Ik kijk al een paar maanden ongeveer op dit forum, en ik dacht eergister 'Laat ik ook even een account maken!'
Helaas moest ik wel even wachten tot hij geactiveerd was, maar nu kan ik ook inloggen.
Even over mezelf,
Ik ben Chanel en ben 13 jaar oud. Ik woon in een klein dorpje in Friesland, die ondertussen wel een beetje bekend word..
Mijn ouders zijn 3/4 jaar terug (helaas) gescheiden, en sinds kort woont mijn zus ook bij mijn vader.
Dus ik woon zelf bij mijn moeder.
Alleen van 1 weten we het niet helemaal zeker, maar ze lijkt er wel gewoon op, want Sisi komt bij een broodfokker weg uit een ander land.
Sisi hebben wij gratis van iemand anders gekregen (ondertussen al 6 jaar geleden) want ze konden haar niet opvoeden.
Sisi werd al gauw geaccepteerd door Romy, Linsey en Britney. (Romy, Britney en Linsey waren familie van elkaar. Romy was hun tante, en Britney en Linsey waren zusjes maar wel van een andere vader).
We waren een happy family haha.
Tot dus mijn ouders gingen scheiden, en na geloof ik 3 jaar geleden Romy overleed. Romy was ook een Yorkshire Terriër, een hele sterke. Toen ze een puppy was werd ze gebeten door een hele grote hond, en lag ook echt 'open' om het zo te zeggen. Toch is die lieve schat 13 jaar geworden en ze was mijn hele leven al bij me, ik mis haar nog iedere dag..
Maar even verder..
Zaterdag krijg ik er een puppy bij, waarmee ik later dus ook agility mee wil doen (tips enzo zijn echt welkom! over een jaar wil ik dan ook met dat hondje lessen gaan volgen, maar we moeten dan dus nog even wachten.) De puppy is een Cavalier King Charles Spaniël, en ik heb al bedacht dat de naam Pip word.
Verder heb ik nog een hamster (Pepper, een Goudhamster die bij mijn vader staat) en een cavia die Pukkie heet!
Oftewel, ik heb het er wel druk mee haha. Gelukkig zit ik niet zo vaak op internet dus heb ik heel veel tijd.
Uuuhm, ik ben dol op foto's maken en heb de Canon Eos 1000D dus jullie kunnen veel foto's van mij verwachten haha.
En ik ben ook nog eens een hele grote fan van de band fun. ! 10 April was ik ook nog naar hun concert geweest in Utrecht, ik wou ook al op 19 september maar helaas had ik neppe kaartjes gekocht..
Dit was wel een heel lang verhaal haha, sorryyyyyy.
Groetjes Chanel !
Ik kan trouwens nog wel veel dingen verkeerd typen enzo, want ik ben niet zo goed in nederlands haha.