Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Goedemorgen hondenliefhebbers!

We vinden het leuk als iedereen zich even voorstelt.
Dat kan in dit forumonderdeel

Moderator: moderatorteam

Gesloten
DierenshopNaDiVo
geregistreerd lid
Mijn ras(sen): Rasloos: Pointermix X Whippetmix(?)
Aantal honden: 1

Goedemorgen hondenliefhebbers!

Ongelezen bericht door DierenshopNaDiVo »

Een goedemorgen aan elke hondenliefhebber op dit forum,

Er werd mij gevraagd mij hier aan jullie voor te stellen, dus vandaar dit bericht. Mijn naam is Simone Beens, 23 jaar en ik ben de eigenaresse van Dierenshop NaDiVo. Dé online dierenwinkel voor natuurlijke diervoeding e.d., waaronder ook FarmFood Fresh.

Verder heb ik (uiteraard!) een hond, genaamd Valero (Voluit: Muchacho de Valeroso) van bijna 6 jaar en hij komt van Mallorca (Spanje). Zijn moeder is een Pointer-mix, dus al een mix en zijn vader is onbekend. De meningen over wat er voor rassen precies door hem heen "gehutseld" zijn, zijn behoorlijk verdeeld en rassen als Whippet (wat ik zelf denk), door zijn hoogte misschien ook wel het Italiaans Windhondje, Jack Russell, Stafford, Beagle en verschillende soorten Franse jachthonden werden al eens genoemd. Wie wat anders denkt mag het zeggen!

Met vriendelijke groet,

Simone

Afbeelding
Groetjes van Simone & Pootjes van Valero

http://www.diervoedingnatuurlijk.nl
kayleigh*
Zeer actief
Mijn ras(sen): X Duitse Herder / Schotse Collie
Oudduitse herder
Aantal honden: 2

Re: Goedemorgen hondenliefhebbers!

Ongelezen bericht door kayleigh* »

Welkom.
Afbeelding
RIP Bonny 10-03-1999? - 06-04-2011
linda-bakker
Zeer actief
Mijn ras(sen): Suus is een berner sennen en Tjibbe is een Friese Stabij..

Ongelezen bericht door linda-bakker »

Welkom! Geen idee wat rassen betreft maar leuk hondje!
Lieve groetjes Linda en een poot van Suus en Tjibbe..
DierenshopNaDiVo
geregistreerd lid

kayleigh* schreef:Welkom.
Bedankt Kayleigh! Ben benieuwd wat voor leuks en interessants hier te lezen en te beleven valt :)
linda-bakker schreef:Welkom! Geen idee wat rassen betreft maar leuk hondje!
Bedankt Linda! Haha, ja moeilijk he... Heb hem al 5 jaar en 10,5 maand (ken hem sinds hij 6 weken oud was, liep stage op opvangcentrum op Mallorca waar hij vlak daarvoor geboren werd) en ben er nog steeds niet uit!!

Safari

Ongelezen bericht door Safari »

Welkom! Het blijft leuk om te raden wat er in die Spaanse mixjes zit. Sliert in mijn onderschrift is ook zo'n Spaans husseltje en ik heb al de vreselijkste dingen voorbij horen komen. Chihuahua :schrik: ivm de overgang van neus/snuit naar bolling hoofd :U: volgens de dierenarts assistent. Beagle heb ik ook al horen roepen.
Ik zelf denk Duitse herder ivm zijn kleur :mrgreen: en waar het wit dan vandaan komt weet ik niet. Natuurlijk zit er ook jachthond in want gisteren in het bos rook hij een spoortje en wees een naaktslak aan. :pffff: :F:
DierenshopNaDiVo
geregistreerd lid

