Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Daantje gegrepen..

Nieuws over dierenleed.
Niet geschikt voor jonge kinderen.

Moderator: moderatorteam

nathalie71

Re: Daantje gegrepen..

Ongelezen bericht door nathalie71 »

Nou.....en dat gebeurd hier dus ook steeds.Blijkbaar moeten er eerst doden vallen.Ik hoop dat ik dan niet de eerste ben met mijn hondjes.

En dan krijg je als advies goed opletten,andere route nemen,etc.
Maar als een hond uit breekt of de eigenaar omver loopt omdat hij gefixeerd op een hond af moet stuiven.Dan valt er niet veel te ontwijken.
Hier kan de Am.bull ook opeens voor je neus staan als je een steegje o.i.d.uit loopt.

je kunt niet meer ontspannen buiten lopen,iedereen is op z`n hoede alleen maar om 1 hond!
En die heeft het kleine bulletje ook zwaar verwond,en daar zijn foto`s van naar de politie gegaan.
Ze zijn hier al een paar jaar mee bezig...maar niks in beslag nemen hoor!
Hij kan dan muilkorf en aanlijn plicht hebben en de baas houdt zich daar 8 van de 10x aan die andere 2x loopt hij los of zonder muilkorf.
Het enige wat je kan doen is de politie bellen zodra je dat ziet of het filmen...
Maar als die hond op je af komt stormen heb je daar echt geen tijd voor!

We zouden met de hele wijk rust hebben als hij òf de hond altijd muilkorft en aanlijnt of de hond hier niet meer komt.Maar dat vertrouwen is er niet want hij houdt zich er niet altijd aan.
Hij woont hier niet eens maar in een andere wijk.De hond gaat hier naar de òppas als hij werkt.
Dan komt hij hem ophalen,of blijft bij de oppas eten en laat hem hier uit.Of hij komt de hond brengen met de fiets en de hond loopt los naast de fiets.

Er lopen ook aangiftes uit de andere wijk.
Maar ze worden hier niet wakker hoor...............
nathalie71

Ongelezen bericht door nathalie71 »

frank-bobby schreef:vreselijk zeg
hij mag blij zijn dat ik daar tegenwoordig bijna nooit meer kom
ik denk dat ik m ter pleke verzopen had slootjes genoeg daar
op 1 of andere manier wekken dit soort honden nou niet bepaald t beste in mij op :schrik:
Dat kun je nu wel zeggen maar als jou hondje dood gebeten wordt heb jij een trauma en heel erg veel verdriet.Kun je die man of hond wel verzuipen maar je wilt dit niet mee maken.

Ik hoor zo vaak,ik zou dit,ik zou dat.....Als hij mijn hond pakt dan......Maar ik wil helemaal niet dat hij mijn hond pakt,dit moet gewoon stoppen.
Mensen lopen hier tegenwoordig met wapens op zak, :piew: dat is toch niet normaal....

Er wordt maar weinig gedaan hoor.En ze hebben een waslijst aan klachten en aangiften :19:
mickey
Zeer actief

Ongelezen bericht door mickey »

Ja, zo'n geweldig baasje :kotz: . Toen de glazenwasser zijn hond los had van Daantje reed baasje weg op zijn fiets en
stak nog even zijn middelvinger omhoog, stoer hoor :ok: :kotz:
Afbeelding
Nel
Zeer actief
Mijn ras(sen): klein bruin bastaardje
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Nel »

Ik vind het wel erg hoor, 2 keer in een week tijd door dezelfde hond...bah!!! :gvd:
Plaats reactie

Terug naar “Dier en Leed”