Eindelijk is het me dan gelukt om me te registreren, m'n gebruikersnaam werd voor spam aangezien dus dat ging steeds mis.
Mijn echte naam is Elise, maar online ben ik dus bekend onder de naam Tenmashi.
Als er vragen zijn hoor (lees) ik 't wel.
Moderator: moderatorteam

Tenmashi schreef:Eigenlijk niet eens zo bijster veel, maar anime was 'in' en ik tekende ook in anime-stijl (en dat zit er nog altijd in).Natuurlijk keek ik Pokémon en wat er verder vooral op de Nederlandse tv kwam, want eerst was ik nog niet zo goed met internet (ik was 13
). Dus Digimon, Dragonball Z, Shaman King, Beyblade, en laatst kwam ik weer Super Big tegen, die was ik helemaal vergeten.
Oh ja en Wolfs Rain vond ik natuurlijk heel vet, wolfjeeees.
![]()
Bedankt iedereen voor het warme welkom trouwens.

Oh die ken ik niet, maar lijkt me wel heel tof. Zal 'm eens kijken.esenhazel schreef:Welkom.
Wat leuk, ook een "oud" anime-fan. Vroeger keek ik er ook veel naar.
deze vind ik trouwens echt mooi http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... mTlIpgngkg
Ik heb ook wel een paar mangas gelezen en ik kon toch vrij goed overschakelen. Alleen online mangas zijn een beetje onhandig, vaak wordt niet duidelijk gemaakt welke kant je nu op moet lezen en dan duurt 't wel even voor 't zinnig wordt.Hylos schreef:Acch wat leuk allemaal zegWolf rain heb ik nooit gezien, heb er wel 2 mangas (dus de boekjes) van. Maar kon nooit echt wennen aan dat van rechts naar links lezen.
![]()
Dragonballz![]()

Word ik oud? Ik begrijp hier geen snars van en weet begod niet waar het over gaatHylos schreef:Tenmashi schreef:Eigenlijk niet eens zo bijster veel, maar anime was 'in' en ik tekende ook in anime-stijl (en dat zit er nog altijd in).Natuurlijk keek ik Pokémon en wat er verder vooral op de Nederlandse tv kwam, want eerst was ik nog niet zo goed met internet (ik was 13
). Dus Digimon, Dragonball Z, Shaman King, Beyblade, en laatst kwam ik weer Super Big tegen, die was ik helemaal vergeten.
Oh ja en Wolfs Rain vond ik natuurlijk heel vet, wolfjeeees.
![]()
Bedankt iedereen voor het warme welkom trouwens.
Acch wat leuk allemaal zegWolf rain heb ik nooit gezien, heb er wel 2 mangas (dus de boekjes) van. Maar kon nooit echt wennen aan dat van rechts naar links lezen.
![]()
Dragonballz![]()

Dank je duidelijkHylos schreef:Hahaalm@ schreef: Word ik oud? Ik begrijp hier geen snars van en weet begod niet waar het over gaat![]()
Welkom
![]()
Anime zijn japanse tekenfilms (niet specifiek bedoelt voor kinderen overigens) manga zijn de stripboeken van de anime's. Aangezien ze in Japan net andersom lezen dan hier, dus je begint achterin het boek en lees van rechts naar links, zijn de manga's dus ook andersom. En een stripboek andersom leest best lastig.
DragonballZ is een hele bekende anime aangezien die heel veel op Nederlandse televisie is geweest. Wolfs rain is dus ook een anime maar minder bekend hier.
Beter?

Dat zal ratten.nl dan zijn, al heb ik geen idee wie jij bent.lor1_1984 schreef:Volgens mij 'kennen' wij elkaar van ratten.nl of van rattenspeeltjes?.nl.
Ik ben alweer een paar jaar niet meer bezig met ratten omdat alles is overleden inmiddels.
Ik heb nog wel een account op ratten.nl maar doe er niets meer mee.