Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Goede kwaliteit bench

Forum voor opmerkingen en vragen over de verzorging van de hond. (bv vragen over huid, haar, nagels, etc.)
Tevens een plek voor vragen over riemen, manden, kleding, etc

Moderator: moderatorteam

odb
Vaste gebruiker
Aantal honden: 0

Goede kwaliteit bench

Ongelezen bericht door odb »

We zijn op zoek naar een nieuwe grotere bench voor Noushka. Ongeveer formaat 120x75x80, de grootste uitvoeringen dus.

Op internet is echter zoveel te vinden, variërend van zo'n 50 tot 100 euro. Helaas is het vaak onduidelijk wat de kwaliteit van de bench is.

Noushka is inmiddels al zo'n 47 kg, dus de bench moet wel een beetje stevig zijn. Verder is ze wel altijd rustig als ze in de bench zit.

Ik vroeg me af of iemand een website kan aanbevelen waar ze goede kwaliteit benches hebben, voor een goede prijs.
Afbeelding
Nawosh
Zeer actief
Mijn ras(sen): Zuid Russische ovcharka
Aantal honden: 2

Re: Goede kwaliteit bench

Ongelezen bericht door Nawosh »

Witjes?
Groetjes, Marjan
odb
Vaste gebruiker

Ik had zelf al gekeken en de website van witjes verzendhuis gevonden. 125 x 74 x 85cm voor 55,95. Een van de goedkoopste benches ook die ik heb kunnen vinden, maar ik vroeg me dus af of dat goede kwaliteit is of niet..

@ Kells: Ik woon in Friesland, dus dat is een beetje ver :P
Afbeelding
Sucha
Zeer actief
Mijn ras(sen): Basset Artésien Normand en Dalmatische Hond

Ongelezen bericht door Sucha »

wil je stevig kies je voor draadstaal...zwart vind ik het meest mooi en dus voor miuj geschikt de kunstofbenches zijn gaaf maar ook makkelijk uit te breken. heb een grote gehad maar was al snel stuk ;)
moet je eerlijk bekennen dat ik zeer goede ervaringen heb met witjes
Afbeelding
in herinnering mijn lieve Storm
Dee
Zeer actief
Mijn ras(sen): Zwitserse witte herder en een Roemeens meisje

Ongelezen bericht door Dee »

Hier ook Witjes.
Maar ik had een uitbrekende hond, die volkomen gestresst was. Dus een stevige bench was hier geen optie meer.

Dus hier voor de gevangenis gegaan. Mocht wat kosten, maar sindsdien hondje relaxt.
Kamerkooi, geen gezicht in mijn huis, maar Figo ligt nu op zijn rug, weer achter het deurtje ( halve meter bij een meter ) Hij heeft nog twee meter de ruimte. Deurtje is open.

Neem nu foto:

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Dee op 21 jun 2013 02:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Sucha
Zeer actief
Mijn ras(sen): Basset Artésien Normand en Dalmatische Hond

Ongelezen bericht door Sucha »

Dee schreef:...

Dus hier voor de gevangenis gegaan. Mocht wat kosten, maar sindsdien hondje relaxt.
Kamerkooi, geen gezicht in mijn huis, maar Figo ligt nu op zijn rug, weer achter het deurtje ( halve meter bij een meter ). Deurtje is open.
hahaha ziet er super relaxed uit . gaaf
Afbeelding
in herinnering mijn lieve Storm
Dee
Zeer actief
Mijn ras(sen): Zwitserse witte herder en een Roemeens meisje

Ongelezen bericht door Dee »

Bench hoeft geen taboe te zijn. Dat probeer ik duidelijk te maken met zijn foto's.
Figo heeft er juist rust. Hij gaat er niet in met straf, nooit. Is gewoon zijn plekje. En de doorgaanse benches waren niet stevig. Ook al stond dat beschreven op internet.

Figo ( voor TS ) weegt ongeveer 40 kilo.
Neeltje

Ongelezen bericht door Neeltje »

Een bench koop ik liever toch gewoon in de winkel, dan kan ik ook zien wat voor kwaliteit het is en ja dan betaal ik wat meer, maar weet ik ook wat ik heb. Ik gebruik ook de draadkooi.
odb
Vaste gebruiker

Bedankt voor de reacties.

Figo ligt er lekker relaxed bij :D. De bench is voor Noushka ook geen probleem, je hoeft 's avonds of 's nachts ook niks tegen haar te zeggen, je laat haar nog even uit en ze loopt gelijk de bench in en wacht op haar koekje :tongue:. 's Ochtends blijft ze soms gewoon een uur in de bench liggen als je de deur open doet, komt ze je niet eens even begroeten :o!

We zitten nog even te twijfelen waar we een bench weghalen, hier in de buurt in de winkels zijn ze zo'n 90 Euro, dat is best een groot prijsverschil met online kopen.

Maar we wachten nog even met de aanschaf van een grotere bench + nieuw kussen aangezien ze gisteren voor het eerst loops is geworden.
Afbeelding
Gentle
Actief
Mijn ras(sen): Ruwhaar Teckel (standaard) & Amerikaanse Staffordshire Terriër

Ongelezen bericht door Gentle »

Wij hebben drie verschillende benches (tja dat krijg je met herplaatsers)
De teckel heeft er eentje van witjesverzendhuis en die is toch wel de mooiste.
Zwart draadstaal met plastic bak en dubbele deuren dus voor en zijkant met dubbele sluiting.
De stafford heeft een staalkleurige bench met stalen bak ook erg stevig maar alleen aan korte zijde een deur.
De golden heeft een bench van zwart draadstaal maar is vrij gammel nu gebruiken we hem bij hem alleen om "in een tent" te slapen vanwege zijn slechte zicht vind hij dit prettiger...

Ik ka die van witjes zeker aanraden.
Plaats reactie

Terug naar “Verzorging en toebehoren”