Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Even voorstellen
Moderator: moderatorteam
-
Binck
- geregistreerd lid
- Mijn ras(sen): Beagle
- Aantal honden: 1
Even voorstellen
Hallo allemaal!
Ik ben Binck en ben een 9mnd oude beagle reu. Ik doe het super goed, en ik ben een echte puber. Ik heb alleen 1 probleempje, ik vind het alleen zijn niet zo leuk. Soms gaat het prima, vooral 's ochtends vroeg en 's avonds laat, dan ben ik gewend om alleen te zijn en slaap meestal ik heerlijk 2 a 2,5 uurtjes. Maar als ik dan wakker ben zet ik lekker mijn keel op, soms 10 min andere keren 1,5 uur het ligt eraan waar ik zin in heb... Andere momenten wil ik echt uitbreken en vind ik het maar stom dat mijn baasjes weg zijn. Mijn baasjes zijn overigens echt de Alpha's, ik maag niet eens de visite bestormen! Ik mag ook al niet trekken aan de lijn en zo zijn er nog wel 10 van die stomme regels!
Ik vraag me af wat andere hondjes in andere roedels ervaren! Stel ik me nou echt zo aan?
High five van Binck!
Ik ben Binck en ben een 9mnd oude beagle reu. Ik doe het super goed, en ik ben een echte puber. Ik heb alleen 1 probleempje, ik vind het alleen zijn niet zo leuk. Soms gaat het prima, vooral 's ochtends vroeg en 's avonds laat, dan ben ik gewend om alleen te zijn en slaap meestal ik heerlijk 2 a 2,5 uurtjes. Maar als ik dan wakker ben zet ik lekker mijn keel op, soms 10 min andere keren 1,5 uur het ligt eraan waar ik zin in heb... Andere momenten wil ik echt uitbreken en vind ik het maar stom dat mijn baasjes weg zijn. Mijn baasjes zijn overigens echt de Alpha's, ik maag niet eens de visite bestormen! Ik mag ook al niet trekken aan de lijn en zo zijn er nog wel 10 van die stomme regels!
Ik vraag me af wat andere hondjes in andere roedels ervaren! Stel ik me nou echt zo aan?
High five van Binck!
- nelleke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): langhaar duitse herder en een kater
Re: Even voorstellen
Welkom Binck.
Wat zielig dat je zo weinig mag
Je moet nog t een en ander leren joh. Komt wel goed skatje... 

Neeltje
- crienepien
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Boxer
Hoi Binck, welkom namens Vince.
Ik mag ook al niet de visite bestormen maar ik ben een stukkie groter dan jij, dus als de baasjes niet opletten doe ik het lekker toch (bijv. dwars door de hordeur of het traphek heen, dat kan ik, goed he!!)
Ik vind het niet erg om alleen te zijn, meestal in de huiskamer en snachts in m'n bench. Lekker hoor, energie opdoen en dromen over wat ik allemaal uit ga spoken! Ik zet trouwens geen keel op, geloof dat ik niet weet hoe dat moet
Ik mag ook al niet de visite bestormen maar ik ben een stukkie groter dan jij, dus als de baasjes niet opletten doe ik het lekker toch (bijv. dwars door de hordeur of het traphek heen, dat kan ik, goed he!!)
Ik vind het niet erg om alleen te zijn, meestal in de huiskamer en snachts in m'n bench. Lekker hoor, energie opdoen en dromen over wat ik allemaal uit ga spoken! Ik zet trouwens geen keel op, geloof dat ik niet weet hoe dat moet

- Sarah5
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dalmatiër x Bordeaux Dog
Berner Sennen x Beagle - Aantal honden: 2
Welkom op het forum Binck!
Mijn eerste hondje is een Beagle kruising en die wilde ook wél erg graag een vriendje er bij in huis. Beagles zijn nu eenmaal gewend om in een roedel te werken.
Nu heb ik 2 honden in huis en dat bevalt heel goed, maar de 2e is er pas bij gekomen toen Paika al 2 jaar was.
Mijn eerste hondje is een Beagle kruising en die wilde ook wél erg graag een vriendje er bij in huis. Beagles zijn nu eenmaal gewend om in een roedel te werken.
Nu heb ik 2 honden in huis en dat bevalt heel goed, maar de 2e is er pas bij gekomen toen Paika al 2 jaar was.
- kayleigh*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): X Duitse Herder / Schotse Collie
Oudduitse herder - Aantal honden: 2
-
Roo
- Zeer actief
Weten jullie allemaal wel dat een hond helemaal niet kan typen?
- Dragan2013
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Cane Corso en franse bulldog
- Aantal honden: 2
Roo schreef:Weten jullie allemaal wel dat een hond helemaal niet kan typen?
Groetjes Claudia en een poot van Dragan & Raisa

- yodi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): rottweiler
- crienepien
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Boxer
Tssssssssss, het staat er toch, dan zal heus wel zo zijnRoo schreef:Weten jullie allemaal wel dat een hond helemaal niet kan typen?

-
M@rleen
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
- Contacteer:
Roo schreef:Weten jullie allemaal wel dat een hond helemaal niet kan typen?
Welkom hier, baasjes van Binck
- cloris
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dogo Argentino en de Portugese Keizerhond
Ik heet je welkom namens de moderators! je hebt nu toegang tot de rest van het forum. Wij wensen je veel plezier! Het is mogelijk dat je niet heel veel welkomstberichtjes krijgt op je eerste topic, dit omdat het verloop erg groot is. Dit is absoluut geen teken dat je niet welkom bent!

De Koning is dood, lang leve de Keizer
Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known
Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
-
Binck
- geregistreerd lid
- Mijn ras(sen): Beagle
Dank voor jullie warme welkom!