Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Voorstellen: contactpersoon WK Reddingshonden
Moderator: moderatorteam
-
WK Reddingshonden
Voorstellen: contactpersoon WK Reddingshonden
Hoi allemaal,
Uiteraard ben ik al eens eerder op dit forum geweest, maar nu officieel aangemeld als forumlid.
Onze reddingshondenvereniging organiseert dit jaar de IRO Wereldkampioenschappen voor Reddingshonden, ikzelf ben binnen deze organisatie bestuurslid, voorzitter werkgroep waterwerk/speuren en voer het secretariaat. Tevens webmaster van de WK website, Facebook pagina, nieuwsblog en twitter account. Jullie begrijpen: mijn vrije tijd gaat de aankomende maanden geheel in dit WK zitten.
Sinds jaar en dag (inmiddels 20 jaar) train ik reddingshonden. Mijn honden en de honden van onze vereniging (reddingshonden Zuid Oost Nederland) worden <nog> niet ingezet voor inzetwerk, maar toetsen hun kwaliteiten tijdens examens en wedstrijden die onder de vlag van de IRO (international rescue dog organisation) worden gehouden.
Hiervoor rijden we heel Europa door. Je kunt dus wel zeggen dat mijn hobby: het trainen van honden, is uitgelopen tot topsport.
Zeer succesvol was ik met mijn inmiddels 11-jarige Chica, ben ik ondertussen met mijn 4-jarige Indy en wordt ik (!) met mijn 1,5 jarige Ariz! Alledrie tophonden en heerlijk om mee te trainen en te werken!
Voor alle vragen over het Wereldkampioenschappen dit jaar, en reddingshondenwerk in het algemeen mag je mij contacten!
tot horens, Brigitte
Uiteraard ben ik al eens eerder op dit forum geweest, maar nu officieel aangemeld als forumlid.
Onze reddingshondenvereniging organiseert dit jaar de IRO Wereldkampioenschappen voor Reddingshonden, ikzelf ben binnen deze organisatie bestuurslid, voorzitter werkgroep waterwerk/speuren en voer het secretariaat. Tevens webmaster van de WK website, Facebook pagina, nieuwsblog en twitter account. Jullie begrijpen: mijn vrije tijd gaat de aankomende maanden geheel in dit WK zitten.
Sinds jaar en dag (inmiddels 20 jaar) train ik reddingshonden. Mijn honden en de honden van onze vereniging (reddingshonden Zuid Oost Nederland) worden <nog> niet ingezet voor inzetwerk, maar toetsen hun kwaliteiten tijdens examens en wedstrijden die onder de vlag van de IRO (international rescue dog organisation) worden gehouden.
Hiervoor rijden we heel Europa door. Je kunt dus wel zeggen dat mijn hobby: het trainen van honden, is uitgelopen tot topsport.
Zeer succesvol was ik met mijn inmiddels 11-jarige Chica, ben ik ondertussen met mijn 4-jarige Indy en wordt ik (!) met mijn 1,5 jarige Ariz! Alledrie tophonden en heerlijk om mee te trainen en te werken!
Voor alle vragen over het Wereldkampioenschappen dit jaar, en reddingshondenwerk in het algemeen mag je mij contacten!
tot horens, Brigitte
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
Re: Voorstellen: contactpersoon WK Reddingshonden
Misschien heb ik er overheen gelezen, maar het is misschien wel handig om je (voor)naam te vermelden als je contactpersoon bent voor het WK Reddingshonden. Het is zo onpersoonlijk om je met je nickname aan te spreken vind ik. 
- Machie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
- Aantal honden: 5
LongFields schreef:Misschien heb ik er overheen gelezen, maar het is misschien wel handig om je (voor)naam te vermelden als je contactpersoon bent voor het WK Reddingshonden. Het is zo onpersoonlijk om je met je nickname aan te spreken vind ik.
WK Reddingshonden schreef: tot horens, Brigitte
- LongFields
- Zeer actief
Peruaanse Kelpie Mojo
-
janinca2002
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Herder
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
- LongFields
- Zeer actief
Peruaanse Kelpie Mojo
Gewoon te snel gelezen denk ik.janinca2002 schreef:Leeftijd? Hitte?LongFields schreef:
- cloris
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dogo Argentino en de Portugese Keizerhond
- Aantal honden: 1
Als je je aanmeldt bij de gebruikersgroep 'vaste gebruikers' kan je overal op het forum posten;)
Aanmeldprocedure
Aanmeldprocedure

De Koning is dood, lang leve de Keizer
Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known
Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
- Rosita Compagner
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): waterhonden
- Contacteer:
Wat is de reden waarom het HF zo intensief met de wereldkampioenschappen omspringt? Zijn er leden, behalve Brigitte nu, die er aan mee gaan doen?
- kayleigh*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): X Duitse Herder / Schotse Collie
Oudduitse herder - Aantal honden: 2
- SannePP
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herder-x-Border Collie en een Kretenzer Worsthond
- Contacteer:
Welkom!
Daar ben ik ook wel benieuwd naar, gezien de nogal aanwezige reclame op het forum.Rosita Compagner schreef:Wat is de reden waarom het HF zo intensief met de wereldkampioenschappen omspringt? Zijn er leden, behalve Brigitte nu, die er aan mee gaan doen?
RIP Cena
- Machie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
- Aantal honden: 5
Storend aanwezig. Ik moet veel meer scrollen nuSannePP schreef:Welkom!
Daar ben ik ook wel benieuwd naar, gezien de nogal aanwezige reclame op het forum.Rosita Compagner schreef:Wat is de reden waarom het HF zo intensief met de wereldkampioenschappen omspringt? Zijn er leden, behalve Brigitte nu, die er aan mee gaan doen?
- SannePP
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herder-x-Border Collie en een Kretenzer Worsthond
- Contacteer:
- Kaiou
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Barbet
Niet zo ingewikkeld denk ikSannePP schreef:Daar ben ik ook wel benieuwd naar, gezien de nogal aanwezige reclame op het forum.Rosita Compagner schreef:Wat is de reden waarom het HF zo intensief met de wereldkampioenschappen omspringt? Zijn er leden, behalve Brigitte nu, die er aan mee gaan doen?
Farmfood is sponsor.
En welkom natuurlijk Brigitte.

-
M@rleen
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
- Contacteer:
Welkom hier!