Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Lizzy had pijn

Forum voor opmerkingen en vragen over de verzorging van de hond. (bv vragen over huid, haar, nagels, etc.)
Tevens een plek voor vragen over riemen, manden, kleding, etc

Moderator: moderatorteam

Mirella
Zeer actief

Lizzy had pijn

Ongelezen bericht door Mirella »

De laatste dagen was Lizzy erg snauwerig naar de anderen.Ze is sowieso pittig, maar het viel echt op.Ik had haar al nagekeken maar niks te vinden.
Nu net kreeg Boris een grom en meteen likte ze aan haar muts. Ik haar ondersteboven op schoot, zat er echt een pluk haar helemaal in. Ze heeft er veel haar omheen en dat klit, maar ik borstel ze allemaal elke dag en ook extra daar bij haar. Ook de trimster let extra op.
Heb het er uitgeknipt en het groeide van binnen uit,was vochtig en stonk echt erg !
Vermoed dat ze er flink last van had.
Afbeelding
baasje van nesco
Actief
Aantal honden: 2

Re: Lizzy had pijn

Ongelezen bericht door baasje van nesco »

Nu fijn dat je het nu weet kan je er beter op letten en weg houden en schoonhouden.
Hopelijk doet het nu niet meer zeer en is het snauwerig tegen de andere nu weg.
*Marina*
Zeer actief
Mijn ras(sen): Engelse Cockers Spaniel
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door *Marina* »

Ach gossie... das pijnlijk.. je mag het ook wel even in de gaten houden qua infectie/ vaginitis o.i.d en voortaan kort houden de boel daar.
Mirella
Zeer actief

Ongelezen bericht door Mirella »

*Marina* schreef:Ach gossie... das pijnlijk.. je mag het ook wel even in de gaten houden qua infectie/ vaginitis o.i.d en voortaan kort houden de boel daar.
ja idd,ik zal het in de gaten houden.erom heen is het altijd kort,maar dit groeit echt van binnen uit.ik moest het er ook in afknippen.
dat kan nu toch pas weer als het wat langer is,is natuurlijk niks met zo'n schaar erin.maar ik zal wel voortaan elke x even kijken of het nog goed is,of er al wat zit.
Plaats reactie

Terug naar “Verzorging en toebehoren”