Safari schreef:Welkom! Het blijft leuk om te raden wat er in die Spaanse mixjes zit. Sliert in mijn onderschrift is ook zo'n Spaans husseltje en ik heb al de vreselijkste dingen voorbij horen komen. Chihuahua :schrik: ivm de overgang van neus/snuit naar bolling hoofd :U: volgens de dierenarts assistent. Beagle heb ik ook al horen roepen.
Ik zelf denk Duitse herder ivm zijn kleur :mrgreen: en waar het wit dan vandaan komt weet ik niet. Natuurlijk zit er ook jachthond in want gisteren in het bos rook hij een spoortje en wees een naaktslak aan. :pffff: :F:
Haha, inderdaad! Niet elke mening komt even leuk over. Het vaakst hoor ik Beagle of Jack Russell, waar ik zelf niet zo blij mee ben! (Sorry Beagle- en Jack Russellhouders :roos: ) En dat is voornamelijk ook vanwege zijn kleur. Maar hij heeft drie zusjes en ze hebben allemaal een andere kleur (Wit met beigeachtige vlekken, Roodbruin met witte en zwarte spikkeltjes (voor zover ik me kan herinneren, zij is in Spanje gebleven) & de laatste is ja ook alle soorten kleuren bij elkaar maar dan voornamelijk donkerbruin) en moeders is wit met zwarte vlekken en spikkeltjes!

Heb je een grotere foto van jouw hond? Hoe groot is hij? Die van mij is (de laatste keer gemeten) 45cm hoog, misschien nu bijna 50cm. Ik moet nog even uitzoeken hoe je een foto vanuit je eigen 'Mijn documenten' hier kunt plaatsen, want er moet een url bij staan als IMG-bestand. Anders had ik hier een (oude!) foto van moeders en 1 van zijn zusjes kunnen plaatsen.

Punzel
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Punzel »

DierenshopNaDiVo schreef:Het vaakst hoor ik Beagle of Jack Russell, waar ik zelf niet zo blij mee ben!
Dit snap ik even niet. Je bent toch gewoon blij met je hond? Als blijkt dat er daadwerkelijk beagle in je hond zit ga je hem toch niet minder leuk vinden :U:

Welkom, in ieder geval. Ik hoop dat je geen wandelend reclamebord wordt, zoals zoveel mensen die zich hier aanmelden met een bepaalde gebruikersnaam.
Lizzie.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Poedel

Ongelezen bericht door Lizzie. »

welkom :engel:
Afbeelding
Safari

Ongelezen bericht door Safari »

Afbeelding

Ongeveer 35cm hoog en 9 kilo.
M@scha
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labraque

Ongelezen bericht door M@scha »

Ik heet je welkom namens de moderators! je hebt nu toegang tot de rest van het forum. Wij wensen je veel plezier! Het is mogelijk dat je niet heel veel welkomstberichtjes krijgt op je eerste topic, dit omdat het verloop erg groot is. Dit is absoluut geen teken dat je niet welkom bent!

Houd er rekening mee dat reclame op dit forum niet mag. het is de bedoeling dat je als persoon lid bent van dit forum en als het alleen is om reclame te maken zullen daar acties op volgen.
Afbeelding
DierenshopNaDiVo
geregistreerd lid

Punzel schreef:
DierenshopNaDiVo schreef:Het vaakst hoor ik Beagle of Jack Russell, waar ik zelf niet zo blij mee ben!
Dit snap ik even niet. Je bent toch gewoon blij met je hond? Als blijkt dat er daadwerkelijk beagle in je hond zit ga je hem toch niet minder leuk vinden :U:

Welkom, in ieder geval. Ik hoop dat je geen wandelend reclamebord wordt, zoals zoveel mensen die zich hier aanmelden met een bepaalde gebruikersnaam.
O nee hoor! Begrijp me niet verkeerd, ben superblij met mijn hond! Maar als je een rasloze hond hebt en je hebt een bepaalde voorkeur voor een ras, ga je dat er toch meer inzien (of hoop je het er meer in te zien) dan een andere. Misschien heb ik het er verkeerd geformuleerd.

Nee hoor, heb me aangemeld om te kijken wat hondenliefhebbers interesseren, waar ze op letten, wat iedereen bezig houdt en gewoon eventuele leuke contacten te leggen en van elkaar te leren! Samen weet je toch meer dan alleen :wink:

Hallowu
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door Hallowu »

Welkom :-)
M@rleen
Zeer actief
Aantal honden: 0
Contacteer:

Ongelezen bericht door M@rleen »

Welkom hier!
Geen idee wat erin zit, maar het is een leuk hondje :ok:
MandyHvH
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): Een Yorkshire Terrier (*2002) en een Cane Corso (*2011)

Ongelezen bericht door MandyHvH »

Welkom!!
[A]nneloes
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian shepherd
Contacteer:

Ongelezen bericht door [A]nneloes »

Welkom Simone!