GadverdammeNanna schreef:Die puistjes moet je uitknijpen, het zou voor mij een reden zijn om zo'n hondje aan te schaffenMellow schreef:Geen flauw idee, misschien vanwege de puistjes of zo?![]()
![]()
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Huidverzorging Chineesje
Moderator: moderatorteam
- alm@
- moderator
- Mijn ras(sen): Langhaar teckel
- Aantal honden: 3
Re: Huidverzorging Chineesje

- Gollum
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeense schone
- Aantal honden: 1
haha ik ben ook zo'n plukkert en knijpert, het water loopt me gewoon in de mond bij een goede puistalm@ schreef:GadverdammeNanna schreef:Die puistjes moet je uitknijpen, het zou voor mij een reden zijn om zo'n hondje aan te schaffenMellow schreef:Geen flauw idee, misschien vanwege de puistjes of zo?![]()
![]()
- alm@
- moderator
Was al blij dat mijn zoons redelijk ongeschonden de pubertijd hebben doorstaan. Moet er niet aan denken zo'n puist of meeëter te moeten uitknijpenGollum schreef:haha ik ben ook zo'n plukkert en knijpert, het water loopt me gewoon in de mond bij een goede puistalm@ schreef:GadverdammeNanna schreef:Die puistjes moet je uitknijpen, het zou voor mij een reden zijn om zo'n hondje aan te schaffenMellow schreef:Geen flauw idee, misschien vanwege de puistjes of zo?![]()
![]()
![]()

-
Lizzie.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Poedel
als hij nergens last van heeft, gewoon zo laten en niks meer aan doen. Maar van de zomer moet je de huid tegen verbranden insmeren. (mocht de zon ooit nog gaan schijnen ) 

- alm@
- moderator
Van mij mag je maar ík sla overNanna schreef:Ik heb daar ooit een uiterst onsmakelijk filmpje over gepost![]()
Wil ik nog eens..?

- Sanrica
- geregistreerd lid
- Mijn ras(sen): Cavalier King Charles Spaniel
- Aantal honden: 1
Het is wel belangrijk dat je de huid van Binkie verzorgd. Een naakthond heeft nl minder maar grotere talgklieren. Aangezien de talgklieren uitkomen in de haarzakjes en deze dus minder aanwezig zijn bij een naakthond is het van belang dat de huid gemasseerd wordt zodat de talg zich goed kan verspreiden. Ik zou gewoon kijken voor een lotion die geschikt is voor honden. Tuurlijk kan je je hond ook wassen met speciale hondenshampoo. Daarnaast moet je de huid inderdaad goed beschermen tegen uv straling. Dit is bedoeld om de huid te beschermen tegen, zorgen dat deze niet uitdroogt en ontstekingen te voorkomen. Ik hoop dat je hier wat mee hebt.
Groetjes Sandra
Groetjes Sandra
- Marjoleine
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
- Contacteer:
Vraag het aan een goede trimmer. Die weten dat soort dingen.
- Full Monty
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (Harige) Naakthonden
- Aantal honden: 5
- Contacteer:
wat een schattig hondje! Ik zou gewoon eens lekker even zeer weinig tot niets doen. Het is hier in al die jaren nog altijd de beste remedie gebleken. Heel saai, dat dan weer wel:)