heeft heel lang in alkmaar gezeten; die vroegen of wij hem over wilde nemen omdat ze hem niet kwijtraakte.Emma schreef:ooh, wat leuk !noekie schreef:Joepie dior; bedankt voor de mooie foto's die u per mail heeft verstuurd naar ons.(kerbert dierentehuis)
dan is het denk ik, toch de Dior die ik bedoel.
ik heb hem een beetje gevolgd op de site van dierentehuis alkmaar. en als ik niet al twee honden had, leek het mij ook een leukerd.
had wat dominantie issues, volgens die site, maar leek mij zelf iets waar wel aan gewerkt kan worden. (vond het wel een heel negatief stukje).
wat leuk!
ik zou best eens willen weten hoe het nu gaat !
en foto`s zien
Bij ons was hij snel geplaatst bij zijn nieuwe baas.
Qua gedrag hadden we in het asiel helemaal geen las van hem; even overbluffen en hij bond meteen in; is een echte pekinees.

Nog steeds de arrogante blikBaas Dior schreef:Bedankt voor de berichten. Met Max gaat het heel goed. In het begin was het niet makkelijk ,ben drie keer gebeten door hem.
Hij was wantrouwig, onrustig, en je mocht niks met hem maar nu is Max rustig en je mag bijna alles met hem doen.Max houd van buiten zijn en spelen en kuilen graven.
Alleen naar andere honden is Max zeer agressief maar daar werken we aan
We zijn bezig een website te maken over Max dus als hij af is zal ik dat laten weten.
En nu, dit is MAX
Baas Dior schreef:Bedankt voor de berichten. Met Max gaat het heel goed. In het begin was het niet makkelijk ,ben drie keer gebeten door hem.
Hij was wantrouwig, onrustig, en je mocht niks met hem maar nu is Max rustig en je mag bijna alles met hem doen.Max houd van buiten zijn en spelen en kuilen graven.
Alleen naar andere honden is Max zeer agressief maar daar werken we aan
We zijn bezig een website te maken over Max dus als hij af is zal ik dat laten weten.
En nu, dit is MAX